Bölüm 11(Sen..)

49 2 0
                                    

Bölüm Şarkısı:Birol Namoğlu-Muhtemel Aşk

Multimedya:Çağdaş

İyi Okumalar....

Topu tutup potaya gelişi güzel fırlattım.Tabii ki de potaya girmedi.Sonrasında Çağdaş attı.Ve potaya değmeden basket oldu.Çağdaş yanıma geçerek topu nasıl tutmam gerektiğini göstermek için elime dokundu.Nefes alamıyordum galiba...Elimde olmadan ağzımdan birkaç cümle  döküldü: 'Şu an fark ettim de...Çağdaş...Sanırım ben senden hoşlanıyorum...' dememin ardından Çağdaş'ın gözleri kocaman açıldı.



'Sanırım çocuklar beni çağırdılar...Benim gitmem gerek.' diyerek topu bana verdi ve spor salonunun çıkışına yöneldi.


'Yaa nereye gidiyorsun..?Kime diyorum yaa..!' diye arkasından bağırdım; ama o yürümeye devam etti.Bu çok acayip bir şey miydi ki?Yoksa bunu söylemek için iyi bir zaman değil miydi?Topu sertçe yere fırlattıktan sonra ben de dışarı çıktım.İtirafım havada uçmuştu sanki..Aşırı sinirlenmiştim.Soyunma odasının kapısının önünde beklemeye başladım.Çağdaş hariç tüm çocuklar çıkmıştı.Daha fazla dayanamayarak soyunma odasının kapısını çaldım.


'Bir dakikalığına dışarı çıkar mısın?Konuşmamız lazım...Bak eğer çıkmazsan ben içeri gelirim.'İçeriden ses gelmeyince:


'Demek çıkmıyorsun...Tamam sen bilirsin...' deyip kapıyı açtım.Kimse beni görmezden gelemezdi.İçeride sadece bir tane aydınlatma olduğundan biraz karanlıktı.


'Ç-Çağdaş...'diye seslendiğim sırada bir ses duydum.Sese doğru döndüğümde Çağdaş'ı gördüm.Ama bir şey eksikti : üstündeki tişört...Onu öyle gördüğüm gibi arkamı döndüm.Utancımdan yerin dibine girmek istedim.


'Senin burada ne işin var?Burası erkekler soyunma odası farkındaysan...'dediğinde sinirimden sağ ayağımı sertçe yere vurdum. 'İçeri girmeden önce kapıyı çaldım...Ses gelmedi..Hem seni de uyardım.Şeyy...Ben konuşmak için geldim.


'Ne konuşacağız?' diye sordu.


'Şaka mısın sen yaa..?' deyip Çağdaş'a döndüm; fakat hala tişörtünü giymemişti.Tekrar arkamı dönerek : 'Üzerini giyer misin artık?'dedim.


'Ne hakkında konuşacaktık?'


'Ciddi misin sen?Az önce sana söylediğim şey hakkında...Sana az önce senden hoşlanıyorum dedim.Hiçbir şey söylemeyecek misin?'


'Üstümü giydim.Bana doğru dönebilirsin. Karsu...Ben Yağız'ın çok yakın arkadaşıyım.Ve sen de Yağız'ın kardeşi gibisin...Bu doğru olmaz.Hem sen de emin değilsin duygularından...Bugün bu olay hiç yaşanmamış gibi devam edelim.Tamam mı?' dediğinde gözlerim doldu.Benden hoşlanmıyor olabilir ; ama hiç yaşanmamış gibi davranalım demesi beni gerçekten üzmüştü.



'Hiç yaşanmamış gibi mi?Peki senin istediğin gibi olsun bakalım...'dediğim gibi kapıya doğru yürümeye başladım.Hızla kapıyı açıp dışarı çıktım.Koşar adımlarla ilerleyerek kızlar tuvaletine girdim.Yanağımdan aşağı birkaç damla gözyaşı süzülmesine engel olamadım.Tam bu sırada tuvaletin kapısı açıldı.İçeri Elif girdi.Beni görür görmez yanıma geldi.

BAYAN TEHLİKE (Hırçın Şair)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin