Bölüm Şarkısı:Ersan Şeker &Micheal Struhtz-İlk Kez
İyi Okumalar...
Alarm sesinden nefret ettiğim kadar birşey daha varsa o da alarmdan önce ki çalan telefon sesidir.Pazar sabahı bu arayan kim diye düşünürken telefonu el yordamıyla bulup aramaya cevap verdim.
'Off.Efendim.'
'Uykucu hala uyuyor musun?'saate baktığımda daha saat 09:00'dı.Bu kız gece uyuyamamıştı da intikamını benden mi almak istiyordu.
'Evet bugün pazar olduğu için hala uyuyordum Karsu.'sabah erkenden kaldırılmayı sevmiyordum hele de günlerden Pazar'sa.
'Ya bi kerede benimiçin uyuma.Betty Buffy'i özlemiş.'deyip,kıkırdadı.
'Yanii...' 'Yani idiyorum ki onları biraz gezdirsek sonrada birlikte kahvaltı yapsak.'
'Tamam yarım saat sonra Buffy ile ordayım.'telefonu kapattıktan sonra lavaboya gidip yüzümü yıkadım ve bir süre aynada kendime baktım.Sonra günlük kıyafetlerimi giyip ve Buffy'e ait dolaptan birkaç kıyafet aldıktan sonra aşağıya indim.Anahtarları alıp kapıya yöneldiğimde kapıya yapıştırılmış not gözüme ilişti:'Yağız acil yurtdışına çıkmamız gerekiyor Eray amcanla.Geçenki Çelik Holding'le projemizi gerçekleştirmek için İtalya'ya gidiceğiz.İki hafta sürebilir.Kendine iyi bak.' demek oluyor ki iki hafta evde yalnızdım.Karsu'nun haberi yoktu heralde yoksa aradığında söylerdi.
Bahçeye çıkıp Buffy'e köpekler için tasarlanmış smart casual tarzı gömlek,siyah pantolon ve denim tarzı ayakkabı giydirip'Yakışıklı oldun oğlum Betty seni çok beğenicek.'deyip,tasmasını takıp yola koyuldum.
Gidiceğimiz yere vardığımda Karsu ve köpeği bizi bekliyordu.Karsu'da Betty'e kırmız beyazlı elbise ve kırmızı denim ayakkabı giydirmişti.'Selam canım hoşgeldiniz.'
'Hoşbulduk.Hadi gidelim.'diyerek köpeklerle beraber yola çıktık.'Sence de ikisi bebek gibi olmamışlar mı?' 'Evet ikisi de mükemmelller.'parka vardığımızda yol kenarlarında bulunan köpek suluğundan su içirip yürüyüşe devam ettik.'Karsu babamlar iki hafta iş için İtalya'ya gidiceklermiş haberin var mı?' 'Aaa hayır yok.' 'Söylemeyi unuttular herhalde.' 'Bencede.' deyip; ilerledik.Bir süre sessizlikten sonra Karsu: 'Yağız bu kızlar sana neden bakıyorlar?''Öyyle mi hiç farketmedim birilerine benzetmişlerdir.' 'Yok bildiğin bakıyorlar.' kızlar fısıldaşa fısıldaşa gidiyorlardı ikisi yanıma gelip:
'Siz Yağız Aras olmalısınız.'
'Evet benim de siz kimsiniz?'
'Biz mi biz şeeyy Erdem Koleji'nden hani geçen sene basketbol maçı yaptığınız liseden.'
'Aaa hatırladım bizim büyük bir farkla yendiğimiz maç.'
'Evet.Sen bizim okulda çok popülersin biz de senin hayranınızız.Hatta okulun anti fan sayfası bile var.Birde maçta yanınızdaki arkadaşınızında bir sürü hayranları var.'
'Hahah teşekkür ederim kızlar.Bu kadar popüler olacağımı düşünemezdim.'diyerek kızlara tebessüm ettim.Karsu'da şaşkın şakşkın konuşmayı dinliyordu.
'Peki fotoğraf çekilebilirmiyiz?'Karsu araya atlayıp 'Yok artık.Kızlar başka zaman halledersiniz işinizi.'
'Sen kimsin sevgilisi misin de karışıyorsun?'Karsu dayanamayıp:
'Hah kıza bak ya....' araya girip'Tamam kızlar bir fotoğraf sadece başka istemek yok.'fotoğraf çekildikten sonra kızlar Buff'y'i sevip 'Keşke bizde o köpeğin yerinde olabilsek.Köpekteki şansa bak nasıl yakışıklı sahibi var.'diye söylene söylene ayrıldılar ben de tabi dedikleri hoşuma gidip gülümsedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAYAN TEHLİKE (Hırçın Şair)
Teen FictionDuygusuz İnsan Yoktur, Unutma Ki Nefrette Duygudur... ~04.07.2015&17.09.2016~