4 jaar later
POV Jasmin
Vandaag is het dan eindelijk zo ver. Na vier jaar hard te hebben gestudeerd, krijgen we gelukkig allemaal ons diploma. Onze familie's zijn er en natuurlijk is Lucas er ook bij, hij zit bij Aiden en Gabriella waar hij de laatste twee jaar heeft gewoont, wat iedereen volgensmij goed vond. Zo konden Aiden en Gabriella alvast wennen aan het kinderen krijgen, want Gabrielle staat al op springen met haar bolle buik waar een tweeling inzit. Je ziet gewoon de hele tijd een sprankeling in de ogen van die twee als ze het over elkaar en de baby hebben wat gewoon te lief is. Ook zijn ze afgelopen zomer getrouwd op Ibiza en dan denk je vast van hoe konden ze dat nou weer betalen? Nou Aiden speelt betaald football bij de een van de beste clubs in Amerika, waar wij allemaal echt heel erg trots op zijn!
'En dan willen we graag nu Jasmin Yorkwille als laatste maar zekere niet de minste op het podium hebben.' wordt er omgeroepen door de directrice waarna ik naar voren richting het podium loop.
'Ga maar even zitten.' zegt ze dan als ik op het podium aankom en ga dan net zoals iedereen op de stoel zitten die al klaar stond.
'Allereerst wil ik zeggen dat je een voorbeeldige studente was, waar de docenten en ik erg van hebben genoten. Niet alleen was je een voorbeeldige studente qua cijfers, maar ook voor de school zelf, je werd de headcheerleader van het cheerleadersteam waarmee het de afgelopen vier jaar dan ook heel erg goed meeging!' ik denk terug aan die ene dag van het inschrijven.
'Kom laten wij ook eens kijken dan!' zegt Eline terwijl ze ons al meesleept naar de balie waar je jezelf kan inschrijven voor de clubs die er zijn op de campus. We hadden van Lucy en Amelia gehoord dat we ons nu al kunnen inschrijven waarna Eline er zo snel mogelijk heen wou.
Als we dan na een paar trappen en door de hal zijn gelopen/ gerent om Eline bij te houden, komen we bij de balie aan waar een paar meiden net zoals ons zichzelf willen inschrijven voor een club. We gaan erbij staan en al snel zien we iets wat we leuk vinden en hebben we ook van elkaar door dat we dat alle vier willen. Claire die er het dichts bij staat begint te lezen. Ondertussen lopen de andere meisjes weg waardoor wij dichter bij Claire kunnen staan en het dus ook zelf kunnen lezen.
'Morgen kunnen we al auditie doen!' merkt Eline op die enthousiast in mijn oor schreeuwt waardoor ik snel mijn handen op mijn oren leg.
'Joh, dat had ik ook nog niet gelezen, Eline.' zeg ik sarcastisch waarna ik al snel in de lach schiet van het gezicht dat Eline trekt, een echt zo'n sorry-dat-ik-dat-deed-maar-is-dat-niet-geweldig? blik.
'Half 4 aanwezig zijn op de sportvelden.' leest Loïc nog eens voor.
Na nog even gepraat te hebben zijn we alle vier weer naar onze eigen kamers gegaan.
De volgende dag ging echt super goed en al snel werd ik tot headcheerleader benoemt en snel daarna tot een erelid van sorority van de campus wat een grote happening was.
'Ook weten we hier allemaal over je zoontje Lucas die je samen met Mike hebt. Je bent niet zoals veel tienermoeders nadat ze hun examen hadden gehaald, gestopt met leren, maar je bent zelfs naar Yale gegaan. Dit was natuurlijk erg lastig, maar je wist het goed te combineren.' ja, dit was natuurlijk erg lastig voor mij, maar natuurlijk ook voor Mike, hij wou hem natuurlijk leren hoe je football speelt (dat talent heeft hij natuurlijk wel van zijn vader en van zijn oom geërfd).
'Kom Jas, we moeten opschieten anders komen we te laat!' roept Mike vanuit de deuropening. Ik pak nog even snel de laatste spulletjes en loop dan naar Mike toe waarna ik hem een snelle kus geef en samen hand in hand naar zijn auto lopen. Na zo'n twee gereden te hebben, komen we aan bij het nieuwe huis van Aiden en Gabriella. Nu Aiden betaald football speelt bij een van de beste clubs van Amerika, is hij ook verhuist en voor ons was dit ook beter, want ze wonen nu dichter bij ons in de buurt dan eerst waardoor we Lucas ook vaker kunnen zien. We bellen aan en als snel wordt er open gedaan door Gabriella.
'Hei, kom binnen!' zegt ze vrolijk en geeft ons allebei een knuffel. We lopen naar de woonkamer waar we Lucas en Aiden aantreffen. Ze zitten samen op een kleed en spelen daar met autootjes. Al snel merkt Aiden ons op, hij staat op en geeft mij daarna een knuffel en Mike zo'n mannelijk handdruk. Dan voel ik opeens twee kleine armpjes zich om mijn been heen klemmen en zie dat Lucas mijn been vast heeft gepakt en er schattig naast staat.
'Hei, kleine man, hoe gaat het met jou dan?' vraag ik hem terwijl ik hem optil. Hij zegt wat terug in zijn eigen brabbeltaaltje waar ik nog net uit kan opmaken dat het goed gaat. We lopen met z'n allen naar de bank en ploffen daar allemaal neer.
'Willen jullie wat te drinken?' vraagt Gabriella dan na een kwartiertje. We willen allemaal graag wat water. Even later komt ze terug met alle glazen en als ze dan als laatst een glas aan mij geeft, merk ik pas wat er om haar vinger zit.
'Moeten jullie ons misschien iets vertellen?' zeg ik met een grote glimlach op mijn gezicht en al wijzend naar de zilveren ring met een klein diamantje erop. Ik wist natuurlijk allang dat Aiden dit wou doen, maar wist nog niet dat hij het al had gedaan.
'Ja, sinds een week.' zegt Aiden trots die het doorhad wat ik bedoelde. Nu valt ook eindelijk het kwartje bij Mike en feliciteerd dan net zoals mij het toekomstige bruidspaar.
Na nog wat te hebben gepraat en gezellig te hebben gegeten, moeten Mike en ik nu echt weer weg wat super jammer is.
We hebben Aiden en Gabriella nog vaak opgezocht en natuurlijk ook geholpen bij de voorbereidingen van het huwelijk, waar Lucas de ringen naar ze toe mocht brengen wat super lief en schattig was.
Vlak daarna hebben Mike en ik besloten meteen samen te gaan wonen nadat we onze diploma's hadden gekregen.
'Wat denk je hiervan?' vraagt Mike nadat we het huis hebben bekeken.
'Perfect, genoeg slaapkamers, twee badkamers, een grote woonkamer, een grote keuken, een grote tuin en zelfs nog een garage en niet te vergeten in een super veilige buurt, ik vind het echt perfect!' en geef hem een knuffel en daarna een lange zoen.
'*Kuch kuch* Nemen jullie het huis?' vraagt de aannemer dan, die dus achter ons stond blijkbaar.
'Ja, we nemen het huis.' zegt Mike vrolijk.
'Willen jullie dan even hier en hier tekenen, dan staat dat vast, natuurlijk hebben jullie een bedenktijd van twee weken.' we zetten onze handtekeningen en besluiten daarna nog even langs te gaan bij Aiden, Gabriella en Lucas die hier ook in de buurt wonen wat natuurlijk ook ideaal is.
'Maar het belangrijkste is natuurlijk je diploma en hier is die dan.' zegt de directrice en geeft me mijn diploma.
'Ik wens je veel succes en plezier nog.' ik bedank haar en loop dan het podium af naar mijn familie toe.
Na nog een klein feestje te hebben gehouden met de geslaagden en hun familie's, zijn Mike, Lucas en ik onderweg naar ons nieuwe huis waar we als een echt gezinnetje kunnen gaan wonen.
---------
Heii,
Zoals ik dus al zei, zijn er nu alleen nog maar tijdssprongen. Ik hoop dat jullie het kunnen begrijpen en ik zou het echt heel erg leuk vinden als je een comment of vote achterlaat. Dit maakt me zo vrolijk dusja..
xx
JE LEEST
Dreaming life
RomanceJasmin is 16 jaar en is in de zomer naar Miami verhuisd. Ze word erg populair en haar ouders zijn erg rijk en beroemd, waardoor ze ook vaak weg zijn. Mike is 16 jaar, de quaterback, natuurlijk erg populair en zijn ouders zijn ook nog eens erg rijk...