Takže ZDRAVÍÍÍÍÍÍÍÍM!!!!!!!! Já vím, já vím... dlouhá doba, co? Opět se bojím, že si mě nikdo nebude pamatovat. Kromě jedné nejmenované plebice ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Dneska to bude akční, protože po delší době uvidíme i starší postavy. A taky se podíváme na Herdynovu novou slečnu.
Enjoy!! :) (pardon za chyby)
Děkuji mé otrokyni EHM chci říct pomocnici, která je mou oporou a dodává mi tyhlety (ne)ověřené informacce o těch třech idiotech. :D
Fakty:
1. Na youtube je nový youtuber Ardanix
2. Baxtrix je stále panic na nic
3. Kluci nám spolu už nebudou bydlet
4. Už s nimi delší dobu nebydlí Víťa (Klídek Víťo)
5. Bax by se chtěl vrátit ke streamování
6. Vergil je nejlepší
„Přestaň mě napínat! Tak kdo přijde?" ptala jsem se po několikáté zvědavě Radka. Pro všechny kdo neví, tak dneska jsme měli v plánu grillovačku. Já jsem momentálně byla s Wedrym v kuchyni. On chystal maso ve své sexy zástěrce bez trička a já seděla na pultu a snažila se z něj dostat jaké hosty budeme mít.
„Kolikrát ti mám opakovat, že nevím?" ohlédl se na mě a poušklíbl se. Zamračila jsem se na něj a on se zasmál. Já si udržovala stejný výraz a ještě skřížila ruce na prsou. „víš, že jsi hrozně roztomilá, když se zlobíš?" usmál se na mě Wedry a popošel blíž ke mně a vzal mě kolem pasu. Na to jsem se zamračila a Wedry jen mírně zakroutil hlavou a následně mě políbil. Ačkoli jsem chtěla hrát uraženou, tak jsem to nevydržela a polibky mu opětovala. Ou... já se nezmínila, že jsme spolu? No, už to tak bude. Popravdě... jsme spolu teprve pár dnů, ale já už jsem stihla zaznamenat tolik rozdílů oproti mému vztahu s Pawlem. Wedry je narozdíl od Pawla mnohem pozornější a milejší. Na druhou stranu Herdyn vždycky věděl jak mě rozesmát a nic se nevyrovnalo tomu, když jsem mu zhasla v koupelně a on mě následně naháněl po baráku a pak mě zlechtal na posteli (už jsem to jednou psala a asi jsem jediná, komu to připadá super, co? xD). Proč si je mám pořád potřebu srovnávat? Občas mám pocit jako bych Pawla nedokázala dostat z hlavy.
„Fajn fajn, neříkej mi to." řekla jsem po té, co jsem se od něj odtáhla. Wedry mě pustil a vrátil se zpátky k masu.
„Jo Sam, mohla by ses podívat jestli Bax nachystal všechno venku?" ohlédl se na mě ještě.
„Jasně." usmála jsem se a sesedla z pultu. Zamířila jsem ven na zahradu, ale Baxe jsem nikde neviděla. Nedalo se říct, že by to tady bylo nějak extra připravené na velkou rodinnou grillovačku. Šla jsem se teda podívat do obýváku a koho nevidím! Bax byl rozvalený na velkém vaku a hrál CandyCrush. Vypadal že si mě ani nevšiml.
„Neměl si náhodou nachystat věci venku?" ušklíbla jsem se.
„Heh?" vzhlédl ke mně. „jojo hned..." zamumlal a vrátil se pohledem k telefonu. Přešla jsem k němu a telefoun mu vzala. „Hej!" zamračil se.
„Aspoň mi můžeš pomoct prostřít stoly." řekla jsem.
„Fajn." povzdechl si. Bax se mi zdál poslední dobou jiný. Byl furt takový naštvaný a nepříjemný. Navíc jsem ho dost dlouho neviděla nikde s Adrianou. Jakoby úplně zmizela. Ať mezi sebou mají cokoliv doufám, že to brzo vyřeší, protože bych fakt chtěla, aby byl Bax zase ten roztomilý stydlivý tejpek jako předtím. Navíc, to jemu jsem vděčná za to, že jsem s Wedrym. Chtěla bych, aby byl šťastný.
Mířili jsme na zahradu, kde jsme se následně dali do prosírání stolu.
„Přijde dneska i Áďa?" zeptala jsem se ho.
„Co...? Em.. ne." řekl jakoby mu na tom vůbec nezáleželo, ale já v jeho tónu poznala, že to není tak úplně pravda.
„Je všechno v pohodě?"
„Jo všechno je naprosto perfektní." odsekl.
„Hej měli jste chystat stůl a ne tady kecat!" uslyšela jsem Wedryho za námi, který měl plné ruce talířů s masem. Podívala jsem se na Baxe, ale ten mě naprosto ignoroval. Přeběhla jsem rychle k Wedrymu, abych mu aspoň pomohla vzít jeden talíř.
„Dík." usmál se na mě a následně se podíval na Baxe. „Tak aspoň otevři ten grill ne?" Bax jen prokroutil oči a mířil ke grillu.
„A já myslela že to budeme dělat na tom starém." (znělo divně) řekla jsem naoko smutně. Wedry po mně hodil pohled a já se neudržela nesmát. „Mimochodem furt dlužíte ty klobásy fanouškům." dodala jsem.
„Ahaha moc vtipné Sam." zamračil se Bax. No, ti dva se jednou domluvili že budou grillovat na fakt hodně sirkách klobásy. A mně poprosili jestli bych jim nepomohla s natáčením. Ačkoli z toho byla docela vtipná záležitost, tak se Štěpánovi udělalo po snězení jedné z těch klobás (či co to měli) fakt špatně a ležel zbytek dne v posteli. A taky jsme museli koupit normální grill... nakupovat s Wedrym je fakt pohádka. Když jsme s Herdynem nakupovali pro mě novou grafiku, tak mě neustále poučoval o tom, co je lepší atd. A musím říct, že s Wedrym to nebylo o moc lepší, ale aspoň chtěl vědět i můj názor.
Za nějakou dobu jsme to všechno nachystali. Seděla jsem zrovna na lavičce u stolu a sledovala jak se ti dva hádají o tom, že Bax prostě nebude jíst vepřové. I když kuřecí jsem si už zamluvila já. Jo.. řešíme tu opravdu důležité věci. Podívala jsem se na telefon, abych viděl kolik je hodin a uviděla zprávu. Eva? Sakra! O té jsem neslyšela pěkně dlouho. Daly jsme se teda do řeči a já kappičku přestala vnímat.
Najednou jsem uslyšela hlasy. Nakoukla jsem ze zahrady na cestu a oči se mi rozzářily, když jsem uviděla Artixe, který vycházel z auta. Rozběhla jsem se pryč ze zahrady a mířila ke dveřím, které byly otevřené.
„Pěkněj barák. To všechno jen z donatů jo?" řekl Artix.
„Nech si to jo? Jinak, kde máš tu svoji princeznu?" zeptal se Wedry. To už jsem viděla Evu, která právě vylezla z auta. Na sobě měla krátkou minisukni a nějaký fešný nátělník. Rozhodně vypadala upraveněji než já. Narozdíl ode mě si svoje blond vlásky precizně vyžehlila. To já na sobě měla jen kraťase, triko a vlasy v culíku. Jakmile mě uviděla tak se usmála a já se k ní rozběhla a následně ji začala drtit v náručí. Ani nevím, proč jsem byla tak ráda, že ji vidím. Ale byla jsem tak ráda, že se ozvala na messengeru a teď když ji mám hned tady...
„Sakra Evičko! Proč ses mi neozvala dřív?" zamračila jsem se na ni potom, co jsme se přestaly objímat.
„Promiň, byla jsem trochu zaneprázdněná. Ale když jsme jeli sem, tak jsem si na tebe vzpomněla a no.. rozhodně lepší je psát si s tebou než poslouchat tohle pako o tom, jak jsou na cestě samí Maďaři." (ať má řidičák nebo ne.. i dont care :D) obrátila oči.
„To nevadí! Hlavně že jste tady." usmála jsem se a ještě jednou ji objala.
„Ehm.." uslyšela jsem odkašlání jednoho z kluků. Otočily jsme se s Evou na ně.
„A já objetí nedostanu?" řekl smutně Artix.
„Ne." odsekla Eva. Artix udělal jakože psí oči. Evička si povzdechla, ale stejně k němu šla a dala mu rychlou pusu na tvář.
„Stačí?" ušklíbla se.
„Ale já myslel od Sam." vrátil jí to a následně se zasmál a vzal Evu kolem pasu.
„No můžem jít?" zeptal se Wedry.
„Jasné. Mimochodem fešný oblek." mrkla na něj a Wedry se na ni jen ušklíbl. Pak jsme se vydali do zahrady.
„Tak jaká byla cesta?" zeptal se Wedry po té, co se tak nějak všichni usadili. Eva seděla Artixovi na klíně, já na stole a Bax sice seděl s námi, ale byl od nás co nejdál. Wedry se už chystal grillovat.
„Ani mně nemluv." mávla nad tím rukou Eva.
„Trčeli jsme v zácpě. A tady slečně se vybil telefon a tak mi zabavila můj." řekl Artix a podíval se naštvaně na Evu.
„Hej já si taky nestěžovala když sis půjčil můj ručník, šampón a další věci." ušklíbla se.
„Definuj slovo "nestěžovala"." fajn je to tady, už se zase budou hádat a já zase nechci vědět víc než potřebuju.
„Hej co ty tam tak vzadu? Kde máš tu svoji kočku co byla na Asus Finals?" zeptal se najednou Artix Baxe.
„Nemohla dorazit.." odpověděl Bax lhostejně.
„Seš v pohodě?" zeptala se Eva.
„Jo je mi fajn." Bax vypadal už unaveně. Sakra, doufám, že se to zlepší, protože zatím vypadá, že tady je nedobrovolně.
„Hele kde je vůbec Pawel?" obrátil se pro změnu Artix na Wedryho. Jakoby mi teprve teď došlo, že tu s námi není. I když on, když je na nějaké akci, tak většinou čumí do telefonu a nikoho nevnímá.
„Říkal, že ještě vyzvedne Terku." řekl Wedry. Ani jsem se nemusela dívat, abych viděla, že se na mě Artix s Evou podívali.
„Fajn půjdu se převléct než se to rozehřeje." řekl Wedry.
„Můžu na záchod?" ozval se Artix.
„Ne, běž za strom." obrátil oči Wedry a Artix vstal a šel na záchod. Eva si sedla vedle mě na stůl a Bax se začal věnovat svému telefonu.
„Em... takže je to pravda, že ty a Pawel?" zeptala se mě.
„Hmm..." dívala jsem se do země. „Říkal ti to ne?" nadhodila jsem.
„No.. byla jsem po delší době na streamu a subové se na mě tak trošku nalepili. Víš jak.. Říkal to Jindra." pokrčila rameny. Eva mluvila potichu ale to ani nemusela, protože Baxtrix se stejně zvedl a vypadal že jde někomu zavolat.
„Jo už to tak bude." pokrčila jsem rameny.
„Hele nemám potřebu znát detaily a popravdě mě to ani nezajímá, ale kdybys chtěla tak někdy dojdi na stream za námi. Občas si jdem pokecat na skype nebo si zahrát. Krabák se na tebe už několikrát ptal, takže..." řekla Eva. Jen jsem na ni usmála a ona mi úsměv vrátila.
„Takže ty a Wedry jo?" řekla už mnohem odlehčeněji.
„No.. nestěžuju si." zasmála jsem se a ona do mě šťouchla ramenem.
„Fajn, ale opovaž se mu ublížit jasný? Wedry je asi ten nejhodnější kluk, kterého můžeš potkat." řekla už zase vážně. Sakra, občas mám z té holky strach.
„Já vím." řekla jsem taky vážně.
„Koho tady drbete?" objevil se najednou před námi Artix. „doufám, že ne mě." dodal.
„To bych si nedovolila." řekla Eva.
„No to doufám. Jo a mimochodem maj tu jen 42 a nějakou Morganu." řekl Artix
„No bezva teď vypadám ještě jako větší alkoholik." ušklíbla se Evička. To už k nám ale mířil Wedry. A Bax se taky už vracel. Wedry měl na sobě tričko s logem Dark Souls III, které jsem mu ukradla, když jsem tu dvakrát spala. No to je jedno. Každopádně si stoupl za grill.
„Tak co si dáte?" zeptal se.
„Tak já bych si dal... jeden grilovaný steak." řekl Artix.
„Meh, stačí obyč kuřecí." mávla rukou Eva.
„Taky." přidal se Bax.
„Nějakou specialitku." podívala jsem se na Wedrouše.
„Uuu tak specialitku jo?" podíval se na mě lišácky.
„Hej nemůžeme tam pana šéfkuchaře nechat tak samotného ne? Chce to nějakou asistentku." řekla Eva.
„Pokud vím, tak "krásná asistentka" jsi byla ty." ušklíbl se na ni Bax.
„Fajn, ale já myslela slečnu Sam." podívala se na mě Eva. Povdechla jsem si a mířila pomoc Wedrymu, ačkoli jsem vůbec nevěděla, jak mu mám vlastně pomoct.
„Co mám dělat?" zeptala jsem se.
„Stačí když budeš stát tady a budeš se usmívat." usmál se Wedry. „jo a hodilo by se, kdybys mě ovívala (jak se to slovo vůbec píše?) novinami." dodal. Vzala jsem si teda noviny, které měl položené na stolečku, kde bylo i maso.
„To máš tak předpřipravené jo?" ušklíbla jsem se. Wedry se jen pozasmál a dával už první maso na grill. A já stála, usmívala se a ovívala ho.
„Náhodou je to mega dobré." řekla Eva.
„Kámo ty si génius." řekl Bax, který se už trochu uvolnil.
„Doufám, že za to nemusíme platit." řekl Artix.
„V pohodě, je to na účet podniku." zasmál se Wedry.
„Hele kdy už se vlastně Pawel vrátí?" zeptala se Eva.
„Psal že máme začít bez nich, ale měli by tu už být." řekl Wedry a zamyšleně se podíval na telefon.
„Opatrně abys nezakopla o gauč." uslyšela jsem tlumeně Pawla. Jo je tu takový retardovaný gauč, který vám kappičku brání dostat se do zahrady. No to je jedno.
„V pohodě. Máte to tady jinak moc hezké." uslyšela jsem i tu holku. Za chvilku už k nám mířili. Drželi se za ruce a něčemu se smáli. Herdyn měl na sobě košili a džíny. Terka na sobě měla světle modré rifle a crop top. Zaujali mě její černé vlasy, které ale měla určitě obarvené protože už jí šli trochu do hnědé. V obličeji ale nic extra. Chci říct, nic zajímavého. Obyčejná holka s o něco výraznějšími rty a hádám to na modré oči?
„Omlouvám se že nám to trvalo tak dlouho, ale zdrželi jsme se ještě u nás doma." řekla Terka a po očku se koukla na Herdyna. Bože ani nechci vědět, co tam dělali.
„No, takže tohle je Terka." řekl Herdyn a pak začal představovat nás: „tohle je Wedry, jeden z mých nejstarších kamarádů (dejme tomu), Baxtrix, Artix..jeho přítelkyně Eva a.." u mě se zasekl. A ne, nebylo to tím, že mě nechtěl představit, ale Terezka vypadala, že mě zná, protože ho přerušila: „Ty budeš ta jeho bývalá, že?" usmála se na mě. Všichni vypadali docela zaskočeně, ale nikdo nic neříkal.
„Ano, Samantha. Ráda tě poznávám Terko." usmála jsem se na ni. Doufala jsem, že jí ta poznámka jen nějak uletěla a že bude pak už v pohodě, ale.. tak nějak jsem tušila, že ne.
„V pohodě, o nic nejde. Tak co si dáš?" zeptal se jí Wedry co nejmileji. Šlo vidět, že by jí asi nejradši dal facku, ale dokázal se ovládnout. Opravdu nikdo nemá potřeby dělat scény. Obzvlášť po tom, co se talo.
„Mně stačí klidně i něco co vám zbylo." mávla nad tím rukou.
„Jo jen ne kuřecí, Terka ho nemusí." dodal Pawel.
„Ale nech toho. Jsem host, nebudu si stěžovat." usmála se a podívala se na Wedryho.
„Beztak už zbylo jen hovězí." pokrčil rameny.
Terka s Pawlem si sedli wedle Artixe a Evi a ano Eva stále byla na jeho klíně. Já byla vedle Baxe.
„Takže kde jste se poznali?" zeptala se Eva.
„No, na oslavě mého bratra." řekla Terka a podívala se na Herdyna, který ji držel kolem ramen. Připomnělo mi to jak jsme tehdy večeřeli na Asus Finals v té restauraci a Herdyn si mě tam po hodině ignorace přitáhl k sobě a choval se jako 'že tam určitě pojedu zase protože omg já prostě potřebuju být s ním a na každé akci kde je on'.
„Aha, no to je.. super." řekla Eva a radši se vrátila k jídlu.
„Sam, co jsi tak potichu? Co tady vůbec děláš? Si něco jako Eva?" zeptala se.
„Co prosím?" ozvala se Eva.
„No víš jak. Chodíš často na streamy, bavíš se subama. Nevím jak tomu říct." pokrčila rameny Terka.
„Ne Sam na streamy vůbec nechodí. Chodí momentálně s Radkem." odpověděl za mě Pawel.
„Páni, to jsem netušila. Doufám, že vám to vydrží." usmála se Terka.
„Jo, díky." podívala jsem se na Evu, která vypadala docela naštvaně. Artix jí na záda kreslil různé obrazce -nevím asi na uklidnění- a Bax opět čuměl do telefonu.
„Tady to máte." řekl najednou Wedry a dal Pawlovi i Terce talíře s jídlem.
„Děkuju." poděkovala.
„Ty jo, jsem myslel, že po té vaší minulé akci se to nebude dát jíst, ale je to dost dobré." pochválil mu jídlo Pawel.
„Takže Radku -můžu ti tak říkat, že- ty chodíš se Sam?" ona si prostě nedá pokoj.
„Máš s tím problém?" to už Wedry vypadal trošku vytočeně. Rychle jsem ho vzala za ruku pod stolem a podívala se na něj.
„Ne, jen mě to překvapilo, že ji tady vidím." snažila se to Terka zachránit.
„Hele, i kdyby nebyla moje holka, tak by tady byla." usmál se na mě Wedry.
„Nebo si myslíš, že se bavila jen s Pawlem a nikým jiným?" dodala Eva. Vděčně jsem se na oba usmála, protože Terka se mírně zamračila, ale hned zase nasadila úsměv.
„Na tom nezáleží, jestli je nebo není se mnou." pokrčil rameny Herdyn.
„Fajn. No a co ty? Baxi? Máš někoho?" zeptala se zase pro změnu jeho.
„Em.. jo, akorát že dneska nemohla přijít." řekl Bax už rovnou protože věděl, že by se ho zeptala.
„Tak doufám, že se k nám přidá jindy." řekla Terka...
O nějaký čas...
Umývala jsem nádobí zatímco ostatní uklízeli věci na zahradě. Kromě Pawla s Terkou, protože ti se odebrali nahoru a nikdo o nich nic od té doby neslyšel. A možná je to i dobře. Eva mi donesla další várku nádobí a položila ji na pult.
„No to bude všechno." řekla Eva.
„Dík." usmála jsem se. „jsem ráda že jsem vás mohla vidět." dodala jsem po chvilce.
„Jo já taky.. jen doufám, že ti nebude vadit když nás uvidíš ještě ráno. Po ránu totiž vypadám hrozně." řekla Eva.
„Cože?" zatvářila jsem se překvapeně.
„Ou ty to nevíš..." šeptla.
„O co de?" zeptala jsem se.
„No... jen Pawel navrhnul, že bychom mohli přespat a odjet až zítra po obědě." pokrčila rameny.
„Děláš si srandu?" zaradovala jsem se a objala ji, ale hned se odtáhla, protože mi došlo že jsem celá mokrá od vody. „promiň." zasmála jsem se.
„V pohodě. Tak kdyžtak ukradnu triko Artixovi." povzdechla si.
„Hele kdyby něco budem chvilku streamovat vedle jo?" objevil se najednou ve dveřích Artix.
„Si ukecal chudáka Wedryho?" zeptala se Eva.
„Byl to jeho nápad." ušklíbl se Artix a odešel. Za chvilku už jsem slyšela smích pravděpodobně Artixe, Baxe a Wedryho. Prokroutila jsem oči a vrátila se k nádobí. Eva se nabídla, že mi pomůže. No.. spíš to dopadlo tak že jsem nic neumyly a místo toho jsme skončily obě postříkáné od vody.
Musely jsme se vydat za klukama do obýváku. Eva potřebovala tričko... a já taky. Jenže ti tři už byli kappičku opilí a tak se s nima nedalo moc mluvit a ještě k tomu streamovali.
„A v čem mám podle tebe spát?" ušklíbla se na něj Eva.
„A to tady mám být polonahý?" vrátil jí úšklebek.
„To je mi jedno. Naval to triko." zamračila se. Artix se zamračil taky, ale potom ji najednou stáhl na gauč a začal jí lechtat. Wedry s Baxem propukli v obrovský výbuch smíchu a já spolu s nimi. A... chat taky. Rozhodla jsem se, že se raději na tričko Wedryho ptát nebudu, protože bych mohla skončit stejně. Navíc si můžu vzít jeho League of Wedry tričko. Hehehe.
Po té, co se Eva vyprostila od Artixe jsem s ní šla do Wedryho pokoje. Tam jsme si nenápadně ukradly dvě jeho trička a chvilku si povídaly na posteli.
„Sam musím ti něco říct." řekla vážně.
„O co jde?" zeptala jsem se.
„Ta Terka.. známe ji. Teda ne úplně, ale říká se o ní že je to. Děvka... ne úplná, ale prostě je ráda středem pozornosti." řekla Eva nervózně.
„Hm.. aspoň vím, kdo je pro něj dost dobrý." řekla jsem si spíš pro sebe.
„Jen chci, abys věděla, že jsem tu pro tebe a Artix.. ačkoli na to nevypadá taky." usmála se a vzala mě jednou rukou kolem ramen.
„Díky Evi." usmála jsem se na ni vděčně...
Tak to bychom měli. Spíš takový úvod do toho, co nás bude čekat. No, jak se vám zatím Terka zdá? :)
ČTEŠ
Herdyn
Teen FictionKdo by řekl, že z jednoho obyčejného výletu na Slovensko se stane něco, co mi absolutně změní život? Fajn, ale vezmeme to od začátku... Jsem Samantha, mám nejlepší kamarádku Alex (která je mezi námi trochu pako) a ta má bratra Davida, dřív jsme...