Merhabaaa...Okul başladığından beri bölüm yazmaya fırsat olmuyor ödevler,denemeler ,sınav telaşesi derken...Neyse uzatmadan iyi okumalar diliyorum.Vote ve yorum yaparsınız çok mutlu olurum.İyi tatiller :D
'Haklısın galiba.' dedi sakin bir ses tonuyla, gülümsedi bana.Ne yani Eylem'de gülümseyebiliyor muydu?
Ona gülmek çok yakışıyordu ama o bunun farkında bile değildi.15 saniye bile olsa o kavgacı,hırçın,asi kız gitmiş yerine kibar,sevimli bir kız yerini almıştı.Bende ona gülümseyince yüzündeki gülümseme silindi.Bende yemeğimi yemeğe başladım yoksa soğuyacaktı.O sırada Ayşen Teyze yanımıza geldi ve çaprazımdaki sandalyeye oturdu.Eylem ise ayakta durmakta ısrarlıydı.
'Kızım siparişi Yağız oğlumun istediği gibi getirdin değil mi?'
'Evet annecim baksana nasılda iştahlı yiyor neredeyse tabağı yiyecek..'deyip zorla da olsa gülümsedi.Beni komik bulup gülümsemesi hoşuma gitmişti.Dediğine aldırmayıp yemeğe devam ettim.
'Ayşe Teyze yine harikasın.Kızlarında inşallah sana çekmiştir?'diye,sordum ağzını aramak için.
'Kızların derken sen Eylem ve Elif'i tanıyor musun?'Eylem'e baktığımda bana kaş göz hareketleri yaparak bir şeyler ima etmeye çalışıyordu.
'Evet tanışıyoruz.Elif bizim sınıfta Eylemse...'bakışlarımı Eylem'e çevirdiğimde sessizce 'salak' dediğini gördüm.
'Anne tanışıyoruz işte Elif sağolsun.'dedi.Pek öyle olmasada bu durumda böyle olması gerekiyordu.'Peki siz nasıl tanıştınız Yağız ile?'
'Geçen seneden beri buraya gelir.Yemeklerimin müptelası olmuş kendisi öyle söyler.Arada da dertleşiriz.'
'Vayy be desenize baya bir kanka olmuşsunuz siz.Maşallah..Maşallah...'dedi,dişlerini sıkarak.
'Kızım otursana ayakta kalma ,Yağız geçende kolunu işte çalışırken tezgahtan düşmüş kırmış.Oturda dinlen kızım.'
'Demek tezgahtan düşmüş.'dedim,dudağımı kıvırarak.Demek kadına böyle yalanlar uyduruyordu.Kızının kavga sırasında kolunun bu hale geldiğini bilse üzülürdü kadın.Dahası bende detayları bilmiyorum...
'Tamam,oturuyorum.'diyerek karşımdaki sandalyeye oturdu.
'Eylem Yağız çok delikanlı,kibar,çalışkan bir genç.Arkadaş olmanızı isterim.Baksana zaten Elif ile tanışıyormuş sende takıl onlarla.Bak boyu posu da yerinde maşallah.Renkli gözlüde daha ne olsun.Dört dörtlük...
'Anne senin düşüncene saygım var ama bizim çevrede böyle insanlara muhallebi...'ne diyeceğini tahmin ettim bana böyle hitap etmesini istemiyordum...Zaten millet olmak isteyipte olamadıklarına çamur atar.
'Aaa canımda nasıl muhallebi çekti.Ayşen Teyze'cim getirir misin?'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAYAN TEHLİKE (Hırçın Şair)
Teen FictionDuygusuz İnsan Yoktur, Unutma Ki Nefrette Duygudur... ~04.07.2015&17.09.2016~