Bölüm 25(Hayalkırıklığım)

21 1 0
                                    

Bölüm Şarkısı : Adele/Skyfall
Multimedya:ÇAĞDAŞ &KARSU

İYİ OKUMALAR :)

Dün gece Eylem'in defterine bir şeyler yazarken uyuyakalmıştım.Sabah alarmın sesiyle gözlerimi araladım.Yatağımda doğrulup ayağa kalktım.Eylem'in defterini çantama attıktan sonra banyoya gittim.Hala uykum vardı.Elimi yüzümü yıkadığımda biraz da olsa kendime gelebilmiştim.Bugün Eylem'i evinden alıp okula götürecektim.Hızla üzerimi değiştirip aşağı indim.

Babam beni gördüğünde : 'Günaydın, oğlum.' dedi.

'Günaydın baba...' deyip masaya oturdum.İştahla kahvaltımı yapmaya başladım.

'Hayırdır...Ağzın kulaklarında bakıyorum...Bu sevinci neye borçlusun acaba..?' dedi, babam gülümseyerek.

'Evet çok mutluyum baba çok...' dediğimde saate baktım.Bugün evden erken çıkmak istediğim için kahvaltımı hızla bitirdim.

'Hemen gidiyor musun?Biraz daha yeseydin...' dedi, babam.

'Yok, ben doydum baba.Bu arada bugün ve yarın bana yardım etmen lazım.İki gün sonra çok önemli bir maçımız var.Antrenman yapmam gerek.Bana yardım edersin değil mi..?' dedim.

'Ederim tabii...Bu akşam okuldan gelince hemen başlarız.' dedi , babam.

'Tamam.O zaman anlaştık.Neyse ben çıkıyorum akşam görüşürüz baba.'

Babam : 'Görüşürüz oğlum.' dedikten sonra evden çıktım.

Arabaya bindiğimde çantamı arka koltuğa koyup yola çıktım.Eylem'lerin evine geldiğimde ona mesaj attım.

''Eylem ben geldim...Evin önündeyim.Bekliyorum.'' yazdım mesaja.Çok geçmeden Eylem'den cevap geldi.

''Tamam.Hemen geliyorum.'' yazıyordu Eylem'in mesajında.Birkaç dakika sonra Eylem kapıdan çıktı.Arabanın yanına gelip kapıyı açtı.Arabaya bindiğinde : 'Günaydın Asi Sevgilim...' dedim.

'Günaydın.' dedi, Eylem.

Eylem arabaya bindikten sonra yola koyulduk.Eylem arabaya bindiğinden beri çantasında bir şeyler arıyordu.

'Ne arıyorsun böyle?' dedim, Eylem'e.

'Dün akşamdan beri defterimi bulamıyorum.' dediğinde gülümsedim.

'Defterini dün benim arabamda düşürmüşsün.Arka koltuktaki çantamın içinde.' dediğim gibi Eylem arka koltuğa doğru uzanıp çantamı eline aldı.Çantayı bir süre karıştırdıktan sonra defterini bulup çıkardı.Sonrasında çantamı aldığı yere bıraktı.

'Defterdekileri okumuş olamazsın değil mi..?' dedi, Eylem.

'Belki biraz okumuş olabilirim.Ama biraz.' dediğimde Eylem gözlerini kocaman açtı.Hızla defterini açıp karşıtırmaya başladı.Benim yazı yazdığım kısımları görünce dondu kaldı.

'Sen ne yaptın?Benim günlüğümü karştırıp karalamaya ne haddin var senin?' diyerek birden bağırdı Eylem.Ben bunu beğeneceğini düşünmüştüm açıkçası.

'Eylem ne oldu?Beğenmedin mi?' dedim.

'Beğenmek mi?Sen benim defterimi nasıl karalarsın ya nasıl..?' diye bağırmaya devam ettiğinde arabayı sağa çektim.

'Oraya yazdıklarım senin için gerçekten sadece bir karalamadan mı ibaret yani?Senin için saatlerce düşünüp yazdığım her kelime senin için basit bir karalama öyle mi..?' dediğimde ben de sesimi biraz yükseltmiştim.

BAYAN TEHLİKE (Hırçın Şair)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin