Bölüm 1 (İlk Karşılaşma)

335 20 17
                                    

Bölüm Şarkısı:Redfoo-New Thang

İyi Okumalar...Desteklerinizi vote ve yorumlarınızı bekliyoruz...

'Yağız oğlum hadi kalk yapacak işlerimiz var bugün.'

Bir yandan babamın sesini duyar gibiydim.Diğer yandan ise susmak bilmeyen alarmın sesi...

'Hadi kerata kalkmayı düşünmüyor musun daha..?' Babamın bu ısrarcı sözlerini duymamazlıktan gelemezdim.

'Offf baba ya .'diyerek sonunda gözümü aralayıp alarmı bulduğum gibi kapatma tuşuna bastım ve yastığı kafama geçirdim.

'Babaya of demek ha?Sen görürsün.'dediği anda Buffy yüzümü yalamaya başladı.Sanki babamın komutunu bekliyormuş gibiydi.

'Tamam Buffy, yeter bu kadar.'deyip art arda kahkaha atarak yerimde doğruldum.

'Baba nasıl uyandıracağını çok iyi biliyorsun bu alanda sertifika falan almalısın.' dedim alay edercesine .Yerimden kalkarak telefonu elime aldığımda üç cevapsız çağrı olduğunu gördüm.Çağdaş'tan...

'Söylenmeyi bırak da hadi kalk artık öğle olacak neredeyse bugün önemli bir gün.Duşunu al aşağıda kahvaltıda seni bekliyorum.' diyerek babam odamdan çıktı.Buffy'i okşayarak : 'Aferin oğlum...Babamla bir olup beni mağlup ettiniz.' dedim.

Havlayarak karşılık verdi ve odamdan çıktı.Kendime gelebilmek için sıcak bir duşa girdim.Yaklaşık yarım saat sonra banyodan çıktım ve üzerime beyaz bady altıma siyah kot geçirip, bileğimede siyah saatimi takıp odadan çıktım.Merdivenlere yönelerek aşağı indim.Babam mutfak masasında oturmuş elindeki gazeteye odaklanmıştı.

'Afiyet olsun.Selma abla yok mu bugün?' dediğimde babam dikkatini bana verdi.

'Gel kerata gel hadi çabuk ye de işlerimizi halledelim.Selma Hanım kahvaltıyı hazırlayıp çıktı işi varmış.'

'Ne iş var ki bugün.' diyerek çatalımı domatese uzattım ve ağzıma bir lokma ekmek attım.

'Unuttun galiba bugün ayın 10'u.'

'Yani...'

'Ehliyetini alacağız oradan mezarlığa gideceğiz sonra ben işe gideceğim Eray amcanla özel toplantımız var.'

'Aaa doğru ya hepsi bugüne miydi nasıl unuturum..?Annemi de ziyarete gidecektik .'Annem...Yüzünü sadece fotoğraflarda gördüğüm,doğumda ölen annem...Ölümünde kendimi sorumlu tuttuğum annem...Bizim ailecek tüm anılarımız mezarlıkta geçiyordu. Her sene babamla ziyaretine giderdik.Çayımdan bir yudum alarak kahvaltıma devam ettim.Ağzıma birkaç salam attıktan sonra doymuştum.

'Şirket gazatelere çıkmış manşet ise: 'SeRas'lar Ve Çelik Holding'in Özel Buluşması.'Anlaşılan bugün ki toplantı her yerde yankılanıyordu.

'Ne zamandır anlaşmaya çalıştığınız proje mi?' dedim.

'Evet bugün gerçekleşecek.Oğlum yediysen hadi kalkalım.'

'Tamam, kalkabiliriz.'

'Anahtar sende göster bakalım hünerlerini.' dediğinde babama doğru dönerek : 'Büyük bir zevkle.'diyerek kapıyı çekmeden önce Buffy'e : 'Ev sana emanet oğlum.' dedim.Ayaklarının üzerinde durarak patisini uzattı bende başını okşadıktan sonra kapıyı kapattım.Arabaya doğru yönelerek sürücü koltuğunun kapısını açtım.

'Her zamanki gibi Atatürk Bulvarı'ndan mı?' dedim, babama.

'Evet...' diye kısa bir cevap verdi, babam.Babamın telefonu çalması aramaya cevap vermesi ve konuşması sırasında vitesi boşa alıp kontak anahtarını takıp çevirdikten sonra arabayı çalıştırarak yola koyuldum.Yollar seyrek olduğu için kolaylıkla kullanabiliyordum.

BAYAN TEHLİKE (Hırçın Şair)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin