Kapitola 10. - Wedry a Baxtrix

896 31 22
                                    

ZDRAVÍM!!! A srdečně vás vítám u další části. Jo, po delší době. Haha... :D Ještě než se na ni vrhneme, tak bych chtěla moc poděkovat za 2,7 k shlédnutí. Je to opravdu neuvěřitelné. :D Děkuju moc ^^ Jinak nebojte se, že Bax bude protiva, ono se to všechno krásně postupem času bude měnit. ;) Jo a samozřejmě jsem si to musela trochu upravit :3

Fakty:
1. Wedry má radši zadek než prsa
2. Baxtrix nemá holku
3. Wedry má radši Baxtrixe než Herdyna
4. Baxtrix stále padá do platiny
5. Wedry má holku (ale ne v téhle fanfikci :3)
6. Baxtrix se nechal ostříhat
7. Wedryho rozesmějí lenochodi


Dívala jsem se na ty tři před sebou.
„Ehm, jak to jde?" zeptala jsem se nervózně.
„Co tady děláš?" Baxtrix vykročil trochu dopředu a mračil se na mě.
„Já jsem tady s Herďou..." usmála jsem se a snažila se zakrýt nervozitu.
„S ním?" podivil se Wedry a otočil se na něj. Herdyn vypadal jako že každou chvíli uteče.
„Fajn, asi nemá cenu lhát." povzdechl si Herďa a přešel ke mně. „hoši, rád bych vám představil svoji přítelkyni Samanthu." řekl a vzal mě kolem ramen. Docela mě to překvapilo. Ještě před chvílí mě naháněl do pokoje a teď mě takhle představí? Moment... neřekl přítelkyni?
„Přítelkyni?" povytáhl jedno obočí Baxtrix.
„Jo, už to tak bude." usmál se Herďa a dal mi rychlou pusu do vlasů.
„Aha, tak fajn no... Mimochodem já se jmenuju Radek a rád tě poznávám." usmál se hned Wedry a podal mi ruku. S úsměvem jsem mu ji stiskla.
„Můžu ti říkat Wedry?" páni, vůbec nepůsobím jako idiot.
„Říkej mi jak chceš." mrknul na mě a já se zahihňala. Baxtrix se založenýma rukama na prsou pomalu přišel ke mně.
„Štěpán." vyhrknul a neochotně mi podal ruku. Hm, tak tenhle asi nebude můj nový kamarád. Popravdě nikdy jsem si neuměla představit jak se Baxtrix chová. Na jednu stranu mi připadá jako idiot, ale zase jsem si i myslela, že je docela hodný. Je ale pravda, že jsme se nesetkali zrovna v té nejlepší chvíli.
„Ráda tě poznávám." usmála jsem se na rychlo. Chvilku bylo trapné ticho.
„Nechcu jako nic říkat, ale neměli jsme náhodou v plánu streamovat?" přerušil ticho Bax.
„A jo no. Ehm, už je všechno nachystané?" zeptal se nervózně Herďa.
„Vždyť si s námi byl, když jsme to chystali." ušklíbl se Wedry. Poznala jsem, že jsou tu trochu nesví, když jsem tu já.
„Myslíš si, že si v tomhle vedru všechno pamatuju?" vrátil mu úšklebek Pawel.
„Hlavně, že si pamatuješ, kdo byl poslední na záchodě." prohodil Wedry a já se neubránila malému zasmání.
„Napadlo vás, že větší problém než záchod je tu ta holka?" ozval se Štěpán.
„Problém?" opáčila jsem.
„Chtěli jsme streamovat a už tak máme zpoždění." Bax zněl docela naštvaně.
„Asi bych tě měl odvést domů, co?" podíval se na mě Herďa. Jen jsem pokrčila rameny.
„Půjdu napsat na facebook, že stream bude mít ještě zpoždění." řekl Wedry a zmizel do obýváku.
„Bezva. Proč si ji sem vůbec přivedl?" štěknul Bax.
„Chtěla mi pomoct se stěhováním. Taky jsem jí říkal, že nemusí, ale když na tom trvala." řekl Herdyn, jako kdybych tu nebyla.
„Haló? Já jsem tady! To jsem, tak malá, že mě nevidíte?" ozvala jsem se.
„Menší než Bax nejsi!" vykoukl z obýváku Wedry.
„Ahaha... moc vtipné. Můžeš ji konečně odvést?" Štěpánovi očividně docházela trpělivost, jenže to mně taky. Co má se mnou za problém?
„Nebuď na ni tak zlý." pokračoval Wedry.
„Zlý? Mně jen překvapilo, že Pawel si sem vodí cizí holky." štěknul Bax.
„Hele, hele klid, jo? Není cizí a nikoho si sem nevodím. Chtěla pomoct, tak pomohla. Nikoho tu přece neotravuje." zastal se mě Herdyn.
„No, to je bezva, ale teď už by stejně měla být doma." buď má Bax špatný den, nebo spadl zase do platiny a nebo prohrál další subwars...kdo ví. Wedry už vypadal, že něco řekne, ale v tom se ozvala obrovská rána. Ztichli jsme a pár sekund poslouchali zuřivé bušení dešťových kapek do střechy.
„Tak asi nikam nejede." ušklíbl se Wedry.
„Co tady ale bude dělat?" zeptal se Bax.
„Hele můžu ji odvést, nebylo by to poprvé, co jedu v dešti." pokrčil rameny Herďa.
„Nic proti tvému řízení, ale fakt bych nerad viděl ve zprávách 'opilý řidič, který streamuje vezl v dešti neznámou dívku někam pryč a cestou se vyboural a tohle jsou vzory pro naše děti bla bla bla...'" řekl Wedry a já se tomu musela zasmát.
„A ještě více informací na TV Nova." doplnila jsem ho.
„Můžete být seriózní?" přerušil nás.. hádejte kdo... Bax!
„Dobře, dobře. Ostatně může spát nahoře v mém pokoji. Teda pokud ti to nevadí." podíval se na mě Pawel.
„Jako nevadilo by to. Rodiče jsou beztak v pohodě, ale nechci vás tu otravovat." řekla jsem.
„Ty nikdy neotravuješ." pousmál se Herďa a já mu úsměv vrátila.
„Mám lepší nápad." přerušil nás Wedry. „je to uvítací stream a Sam tak nějak už patří k tobě, takže.. co kdyby tam byla chvilku s námi?" zeptal se a já i Bax jsme jednohlasně řekli: „NE!"
„Ale no tak. Slyšel jsem, že si už hrála na... nějaké akci proti jednomu LoL teamu." usmál se Wedry.
„Jo, ale to jsem jenom seděla a mlčela a ne že jsem mluvila před tisíci lidmi." bránila jsem se.
„Děláš si srandu? Měli jsme tam být jenom my tři. Navíc víš, jak se lidi chovají, když je někde holka." řekl Štěpán.
„Hele, už několikrát jsem měl na streamu Lizz a co? Chvilku tam psali kraviny a pak si na ni zvykly. Navíc Sam už jednou na mém streamu byla." podíval se na mě Herďa a já se začervenala. No jo, ten můj skvělý plán s tím, že mu dám sub a budu s ním hrát a vyšlo mi to, skoro...
„No vidíš. Nemusí tam být furt, ale je blbé ji prostě nechat samotnou v pokoji. Teda pokud ti samozřejmě nevadí s námi streamovat." řekl Wedry.
„No já..." podívala jsem se na něj a pak se ohlédla na Herdyna.
„Myslím, že je čas, abys ses ukázala." šeptnul mi. Hm, takže takhle streameři dávají najevo 'teď seš moje holka'. Usmála jsem se a ještě se koukla na Baxe. Jeho výraz naznačoval jasné NE. Popravdě chtěla jsem si zkusit tam s nimi být. Vždy, když jsem je sledovala jsem to chtěla zkusit, ale... mám strach a trému. Ale zase nemusím tam být nějak dlouho. Když tam nepůjdu, tak možná už šanci nedostanu. Ach jo, tohohle budu litovat.
„Fajn, ale jen pozdravím a půjdu." řekla jsem.
„Bezva. Tak pojď, půjdeme to zapnout." usmál se Wedry.
„Tohle nedopadne dobře." prohodil Bax a odešel s ním do obýváku.
„Jsi si jistá?" zeptal se mě ještě jednou Herďa.
„Jasně. Jdeme na to." usmála jsem se. Herdyn se na mě kouknul s lišáckým výrazem.
„Ale ne na TO. Bože." šťouchla jsem do něj a on se zasmál.
Šli jsme tedy do obýváku. Wedry už seděl na gauči a Baxtrix upravoval světla a mikrofon(y).
„Prosimtě dyť je to rovný." řekl mu Herďa.
„Nepoučuj jo?" otočil se na něj Bax a potom naposled upravil mikrofon. Sedla jsem si tak nějak doprostřed. Na levo byl Bax a na pravo Herdyn a vedle Herdi seděl Wedry. (popis jak něco)
„Usmívej se a buď sama sebou. Dycky se najdou idioti, co budou psát kraviny, ale od toho máme naše skvělé moderátory." mrknul na mě Wedry.
„Co je vůbec v plánu?" zeptala jsem se.
„Would you rather a k tomu nějaké challenge. Taky si pak možná zahrajeme nějaké hry. Třeba Just Dance (nebyla jsem na tom streamu tak nevím :C)
„Fajn, díky." šeptla jsem a pořádně se nadechla, protože Bax to potom spustil. Lidi už čekali a za chvilku začal spam, protože všichni zdravili.
„Tak jo, zdravím vás. Asi jste si všimli, že tady máme hosta." řekl Pawel.
„Ahoj." pípla jsem a mávla.
„Tohle je Sam, která se mnou už jednou na streamu hrála." pokrčoval Herdyn. V chatu se objevovali věci typu: 'GRILL!! Že by streamerská štverka? *kappaface* Kdo z nich je holka?' samozřejmě tam byly i naprosto idiotské zprávy, ale naštěstí je moderátoři mazali. Většina lidí mě ale pak v chatu stejně zdravila.
„Tak vidím, že si Sam si ukradla všechnu pozornost. Já můžu rovnou odejít." řekl Herďa a já se začervenala. Bože, ten trapný pocit, když nemám páru, co říkat.
„Haló? My tu jsme taky." ozal se Bax.
„A jo. Lidi tohle je Bax, toho znáte. Možná." vypadá to, že Herdyn je hlavní mluvčí. Baxtrix jen zakroutil hlavou a pozasmál se.
„Zdravím!" ozval se Wedry. Po nějaké době se začalo hlasovat, co budeme dělat jako první. Vyhrálo Just Dance. (co s tím Just Dance furt mám? :D)
„Co dáme? Dáme něco ve čtyřech... né, to je nuda... ale ve dvou to bude blbé, když ti druzí dva budou sedět... mně je to jedno, hlavně něco vyber... tak lidi, co chcete?" takhle nějak zní profesionální domluva na tom, co budeme tančit. Já jsem seděla jako dement na tom gauči zatímco oni se hádali. Nakonec jsme to nechali na chatu. Samozřejmě, že jsme tančili na písničku od One Direction.
„Do prdele, jak to dělá, že má tolik bodů?" řekl Herdyn.
„Protože jsem zticha a soustředím se." řekla jsem. Popravdě jsem vůbec nedávala ty pohyby, ale nějakou záhodou jsem vyhrávala. Je fakt, že jsem byla opravdu potichu.
„Dámy si vybírají první." usmál se Wedry, když jsme vybírali song pro nás dva. Po tom, co jsem porazila Herdyna v 1 v 1, tak Wedry rozhodl, že každý z nich si se mnou musí zatančit a musí mě porazit. Neptejte se. Můj nápad to nebyl. Nakonec jsem vybrala nějaký úplně random song od Katy Perry a Wedryho jsem porazila. Na řadě byl Bax. Hrozně nadšený, že se mnou musí být.
„Ne že zase vybereš něco holčičího." řekl.
„Neboj, dám tam něco pro pořádnýho chlapa." usmála jsem se na něj. Nakonec jsme tančili na nějaký song, který jsem vůbec neznala, ale představitel byl chlap, takže mě nemohl nadávat, že jsem vybrala něco moc holčičího.
„Mám dojem, že prohráváš Baxi." neodpustil si komentář Herdyn.
„Buď zticha, jsme teprve ve čtvrtce." štěkl Bax.
„Jo, a ona už vede o pět set bodů." zasmál se Wedry.
„Co kdyby jste ho trochu podpořili?" řekla jsem taky něco já. Písníčka zkončila a já slavila další vítězství.
„Fajn, vzdávám se. Sam, chceš vybrat co budeme dělat dál?" zeptal se mě Herďa.
„Myslím, že by bylo nejlepší Would you rather. Vy totiž vypadáte dost zničeně." pozasmála jsem se. Ti dva kývnuli - Bax samozřejmě pořád trucoval- a začali hledat tu blbost. Já jsem si sedla na svoje místečko mezi Herďou a Baxem.
Než jsme se dostali k Would you rather tak to fakt byla doba. Málem jsem usnula.
„Musel by jsi zabít zvíře, abys mohl jíst maso a nebo... by jsi nikdy nejedl maso." přečetl Herďa.
„Kámo, podle mě bude většina radši nikdy nejíst maso. Představ si to malé prasátko a ty ho musíš podříznout." řekl Wedry.
„Jo no." prohodil Bax. „ale já bych to klidně udělal za maso."
„Představ si jak z něj stříká ta krev a ty ho prostě furt bodáš." pokračoval Wedry.
„Maso jako maso." pokrčil rameny Bax a Wedry se zasmál.
„Ne, já bych to radši zabil. Co ty Sam?" řekl Herdyn.
„Em, já ne. Já jsem hodná duše." pousmála jsem se. Nakonec teda Bax i Wedry, řekli, že by radši maso nejedli. Bohužel většina lidí měla opačný názor, takže my tři jsme měli bod zatímco Herďa oslavoval. Jestli budu dělat nějakou stupidní challenge, tak se zabiju.
„Radši bys četl jen komiksy od Marvelu nebo DC?" přečetl zase Herďa.
„Za mě Marvel." řekla jsem hned.
„Taky." přikývl Wedry.
„Hele já jsem na tohle nikdy moc nebyl." ozval se Bax.
„No... Marvel to máš Iron Mana, Spiderman..." vyjmenovával Herďa.
„Aha a DC to jsou ti teplouši, ten Captain America a tak, že?" řekl Bax a já vybouchla smíchy. Moc dobře si pamatuju, jak jsem jednou řekla Petrovi, že Captain America je seriál od DC a že Iron Man je transformer.. nemluvil se mnou týden.
„Captain America je od Marvelu." opravil ho Herďa.
„Ty jsi fanynka komiksů Sam?" zeptal se mě Wedry.
„Spíš fanynka Iron Mana." pokrčila jsem rameny. Nakonec jsme se shodli na Marvelu. Chat ragoval, že Bax nezná Marvel. Hm, ještě, že tu není Petr.
Po nějaké době Bax získal bod a musel jíst lžičku skořice/soli/jiné kraviny. Já jsem naštěstí zatím měla jen jednu čárku. Jenže pak se to trochu zvrtlo, protože mě dělila jen jedna čárka od challengu.
„Já bych šel radši do skořice." řekl Herdyn. Wedry i Bax souhlasili.
„Taky souhlasím." kývla jsem. No, jenže většina lidí si myslela opak.
„Kámo já jsem ti říkal, že všichni dělaj ten cinnanom challenge a nikdo neví, jak je ta sůl hnusná." řekl Bax. Herďa se zatvářil jako kdyby právě dostal perma ban nebo dropnul do Bronzu. (wow..)
„Neee..." zakňučela jsem. No, takže challenge. Sakra jíst lžičku soli je horší než jíst lžičku skořice. Teda říkali to ti tři, ale tak bohužel.
„To je tak romantické, že to budete dělat oba." zasmál se Wedry.
„Ahaha, tohle si užiju." řekl Bax. My s Herďou jsme se na něj podívali a čekali, co nás čeká.
„Takže oba musíte sníst celou čili papričku, která je fakt hodně ostrá." řekl. Hm, tak to není tak hrozné. Jako, mohlo to dopadnout mnohem hůře. Bax nám donesl papričky. Já jsem přijala osud, ale Herďa si ji stále nechtěl vzít. Bax mu proto dělal něco jako 'letadýlko'. Víte jak ne?
„No poď, sežer to." řekl Bax a stále se snažil nacpat papričku do Herdynových úst. Když se mu to povedlo, tak ho ještě pobízel, ať ji hezky zkousne. S Herďou jsme se do ní zakousli zaráz.
„Kde máme mlíko?" ozval se Pawel.
„Nene Herďo, pěkně na ostro." zasmál se Bax.
Konečně se mi podařilo dožvýkat poslední kousek a stěží jsem ho polkla.
„No? Jaké to bylo?" zeptal se Wedry.
„Už nikdy s vámi nebudu nic hrát." řekla jsem chladným, hlubokým hlasem. Kupudivu se Bax zasmál. Každopádně to nic neměnilo na tom, že jsme pokračovali.
„Hele chat se ptá: S kým s těch tří by ses vyspala?" přečetl Wedry.
„Lol, takové otázky jsem tu fakt nečekal. Buďte trochu originální." řekl Herďa.
„Ale ne, mě by to docela zajímalo." ozval se Štěpán.
„No Baxi.." ušklíbl se Wedry.
„Hele já nebudu zlá, já bych si vzala všechny, aby jim to nebylo líto." řekla jsem. Ti tři se na mě překvapeně podívali.
„Okej, lidi tak my to už musíme ukončit..." začal Herdyn a já do něj šťouchla. Nakonec jsme se tomu stejně jen zasmáli. V chatu byl samozřejmě ještě asi pět minut spam, ale pak to přešlo. Streamovali jsme takhle docela dlouho. Wedry pak ještě musel vypít pivo na ex a Baxtrix se mnou stále moc nemluvil, ale i tak to bylo v pohodě. Když jsme se loučili, tak k mému překvapení lidi v chatu psali, že jim budu chybět a ať někdy dojdu zase streamovat.. No, nakonec to nebyl tak špatný nápad...


Jéj. 2443 slov! Bude mi asi chvilku trvat, než se pořádně vžiju do role Baxe a Wedryho, ale snad se vám i přesto kapitolka líbila! :) Jinak moc se omlouvám za chyby, píšu to už skoro dvě hodiny a už se tolik nesoustředím. :C



HerdynKde žijí příběhy. Začni objevovat