Kapitola 12. - Bax má grill?

634 26 19
                                    

PawelAhoj! Ale ne... ZDRAVÍM!!!! a vítám vás u další epické části. A teď se přiznejte.. kolik z vás tyhle intra čte?! :D Ale měli by jste je číst, obsahují totiž naprosto nepostradatelné informace. #NoKappa. Každopádně bych vás chtěla informovat o tom, že tady deset dnů nebudu, ale to není zas taková tragédie, protože jste zvyklí na mnohem větší přestávky. Doufám, že u kámošky naberu nějaké nové nápady, protože mně už docházejí. :D
Jinak dneska se snažím psát tak nějak přirozeně a nepřemýšlím nad tím, jestli působí ti tři reálně. ^^ P.S. pardon za chyby

Fuck-ty: (#PeťkoGames)
1. Baxtrix má už 100k subs
2. Herďa zase hraje DarkSouls2 ^^
3. Aktualizovala jsem popis u téhle fanfikce! :OO
4. Jím právě hrozny
5. Wedry a Baxtrix jednou otevírali bednu v Csku a padl jim nějaký super ultra rare knife
6. Baxtrix byl v ESubě v době, kdy tam byl ještě Herďa

Už uběhly tři dny od té hádky u Alex. Nikdy jsem se cítila víc mizerně než teď. Ani, když jsem spadla po páté do Bronzu ani, když mě Herďa tehdy poslal do p*dele... Co by jste dělali na mém místě? Chtěla jsem jí zavolat, ale co bych jí řekla? Jo, je to kamarádka, můžu jí říct všechno, ale já cítila, že bych měla radši držet pusu a být schovaná v baráku.
Byla jsem z toho opravdu smutná a ani Leafyho komentáře na různá cringe videa mi nepomohly. Všechno se to ale změnilo jeden večer, kdy mi Herďa napsal na Skype, že prej se mnou musí mluvit.
Zapla jsem webcameru a snažila se usmát na Herďu.
„Ahoj Sam, jak se cítíš?" zeptal se. Ano, řekla jsem mu o tom. Neřekla jsem mu sice celou pravdu, ale zmínila jsem se o tom, že David to trochu pokazil a začal tam na všechny křičet. Včetně mě.... takže to zas tak úplná lež nebyla. (dneska mi to psaní nejde :C)
„Ujde to, ale bylo mi i líp. Řekni mi, že máš nějaké dobré zprávy." řekla jsem.
„Em... no to už je na tobě jestli ti přijdou dobré..." začal nervózně Pawel.
„Prostě mi to řekni." poušklíbla jsem se na něj. Překvapuje mě, že je občas stále nervózní se mnou. Možná je to jen tím, že jsem mladší než on.
„No, chtěl jsem tě 'pozvat' na jednu akci poblíž Pardubic. Jmenuje se AsusFinals. Je dvoudenní a byli bychom v hotelu." řekl už normálním tónem Pawlík.
„Vážně? Kdo tam všechno bude?" zeptala jsem se s malým zájmem. Jestli jsem měla náladu na akce? Ne. Neměla. Ale zase nechci být taková ta protivná holka, co musí trucovat doma. Možná mi to pomůže se zase naladit do pozitivní nálady a pak to dám dohromady s Ali a Davidem.
„Wedry, Bax, pravděpodobně i Artix..." vyjmenoval Pawel a já se zasekla u slova 'Artix'.
„To je ten modrooký bloňdák s nekvalitní kamerou?" (#MůjPopisArtixeNokappa) vzpomněla jsem si.
„Haha, no teď už to není ten malý kid, co neměl prachy na dobrý mikrofon." zasmál se Herďa.
„Hele taky si byl kid." ušklíbla jsem se na něj.
„Budeme řešit Artixe nebo mi řekneš, jestli na tu akci chceš?" vrátil mi ušklebek Herďa.
„Fajn, fajn.." povzdechla jsem si a zapřemýšlela. Poslední akce byla fajn a to jsem dokonce hrála živě, takže teď by to mohlo být taky fajn. Navíc, trávit bonusový čás s Herďou a Wedrym? Promiň, Baxi, ale jak ty na mě, já na tebe. (dat čárky) „tak dobře. Kdy je odjezd?" zeptala jsem se.
„Pozítří." odpověděl Herďa.
„Co? Už?" řekla jsem překvapeně.
„Chtěl jsem ti to říct, ale nebyl čas... hele jediné co musíš udělat je sbalit si pár nezbytných věcí a čekat na hřišti až tě v jednu vyzvednu, dobře?" usmál se Pawel.
„No dobře. Takže v pátek v jednu." řekla jsem si spíše pro sebe.
„No nic, budu muset za těma pakama. Dead by daylight čeká." povzdechl si Pawlík.
„Psychopat hraje za psychopata číslo dva?" zasmála jsem se.
„Sleduješ moje...?" ne asi.
„Ne asi. Na tvojem DarkSouls jsem vyrůstala."  zasmála jsem se.
„To by vysvětlovalo, proč si tak sprostá." ušklíbl se Herďa.
„Já? Sprostá? Prosimtě." řekla jsem naoko uraženě. Nevím, proč, ale pokaždé, co se bavím s Herďou tak mám nakonec dobrou náladu. (já fakt nevím, jak za ně psát xD)
„Né vůbec. No nic, už fakt musím. V pátek Sam." usmál se na mě Pawel a já se s ním rozloučila a ukončila hovor. Mířila jsem potom rovnou do sprchy a zapla si stream. Usnula jsem s tabletem v ruce...

HerdynKde žijí příběhy. Začni objevovat