Multimedya:EYLEM
İyi Okumalar....
Onun evine geldiğimizde motoru durdurdum.Motordan inip kapıya doğru ilerledik.Yağız kapıyı açıp içeri girdi.
'Her şey için çok teşekkürler Eylem.' dedi, Yağız.
'Önemli değil...Kendine iyi bak.Çorbanı içtikten sonra uyuyup dinlen.' dedim.
'Tamam.Seni seviyorum Hırçın Şair'im.Hoşçakal...' dedikten sonra yanağımdan öptü ve hızla içeri girip kapıyı kapattı.Bunu neden yapmıştı ki şimdi..?Beni öpme cesaretini nereden buluyordu bu..?
...
Yağız'ın Ağzından :
Sabah kalktığımda kendimi daha iyi hissediyordum.İki gün dinlenmek bana iyi gelmişti sanırım.Yatağımdan kalkıp banyoya gittim.Elimi yüzümü yıkadıktan sonra üzerimi değiştirmek için dolabımın kapağını açtım.Üzerimi değiştirir değiştirmez aşağı indim.Bugün okul vardı.Mutfağa girdiğimde babamı gördüm.
'Günaydın baba...' dedim, gülümseyerek.
'Günaydın oğlum.Bugün daha iyi görünüyorsun...İyi misin?' dedi, babam.
'Evet hem de çok iyiyim.' diyerek masaya oturdum.Güzel bir kahvaltı yapmaya başladım.Kahvaltımın ardından evden çıktım.Arabama binip yola koyuldum.Okula geldiğimde arabayı park ettikten sonra arabadan indim.Hava bugün çok güzeldi.Okula girdiğimde ilk olarak Eylem'in sınıfına gittim.Sınıfa girdiğimde sınıfta sadece Aleyna'nın olduğunu gördüm.Hemen sınıftan çıkacaktım ki Aleyna yanıma doğru ilerlemeye başladı.
'Yağız bir dakika bekle.' dedi, Aleyna.
'Ne var?' diye sordum.
'Geçenlerde hastane de olduğunu duydum.Çok geçmiş olsun.Saldırıya uğramışsın sanırım.Şimdi nasılsın?' deyip sağ elini omzuma koydu.
'İyiyim.Sağol.' diyerek elini omzumdan alıp aşağı bıraktım.
'Sana bir şey sormak istiyorum Yağız.Eylem'le sevgili olduğunuzu duydum.Bu doğru mu gerçekten?' dedi, Aleyna.
'Evet doğru.' dedim, kısa ve öz bir şekilde.
Aleyna : 'O kız da ne bulduğunu anlayamıyorum Yağız.O bildiğin erkek fatma.Kaba,saygısız,kavgacı,kendini beğenmiş gereksiz bir insan o.' dediğinde sakin olmaya çalıştım.
'Senin bunu anlamamana şaşırmadım Aleyna.Eylem kabadır doğru...Etrafındakilerin ne hissettiğiklerini de umursamaz...Kimseye saygı duymak zorunda da hissetmez kendini.Kimseyi sevmez,kimseye açıklama yapmaz.Kavga eder, insanları sebepsizce kırar ama o aslında çok iyi çok güzel-...' dediğim an Aleyna sözümü kesti.
'Yağız bence çok yanlış şeyler söylüyorsun.Eylem iyi kızdır.' dedi, Aleyna.Bu ne saçmalıyordu böyle..?
'Sen az önce...' dediğimde biri daha sözümü kesti.
'İt herif.' dedi, biri.Sağıma döndüğüm an sözümü kesen kişinin Eylem olduğunu gördüm.Kaşlarını çatmış bir şekilde bize bakıyordu.
'Benim hakkımda gerçekten böyle mi düşünüyordun?Sana inanamıyorum.' dedi, Eylem ve sonrasında bana tokat atıp gitti.Olduğum yere çivilenmiştim adeta.Az önce ne olmuştu?
Kendime geldiğimde hızla Eylem'in peşinden gittim.Onun arkasından koşmaya başladım.Onu gördüğümde motoruna biniyordu.Motora bindiği gibi hareket etti.Ben de hızla arabama bindim ve onu takip etmeye başladım.Moturun yanına yaklaştığımda o daha da hızlandı.Yamacın olduğu sokağa girdiğimizi fark ettim.Eylem birden motoru durdurdu.Sonrasında koşmaya başladı.Ben de arabayı durdurup arabadan indim.Eylem'in peşinden gitmeye devam ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAYAN TEHLİKE (Hırçın Şair)
Teen FictionDuygusuz İnsan Yoktur, Unutma Ki Nefrette Duygudur... ~04.07.2015&17.09.2016~