- kolayı bana ver. Dedim.
- vermiyorum SÜRTÜK. Dedi hemde bana.
- öncelikle SÜRTÜK sensin ve kolayı bana ver. Dedim. SÜRTÜK dememi sevmemiş olacak ki sinirlendi. Ve kolayı içti ve kutusunu önüme attı. Şimdi sırıtıyordu. Bozuntuya vermeden sırıttım.
- bana bak seni SÜRTÜK. Sana istediğim herşeyi yapabilirim hatta seni kölem olarak kullanabilirim. Bu dediğimi ciddiye almayıp güldü. O gülerken ona büyü yaptım.
- gülme. Dedim ve aniden sustu. Buna herkes şaşırdı.
- bana ne yaptın? Dedi.
- köle büyüsü. Ne oldu hoşuna gitmedi mi? Biraz önce gülüyordun. Hadi şimdide gülsene. Dedim. Denedi ama gülemedi. O arkadaşlarından yardım isterken ben sırıtarak onlara bakıyordum. Bu arada liderleride benim gibi sırıtıyordu. Galiba oda sevmiyor bu sürtüğü ( multi beyaz elbiseli ).
- Martin hadi gidelim. Dedim ama o aval aval etrafa bakıyordu. O sırada Edd Richard Daniel ve Sam kantine geldi. Herkes bana baktığı için onlarda bana baktı. Sonra kantine kızlar geldi. Onlarda bana baktı.
- ay ne bakıyorsunuz. Tamam biraz sorun bir tip olabilirim. Dedim. Etraftakiler biraz mı bakışları atınca ofladım.
- tamam sorunun ta kendisiyim. Dedim.
- bildiğine sevindim. Dedi çete lideri.
- sevinmene sevindim Lucas.
Dedim ve arkamı dönerek kantinden çıktım. Bizim grupta arkamdan. Nerden mi öğrendim? Kimlik belirleme gücünden. Özel güç.
########### Lucas ##########
Cindy ayağa kalktı ve kolayı yerden aldı. Ah şu kızdan gıcık alıyorum ama grupta kurtkadınlarada ihtiyaç var. Yoksa kavga ettiğimizde kim kızları dövecek. Neyse ya geri dönelim konuya. O bunlar birbirine sürtük demeye başlamışlar. Cindy gülerken diğer kız gülmemesini söyledi. Oda birden sustu. Noluyor burda?
- bana ne yaptın? Dedi Cindy.
- köle büyüsü. Ne oldu hoşuna gitmedi mi? Biraz önce gülüyordun. Hadi şimdide gülsene. Dedi. Cindy denedi ama gülemedi. Hahaha. Sevdim seni yeni kız. Kölelik büyüsü ha iyiymiş. Büyücüsün demek. Cindy , Merry ve Albert a bakarak yardım isterken kız arkadaşını çağırdı.
- Martin hadi gidelim. Dedi ama çocuk garip garip bakıyordu. O sırada kantine önce erkek sonra kız grubu girdi. Tüm kantin yeni kıza bakıyordu.
- ay ne bakıyorsunuz. Tamam biraz sorun bir tip olabilirim. Dedi yeni kız. Etraftakiler biraz mı bakışları atınca ofladı.
- tamam sorunun ta kendisiyim. Diyerek kabul etti.
- bildiğine sevindim. Dedim alayla sırıtarak.
- sevinmene sevindim Lucas. Dedi ve arkasını dönerek kantinden çıktı. Grupta arkasından. Lucas mı? O adımı nerden biliyor? Kafamda deli sorular.
######## Alexandra ########
Ah bu ses ne? ......alarm. Yataktan kalktım ve rutin işlerimi hallettim. Gardrobumun karşısında kıyafetlerime göz gezdirdim. Sonunda birini aldım ve giydim (multi ). Saçıma gelirsek hiç dokunmadım telefonu ve cüzdanımı cebime koydum. Mutfağa indim ve kan torbamı içerek bahçeye çıktım.
- hey yeni. Dedi biri. Bende baktım. Şu bankta oturan çete ve lideri bahçe çitine yaslanarak bana bakıyorlardı. Kızlar telefonla uğraşıyordu. Yanlarında da köpekleri yani öfkeleri vardı.
- evet. Dedim ve onlardan tarafa yaklaştım. Liderleri sırıtmaya başladı.
- ben Chris. Bu nail. Bu Edward. Bu hector. Lideri göstererek
- bu da Jack. Dedi zaten gıcıktım şimdi uyuz oldum. Evet Jacklerden nefret ediyorum.
- Bunlarda Cindy, Marry , Allison , Amanda. Diyerek kızları tanıttı. O arada Amanda denilen kız diğer kızlara
- kendini beğenmiş sürtük. Dedi sessizce. O bana sürtük dedi. Göz renklerimin değiştiğini hissettim. Gözlerim renk değiştirirken önce kırmızı sonra altın sarısı oluyor.
- o lanet önyargılarını g*tüne sokarım canım. Önce kendine bakta sürtük kimmiş öğren. Dedim ve bahçe kapısından çıkarken.
- Carlton kapıyı kapat ve gel. Dedim.
- o kapıyı kapatamaz. Derken beraber kapı kapandı. Kısa süre sonra Carlton yanımdaydı. Bizim grubu gördüm ve yanlarına gittim. Beraber okula gittik.