Docela drsné, že jsem tohle psala před rokem a půl... jakožto první fanfikci a ještě k tomu pro kámošku. :D Neuvěřitelné kam se tenhle příběh dostal. Mimochodem nebojte se, že jsem tímhle stylem psala furt. Každou kapitolou jsem se snažila zlepšovat a věřte, že když si srovnáte tuhle první s jednou z těch posledních, tak uvidíte velký pokrok, ale tak, každý nějak začínal no ne? :)
"Ale no ták Sam! Bude to sranda! Začátek prázdnin a ty to chceš prosedět tady a dívat se na nějaké pošahané fantasy filmy?" Alex se mě snažila přesvědčit, abych s ní šla na akci, která se nazývá ' Gentleman's night'. Koná se v 'Buddha Brothers', což je bar v Bratislavě. Už jsem se zmiňovala, že jsme v Bratislavě? Já, Alex, její brácha David -neboli 'Dejv' a jeho kámoš Petr neboli 'Assassin' -asi vám došlo, že je blázen do Assassins Creed, což ovšem plně chápu. (do p*dele já mám tak úžasné nápady xD) Jeli jsme do Slovenska, protože to bylo jediné, co jsme si mohli dovolit -to za prvé- a za druhé sem Alex chtěla jet a ona by nedala pokoj, dokud bychom jí nekývli + její rodiče..
"Tak za prvé nechci to tu prosedět, ale chtěla bych se kouknout na nového X-Mena (;3) a taky...proč tam chceš tak hrozně jít?" podívala jsem se na ni. Alex prokroutila své podmalované oči a řekla: "Třeba proto, že tam budou youtubeři a navíc je to od 18, takže tam bude spousta chlastu a taky možnost zahrát si na Xbox One a možná být v nějakém videu a-" to už jsem Alex přerušila: "Proč si mi to sakra neřekla dřív?!" vyjekla jsem.
"Třeba proto, že jsem o tom neměla ani páru?" ušklíbla se. Na to jsem se na ni podívala s výrazem 'Really?', protože ona sleduje youtube každý den a každou noc..je..ujetá, ale v dobré slova smyslu.
"A to jako fakt? Tohle ti nevěřím." řekla jsem s úšklebkem.
"Tak si nevěř, ale je to pravda." odsekla. Stejně mi to přišlo zvláštní..já vím, je to blbost to řešit, ale..fajn, fajn. Asi moc koukám na filmy a moc málo spím.
"A navíc, kočko, jsem měla zabavený notebook, tablet, mobil..prostě všechno!" dodala Alex a já si povzdechla.
"Fajn, vyhrála si.."
"Takže?"
"Takže tam jdeme." další povzdech ode mě.
"Íííí!" zapištěla Ali a začala mě drtit v objetí. Zasmála jsem se a chtěla něco říct, ale to už mě pustila.
"Brácho, Creede! Jdeme na mejdan!" zavolala přes celý hotelový pokoj. Alex trochu plete Assassin a Creed, ale...nebudeme jí to brát. Za chvilku se z ložnice vyšourali Dejv s Petrem. "Co je ségra? Máme rozehranou hru." řekl otráveně David.
"Jdeme na Gentlemen's night!" Alex jen zářila.
"Kam?" podivil se Petr.
"Je to v Buddha Baru a budou tam youtubeři!" řekla nadšeně Alex a já se v duchu plácla do čela. Jasně, určitě dva progamery naláká na youtubery. Co vím já, tak youtubery nesledují. To spíš streamery..vždyť víte, Fatty a tak dále.
"No a taky je od 18ti, takže.." dodala jsem jen tak pro info. Dejvovi s Petrem je už 19 a půjdou na oba na Vysokou. Alex a já stále chodíme na střední. Konkrétně jdeme do poslední ročníku.
"A nezapomínáš, že ti nebylo 18?" ušklíbl se Petr na Alex. Já se tvářila naprosto nevinně, protože mě už 18 bylo.
"Prosimtě. Za pár týdnů mám 18, tak to nikdo řešit nebude. Navíc! To ani nepoznají." usmála se Alex.
"Ale mně se nikam nechce." řekl Dejv jak malé dítě.
"Smůla, brácho. Potřebujeme doprovod, víš? A nechceš mi přece zkazit další prázky, že ne?" řekla Alex trochu podrážděně. Minulý rok jí brácha tak trochu..pokazil prázdniny. Prostě kvůli němu skončila se zlomenou nohou a to dokáže na*rat, obzvlášť, když jsou prázdniny.
"No tak jo..." tímhle jsme měli vyhráno. Petr bude muset jít taky, protože jsou taková nerozlučná dvojka a navíc budou používat své 'úžasné' balící techniky, které se dají provozovat jen ve dvou a..proč mi to zní dost úchylně?
"Tak fajn, musíte si na sebe vzít košili nebo motýlka. My se se Sam zatím půjdem převlíct." řekla Alex velitelsky a dřív než se mohla dočkat odpovědi mě táhla za ruku do našeho pokoje. Je fakt, že jsme si mohli dovolit jen Slovensko, ale za to lepší pokoj! Ehm, ono ani nejde o peníze, ale spíš o rodiče nechtěli pustit bez doprovodu..jo, vážně. Alexini rodiče jsou na tohle hodně ujetí a taky na spoustu dalších věcí. Moji byli v klidu, ale vzhledem k tomu, že táta je na služebce s mámou -je super, když vaši rodiče chodí do stejné práce- , tak jsme měli smůlu. Jestli si říkáte, proč můžem do Slovenska, když je to skoro to samé, jako jet někam k moři -páč jste pryč od domova-..tak prej tu nejsou mafiánské gangy a taky nám tu hrozí menší riziko znásilnění..vím, že je to všechno blbost, ale když jsem řekla, že Alexini rodiče jsou ujetí, tak jsem myslela FAKT ujetí. To ale nemění nic na tom, že Alex právě ze skříně vytahuje snad všechny věci, co si sebou vzala včetně bot. Já jen hledím a nechápu, že se jí to všechno vlezlo do jednoho kufru. Pak se dala do vybírání toho, co by jako 'mohlo být použitelné'. Já jsem zatím v klidu hledala nějaké slušné šaty. Alex na sebe začala dávat první kousky. Já zatím našla černé šaty s velmi odvážným výstřihem a byly taky dost krátké. Hned jsem je zase dala zpátky. Ne, vážně nechci působit dojmem 'Free zásun'. (nechápu, jak ty holky mohli dávat speciály o 1000 slovech. Já jich mám 834 :D)
"Tak co ty na to?" řekla najednou Alex a já se na ni otočila. Měla na sobě mini sukni a přiléhavý top bez ramínek. "Pokud chceš umrznout.." pokrčila jsem rameny.
"Áh, ty seš děsná." ušklíbla se a začala to ze sebe sundávat. Já jsem hledala dál. Kraťase, sukně, další kraťase, podprsenka..konečně jsem objevila legíny, které byly 'roztrhané', jestli víte, co tím myslím. Fajn, teď nějaký vrch. Alex na mě zase zavolala, abych ji zhodnotila outfit. Tentokrát to byly bílé šaty s třešničkami. Na to jsem vybouchla smíchy a řekla, ať zkouší dál.
Nakonec jsme obě našly to, co jsme hledaly. Alex měla černé, přiléhavé šaty podobným mým, až na to, že nebyly tak krátké a neměly žádný výstřih vepředu, ale vzadu na zádech. Já jsem si vzala moje legíny a nátělník a k tomu ještě cípovitý svetr (to, co nosím ve škole). Alex si vzala podpatky a já konversky na platformě.
"Hele neměla by sis vzít něco slavnostnějšího?" zeptala se mě, když si mě prohlížela.
"Mám dojem, že tématické oblečení je jen pro kluky." usmála jsem se. Potom jsme se namalovali. Nic extra, já jsem jela klasiku v linkách, řasence a lesku. Alex kouřovky a červenou rtěnku, která jí strašně sekne. Já jsem si natočila své brunet vlasy. Alex měla havraní rovné vlasy, jako proutek a nic moc si s nimi dělat nemusela.
Kluci na nás nedočkavě čekali přede dveřmi. Když jsme vyšli tak jen pochvalně hvízdli a potom jsme už vyrazili...Konec prologu! :D 1100 slov bitches! :D Škoda, že tohle nikdo nebude číst..:D
-Jo, fakt jsem nechtěla, aby to někdo četl a stále si nejsem jistá, jestli by jste ty první díly měli číst. :D
ČTEŠ
Herdyn
Подростковая литератураKdo by řekl, že z jednoho obyčejného výletu na Slovensko se stane něco, co mi absolutně změní život? Fajn, ale vezmeme to od začátku... Jsem Samantha, mám nejlepší kamarádku Alex (která je mezi námi trochu pako) a ta má bratra Davida, dřív jsme...