8. BÖLÜM

8.9K 498 28
                                    

Hayır ya bunu bana nasıl yaparsınız? Beni vkc okuluna gönderiyorlar. Of yine mi okul? Neyse en azından şimdi gitmicem. Bugün cumartesi. Yani tatil. Üstümü giyindim ve çatıdan aşağıya uçtum. Etrafı gezelim. İnsan mı yoksa vampir mi yada kurtadam mı yaşıyor? Ona göre yani. Arkamdan Carlton geldi. Bende Carltonla gezerim. Etrafa bakınca çoğu kişinin uyanmış dışarda kahvaltı yaptığını gördüm. Her evin bahçesinde köpek vardı. Hani Carlton gibi sinirle dönüşeninden. Aman neyse.

- Carlton ilk önce okula gidip gezecez. Sonra buraları gezeriz. Belki arkadaş buluruz.

---------okuldan sonra -------

Okulu gezdik. İyi güzel. Bildiğin okul yani. Şimdi etrafı gezecez. Etraftakilerin insan olmadığı belli. Kokusundan anladım. Tabi bir kaçının gözlerini gördüm. Bazıları ise ne olduğumu anlamak için kokluyor. Bu arada söylemeyi unuttum. Odamdayken kısa süreli koku saklama büyüsü yapmıştım. İnsan sandı galiba. Şu kız aklımı okucak galiba.

- ay ne güzel bir yer. Yeni arkadaşlar, yeni komşular. Acaba nasıl insanlar? Dedim ve hemen aklını okudum.

- bir insan mı? Hadi ama burda hiç insan yok ki. Neyse artık. İşte bu. Hahahaha.

- Hey merhaba. Sen de kimsin? Dedi yakışıklı çocuk.

- Merhaba ben Alexandra. Yeni komşunuzum. Ailemle geldim ama onlar abimin yanına geri dönecekler.

- ben de Martin. İstersen etrafı birlikte gezelim. Bir kaç kişiylede tanıştırırım.

- tamam o zaman. Hadi gezelim. Aklımı okuyan kızın ve etrafındaki grubun yanına gittik.

- arkadaşlar bu Alexandra yeni komşumuz.

- Merhaba ben Kate.

- Merhaba ben Edd.

- ben Daniel.

- ben Sam

- ben selly

- ben rose.

- ben Amy

- ben Richard.

- memnun oldum. Ben de Alexandra.

Biz sohbet ederken büyünün süresi bitti. Kokum yayılınca hepsi bana baktı.

- sen insan değil misin? Dedi Kate.

- neden bize söylemedin? Dedi Sam.

- sormadınız ki. Dedim.

- nesin sen? Dedi Richard.

- çoklu melezim. Babam Michael Hall. Üçlü melez. Dedim. Şaşkınca bana bakıyorlardı.

- Alex hadi eve gel. Yemek yiyip gideceğiz.

- tamam anne. Arkadaşlar tanıştığıma memnun oldum. Sonra görüşürüz. Dedim ve onları şoklarıyla bıraktım.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Yemekten sonra
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Annem ve babamla sarıldık arabaya bindiler. Onları yolcu edip
eve girdim.  Kısa bir duş ve rahat bir uykuyla günü sonlandırdım. 

MELEZ ( ARA VERİLDİ )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin