İçeri bizi yakalayan avcı ve arkasında da diğerleri girdi. Sonra küpeli kızı gördüm. Bana gülümseyerek göz kırptı. Kulağına takmış küpeleri. Avcı ise babamla konuşuyordu. Aradada bana bakıyordu. Andrew bunu görünce sinirlendi.
- kralım izninizle biz dışarı çıkalım. Biraz dinlenelim.
Dedi babama, babamda onayladı. Andrew elimi tutarak hızla dışarı çıkardı. Andrew elimi tuttu. Beni hızla odama götürdü. Odaya girince hızla yatağa itti. (Ooooo) O sinirle etrafta dolanırken bende ayağa kalktım ve yanına gittim. Arkası dönük olduğu için omzuna dokundum. Bana döndü. Siniri birazda olsa geçmişe benziyordu.
- Alex , Nicole bakma. Onunla aynı ortamda bensiz bulunma.
- Nicole kim? Avcı olan mı?
Başıyla onayladı.
- peki. Aranızdaki sorun ne?
Andrew söyleyip söylememek konusunda kararsız gibiydi.
- boşver.
Dedi uzatarak. Gözlerimi kısarak ona baktım.
- Andrew.
Dedim kuşkulu şekilde.
- şey... eski sevgilim beni onunla aldattı. Gelecekteki karımı da kaybetmek istemiyorum. O benim üvey kuzenim. Benden nefret ediyor. Elimdeki herşeyi almak istiyor.
Başımı sallayarak anladığımı belirttim. Zaten o Nicole denen adamı sevmemiştim. O sırada telefon çaldı. Andrew telefonuydu. Arkadaşlarıyla konuşuyordu. Bende dolabıma doğru yürüdüm. Günlük bir kıyafet seçtim.
Andrewde konuşmasını bitirip bana döndü.
- ben gideyim artık. Akşama işim var.
Dedi ve yanağımdan öpüp odadan çıktı. Biliyorum bana yavşıyor. Bu düşünceme kıkırdadım ve banyoya girdim. Beni uzun bir banyo bekliyor.
###### Lucastan ######
Babam onların burada ülkemizde kalmasına izin verdi. Onlara ülkede bir kaç ev verdik. Canım sıkıldı yalnızlıktan. Andrew kardeşimi benden çalmaya mı başladı yoksa. Onunla fazla vakit geçiremiyoruz artık. Hızla oturduğum yerden kalktım ve Alex'in odasına girdim. Odasına girdiğimde banyoda sesler geliyordu. Banyoya yaklaşıp kapıyı çaldım.- Alex müsait misin?
- tabiki gel abi.
Dedi. İçeriye girdiğimde tarak saçında kalmış bir Alex gördüm ve gülmeye başladım.
#########################
- ya abi. Gülmesene.
- hahahahah tamam ya hahaha.
-ya abi.
Diyerek ona büyü yaptım. Odanın dış kapısına fırlattım ve yine büyüyle kapıyı yüzüne kapattım.
Saçlarımı hızla tarayıp kuruttum. Yatağa kendimi attım. Kulaklıklarımı takarak müzik dinlemeye başladım. Yarım saat sonra Emily aradı. Hemen açtım.- alo Alex.
- alo Emily.
&&&&&& Nicole (Avcı) &&&&&&
Sevgili üvey kuzenim benim geldiğime pek sevinmişe benzemiyor anlaşılan. Ben olsam ben de sevmezdim. Yakında gelecekteki karısını da elinden alınca artık yok olacak. Melezmiş hah çok güçsüz. Daha Andrewe aşıkta olmamış gibi. Ben bu yakışıklılıkla eski sevgilisini elinden aldığım gibi gelecekteki karısını da elinden alacağım. Ona kaybetme hissini en derinlerinde yaşatacağım. Ondan neden mi nefret ediyorum. Andrewin babası benimde babam. Ama annem ve ben hariç kimse bilmiyor. Annem bana hamileyken babam olacak o adam annemin haberi yokken Andrewin annesiyle evlenmiş. Annem herkesten gizli birçok kez babam olacak adamın yanına gelmiş. Ona ' beni bırakma ' diyip yalvarmış. Ama o adam ne yapmış annemi dinlememiş bile. Annem birçok kez intihar girişiminde bulunmuş ama bana kıyamamış. Hala o adama karşı birşeyler hissettiğini düşünüyorum. Nefret ediyorum onlardan. Normal şu ana kadar hepsini öldürmüştüm ama böyle daha zevkli. Yavaş ve acılı.
######### Alexten #########
Emily beni arayıp akşam bir parti olduğunu ve gelmemi söyledi. Hatta partinin başlamasına bir kaç saat var. Parti haberini duyup abime haber vermiştim. Birazdan gelmesi lazım. Ben hazırım.
Güzel bir elbise giydim bile.
Tık.
Tık.
Tık.
Abim geldi galiba.
- ben hazırım gelebilirsin.
Abim olduğunu düşünüyorum. Telefonumu alıp çıkalım.
- bir dakika telefonumu alıp geliyorum. Ah nerde bu.
- bu mu? Demesiyle beraber sesin sahibine baktım.
- senin burda ne işin var?
- öyle bir göreyim dedim.
- işim var beni rahatsız etme Nicole.
- ne rahatsızlığı canım.
Diyerek yanıma yaklaştı ve belimden tuttu. Ben rahatsız etme dedikçe yaklaştı. Gelde sinirlenme.
- Nicole gidiyor musun yoksa ben mi gönderim.
- gitmeye niyetli değilim açıkçası.
- beni sinirlendirdiğinin farkında mısın acaba?
- hadi itiraf et sen de benden hoşlanıyorsun. Benim için deli oluyorsun.
Ben ona ' ne diyon değişik ' bakışı atarken o saydığı şeyler için ' kesin öyle hadi itiraf et ' bakışı atıyordu. Gözlerine bakarak acı çektirdim. Yere yığıldığında elindeki telefonumu aldım. Tam yanından geçerken bileğimi (ayak) tuttu. Ayağımı tutan eline tekme atarak bileğimi çektim ve hızla onu balkondan uzağa fırlattım. Odamdan çıkarak abimin odasına girdim. Ayna karşısına geçmiş saçlarını düzeltiyor ve hafiften birşeyler mırıldanıyordu.
- hadi saçın güzel olmuş. Emily seni beğenir merak etme.
Diyince gözlerini büyüttü. Birşeyler söyleyecekken boşver şeklinde elimi salladım. Yanıma geldi ve odadan çıktık. Saraydan da çıkınca yürümeye başladık. Emilynin dediğine göre bizim okuldaki bir çocuğun doğum günüymüş. Partiyi vereceği yer yakın olduğu için yürüyoruz. Yoksa bilirsiniz beni. Partinin olduğu yere gelince Emily hemen yanıma gelip sarıldı. Sonra abimle sarılmamsı bir şey yaptılar ama neyse. Bir masanın başına geçtik. Birçok kişi dans ediyordu. Abim Emilyi dansa kaldırdı. Bir bakışmalar bir utangaç gülüş, çarpık sırıtış. Oh oh bunlar olmuş. Onlara bakmayı bırakıp içeceğime döndüm. Kan kokteylimi yudumlayarak etrafa göz gezdirdim. Etrafta tanıdığım olarak Andrewi Nicole James abim Mia ve Endyle sevgilisi sandığım çocuğu gördüm. Sonra çalan müzik romantik dans müziğine döndüm. O an karşımdaki kişiye nefretle baktım. Yavaşça yanıma yaklaştı.