Bölüm 2 (Gezmece)

249 18 1
                                    

      Bölüm Şarkısı:Lana Del Rey-Dark Paradise

 İyi Okumalar...


    Sürücü kursundan B sınıfı ehliyetimi aldıktan sonra babamla mezarlığa doğru yola koyulduk.Bugün yaşadıklarımız ne kadar şok etkisi bıraksa da şuan annemi düşünmeliydim.Bugün olanlardan dolayı arabayı babam kullandı.Hava bulutlanmaya başladı bu yağmurun habercisiydi..Mezarlığa yaklaştığımızda mezarlığın yakınındaki her sene gittiğimiz çiçekçiye uğradık.Bir demet kırmızı gül aldıktan sonra mezarlığa vardık.

'Hadi oğlum geldik.' arabadan iner inmez annemin mezarlığına doğru gittim babamda peşimden geliyordu.Ne kadar üzgün olduğunu belli etmese de üzgündü artık onu çözmüştüm.Mezarlığa vardığımızda elimde bulunan 18 adet kırmızı gülü mezarlığın yanına bıraktım.Neden 18 derseniz ölümünden bugüne her yıl bi adet artıyordu gül sayısı.Babamda bir yandan mezarlığı suluyordu.

'Anne bugün ehliyet aldım biliyor musun?Sen olsan seni yanıma alıp gezdirirdim beraber gitmediğimiz yer kalmazdı analı oğlu gezerdik.Ama sen yoksun.'duygulanmıştım ister istemez.

'Keşke annen de bu halini görebilseydi büyüyüp delikanlı biri olduğunu.''babamın gözleri dolmaya başlamıştı.

'Anne buraya gelirken ufak kaza atlattık az kalsın kızı ezebilirdim ama kız çok fenaydı kız olduğundan bile şüphe etmedim değil.Bu kızları anlamak neden bu kadar zor.Nasıl davranacağımı bile bilemedim.Sen olsan kızlara nasıl davranacağımı söylerdin.Baba biliyor musun bazen annemin ölümüne sebep olduğum için kendimi suçlu buluyorum.Ben olmasaydım o şuanda yaşıyor olabilirdi.''Yağmur şiddetle bir şekilde yağmaya başlamıştı.

'Yağız,oğlum kendini suçlama annen senden bunları duymak istemezdi.Sana çok değer veriyordu kendinden vazgeçse de senin bu yaptıkların onu üzer böyle düşünme sen bizim tek çocuğumuzsun.'

'Annem seçim yapmak zorundaydı ya ben yada kendi ama o seçimi benim tarafımda kullandı.'

'Keşke hep beraber mutlu bir ailemiz olsaydı ama kaderin önüne geçemeyiz.Emir büyük yerden.'

'Annem benim için kendi hayatından vazgeçtiyse bende ona layık bir evlat olacağım.Anne geçen basketbol turnuvasında 1'nci olduk .' evden çıkarken son anda aklıma gelip aldığım madalyayı cebimden çıkararak elime aldım.'Bak madalyam da yanımda gurur duyabilirsin oğlunla.'gözlerimden zorla tuttuğum yaşlar akmaya başlamıştı.

'Rümeysa'm aşkım bitanem seni çok özledik bir bilsen iyi bir baba olup çocuğumuza sahip çıkıyorum gözün arkada kalmasın senin yapmak isteyipte yapamadığımız hayalleri oğlumla gerçekleştiriyorum.SENİ ÇOK SEVİYORUM bunu unutma sakın.'babam vedasını bitirdikten sonra bana dönüp':


'Hadi oğlum sırılsıklam olduk Eray amcanlara gidelim.'babamı onaylayarak arkama son kez bakıp anneme veda ettim.Yola koyulduğumuzda arayan Karsu idi. 

'Efendim kelebeğim.'

'Yağızz nerde kaldınız ya havada kötü.'

'Geliyoruz canım iki üç dakkaya ordayız.'

'Tamam bekliyoruz.Öptüm.'

'Bende.'konuşmamız bittikten sonra babadan döndük ve Eray amcaların sokağına girdik.

'Yağız sen önden git ben arabayı park edip geliyorum.'babamı onaylayıpeve doğru yürüdüm dalgın dalgın yürürken birden bi sesle doğruldum 'Yağızzz.''Karsu bana doğru koşarak boynuma atladı.'Çok özlettin kendini.'

BAYAN TEHLİKE (Hırçın Şair)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin