Hepsi Jack hariç korkmuş gözlerle bakıyordu. Masaya oturduğumda müzik başlamıştı.
- hadi ama o kaşındı. Ben sabrettim.
- Alexandra kusura bakma bi an korktuk. Dedi Add.
- sorun değil.
- şey Alexandra Danny ne gösterdin? Bizede göster lütfen? Dedi Marky.
- korkarsanız?
- korkmayız. Dedi Katy. Biliyorum tanışmadık ama benim de güçlerim var.
- tamam Katy. Dedim ve Delta yüzümü gösterdim. Bakınca eski halime döndüm.
- oww süper de adımı nerden biliyorsun? Dedi.
- güçlerim var diyelim.
- - - 1 hafta sonra - - -
Bu bir hafta içinde pek birşey olmadı. Ama bir şey fark ettim. Jackle nedense eskisi gibi değiliz. Sanki benden uzaklaşıyor. Tamam onu sevmiyor olabilirim ama sonuçta kendi teklif etti. Ben zorla kendime çıkma teklifi ettirmedim. Dün büyükannemler ve büyükbabamlar bizi ziyarete gelmişti ve ben yeni bir gücümün olduğunu öğrendim. Başkasının duygularını hissetme ve değiştirme. İlk işim Jack in bana olan duygularını öğreneceğim. Ve ondan ayrılacam. Aslında çoğu güçlerimi öğrendim. Mesela zekam. Öğrendiğim , gördüğüm ve duyduğum şeyleri unutmuyorum. Ay çok zekiyim. Birde burdan taşınacağımızı öğrendim. Ama abim burda kalacak. Arada bir ben bazen de o gelecek. Bende taşındığımızda ayrı ev isticem. Neyse bunları geçelim. Şimdi okula gidip herşeyi öğrenelim ve arkadaşlara veda edelim. Aşağıya indim ve hızla mutfağa girdim. Dolaptan kan torbasını alıp abimle dışarı çıktık. Abim Lydia yla yicekmiş. Okula gelince arabayı park ettik ve arabadan cool bir şekilde iniş yaptık. Herkesin gözü bizdeydi. Abim Lydia nın yanına giderken ben Lydia ya el salladım oda bana. Kurt bölümünden içeri girdim. Etrafa göz attım ve Jack in yanına gittim. Arkadaşlarıyla birlikte bankta oturuyorlardı. Jack in yanına oturdum.
- Jack sana bir test yapacağım ve sonra bir şey söylemek istiyorum. Onaylıyor musun? Dedim. Zorla yapmak istemiyorum. Başıyla onayladı. Ellerini tuttum ve gözlerine baktım. Biliyorum duygularını temas etmeden de öğrenirdim ama benimle çıkarken başkasıyla olduğundan şüpheleniyorum. Şuan bir ara cafeye gitmiştik. Beraber kahve içtikten sonra işi çıktığını söyleyip beni eve bırakmıştı. Sonra bir eve gidiyor. Kapıyı bir kız açıyor. Bu kuzenim dediği kız ama Lydia değil. öpüşüyorlar. Sonra kızı kucağına alıp yatağa götürüyor. Aynı zamanda da öpüyor. Ah devamına bakamıcam. Elini bıraktım ve sert bir yumruk attım.
- neden? Dedi.
- ahh birde neden diyor? Hemen duygularına baktım. Beni benim onu gördüğüm gibi görüyor. Sevmiyor ama hoşlanıyor.
- madem benim gibi sevmeyip hoşlanıyordun. Neden bana ayrılalım ben yapamıyorum demedinde kuzenim diye tanıttığın kızla birlikte oluyorsun.
Duygularım gök yüzünü etkiliyordu. Şuanda etrafı karabulutlar kapladı ve şimşek çakıyor. Hiçbir şey demeden yüzüme bakıyordu. Sonra alaycı tavrımı takındım. Hava eski haline döndü.
- sana birşey söyleyeyim. Oda seni aldatıyor. Sen olmadığın zaman soluğu bir başkasının kollarında alıyor. Yani sevgilin olacak kız bir sürtük. Ve son olarak senden ayrılıyorum.
- o beni aldatmıyor yalan söylüyorsun. Kıskanıyorsun.
- ben asla bir sürtüğü kıskanmam. Dedim ve elini tutarak ona dediğim şeylerin gerçek olduğunu gösterdim.
- şimdi kim yalan söylüyor anladın mı? Hatta şuan eve adam atmış. Seni aldatıyor. Gidip bakabilirsin. Dedim ve sinirli bir şekilde okuldan çıktı. Kurt arkadaşlarıma veda edip vampir tarafına girdim. Onlarada veda edince son olarak Lydia kaldı. Onada veda edince eve geldim ve eşyalarımı topladım. Sadece kıyafetlerimi ve gerekli eşyaları. Valizimle odadan çıktım ve odamın kapısını kitledim. Abimde eve gelince onunlada vedalaştık ve arabaya bindik. Annemle babam bir şeyden konuşurken ben kulaklığımı takıp ritim tuttum. Kısa süre sonra uyumuşum.
- Alexandra kızım hadi geldik. Dedi annem. Arabadan indim. Ev önceki eve benziyordu. Ama etrafında başka evlerde var. Eve girdik.
- odam neresi anne?
- sen seç.
Evi gezdim ve çatı katındaki odayı ben aldım. Şimdi tüm çatı katı benim. O zaman ben merdiven yerine çatıdan aşağı uçarım. Süper.