Bölüm Şarkısı: Jessie J-Flashlight
Eylem'in Ağzından:
Öylece kala kalmıştık taa ki telefonuma mesaj gelene dek... 'Yağız telefonuma bakmam gerek.'dedim ortamı bozmaya çalışarak.'Ahh..Tabi..Unutmuşum...'dedi yavaşça elini kollarımdan çekerek... Telefonuma baktığımda moralim daha da bozuldu.
Gönderen:Özkan
'Eylem yanındaki herif kim?Açıklama bekliyorum.'
Ayvayı şimdi yemiştim ben.Özkan kolay kolay peşini bırakmazdı bu olayın.Etrafıma bakınmaya başladım.Yağız'da tereddüt eder gibi bana bakıyordu. 'Bir sorun mu var?' 'Neyse...Hadi sen git artık.Bu aralar yanımda görünmemeye çalış...' Yağız lafı fazla üstelemeden : 'Önce sen gir.Bende gideceğim.' dedi.Hiçbir şey demeden bende bulunan yedek anahtarla kapıyı açıp içeri girdim.
İnşallah Özkan bu civarlarda değildir.Yoksa Yağız için kötü olurdu.Hızlı adımlarla merdivenleri çıkarak daire kapısını açtım ve direkt balkona koştum.Yağız gitmişti ve kimsecikler yoktu sokakta.Restoranda ne kadarda çabuk geçmişti zaman.Kızlar bile uyumuştu.
Kıyafetlerimi değiştirmek için odama gittiğimde üzerimde Yağız'ın ceketinin kaldığını fark ettim.Ceketi elime aldığım an ağır parfüm kokusu dikkatimi çekti...En sevdiğimdendi... Neyse ne diyerek kızlar görmeden eşyalarımın olduğu çantaya tıkıştırdım kimsenin görmemesini umarak.Kızlar soru yağmuruna tutmasınlar diye onlara söylemeyecektim.Yarın son gidişim olacaktı okula yani raporum bitene kadar.Kıyafetlerimi zar zor değiştirdikten sonra battaniyeyi üzerime çektim.Bugün bayağı yorucuydu.Önce Yağız'ın restaurantta olması sonrasında Özkan'ın arkadaşı...Bir dakika yoksa bizi o mu ispiyonlamıştı?Tabii ya başka nasıl olabilir Özkan kesin bizi öyle görseydi önce Yağız'ı sonra beni öldürürdü...Koluma yazdığına tekrar baktım.. 'Hayata Gülümse...' Ne demekti bu şimdi.Aramızdaki mesafeyi korumalıydım.Hem ne o öyle eve bırakmalar falan.Bizi aşar böyle şeyler.Şimdi ben ne uyduracağım Özkan'a? Restaurantta karşılaştık diyemem çünkü o bile bilmiyor orada çalıştığımı.Kendimi ele veremem.Bu düşüncelerden sıyrılmaya çalışarak gözlerimi kapadım.
*********************************************************************************************
Yağız'ın Ağzından :
Edebiyat hocası ders anlatırken ben matematik testi çözüyordum.Edebiyattan samatematik daha eğlenceli geliyordu bana.Son soruyu çözmeye başladığım an zil çaldı.Herkes ayağa kalkmaya başladığı sırada Karsu : 'Ne yiyoruz gençler?' dedi. 'Bir fikrim yok.' diye cevap verdim sorusuna.Telefonu elime aldığımda tam altı tane cevapsız çağrı olduğunu gördüm.Halam aramıştı.Hızla onu aradım...Birkaç çalış sonrasında telefonu açtı :
'Alo...'dedim. 'Yağız neredesin?' dedi halam, titreyen ses tonuyla.
'Okuldayım...Bir sorun mu var?'
'Bir kaç saatliğine okuldan çıkabilir misin?' 'Tamam...Öğle molasındayım zaten.Ama...Hala ciddi bir şey mi oldu?'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAYAN TEHLİKE (Hırçın Şair)
Teen FictionDuygusuz İnsan Yoktur, Unutma Ki Nefrette Duygudur... ~04.07.2015&17.09.2016~