4. BÖLÜM

13.4K 556 7
                                    

Durun bi dk. Sanki bir şey eksik. Onun sesi yok. Yoksa bugün...... Eveeett bugün tatil.

- Aaaaaaaaaaaaa. Bugün tatil. Taaattiilll. Taaattiilll. Hahahaha. Sevinç çığlıklarım evin içinde yankılanıyordu.

- Çeneni kapa. Bağıran abimdi.

- Off tamam be. Diyerek karşılık verdim. Banyoda rutin işlerimi hallettim ve üzerimi giyindim. ( Multi ). Saçımı düzleştirdim. Canım gezmek istiyor. Dolaptan kan torbasını içip cüzdanımı ve telefonumu cebime koydum. Topuklu Ayakkabımı giydim ve dışarı çıktım. Arabama bindim. Biliyorum kimsenin haberi yok ama onlar da beni terslemesinler. Neyse sahil kenarına geldim ve bir banka oturdum. Daha sonra banktan kalktım ve kayalıklara oturdum. Manzarayı izlerken yanımda bir gölge gördüm. Gölgenin sahibi..... Oh my god. Bu çocuk ben kısa giyindiğimde zihnini okuduğum ve okulun popisi çocuk. Ben ona bakarken o yanıma oturdu.

- Buranın manzarası güzeldir. Eee napıyonsun burda tek başına? Dedi ve bana gülümsedi. Ben de gülümsedim.

- evdekiler beni takmayınca bende buraya kaçtım. Sen? Çocuk şaşırdı. Noldu ki?

- sen beni tanıdın mı? Dedi.

- evet ama adını bilmiyorum. Okulda pek tanıdığım olmadığı için de okulu doğru düzgün bilmiyorum bile. Dedim.

- ben Jack Call. Sen? Pazartesi sana okulu gezdiririm. Peki kimleri tanıyorsun?dedi.

- Alexandra Hall. Abim ve Lydia. Neredeyse kanka olduk. Onu daha önce... sizin grupta gördüm. Dedim gülümseyerek.

- bizim Lydia mı? Demek seninle takılıyor. Bende sevgilisi var sanmıştım. Dedi.

- hayır sevgilisi var. Bence çokta yakışıklı. Dedim. Tam konuşacağı sırada biri aradı. Bakınca yakışıklım yazıyordu. Jack görmüş olacak ki yüzü düştü. Hemen açtım.

- nerdesin Alex? Sabahın erken saatlerinde nereye kayboldun? Dedi bağırarak.

- abi sende sabah neşemi bozmayıp bana katılsaydın sabahın erken saatlerinde kaybolmazdım. Akşam geç saatlere kadarda gelmicem. Sana triplerdeyim. Hıh. Dedim ve telefonu kapattım.

- abindi galiba. Dedi. Başımla onayladım.

- eee o zaman ne yapıyoruz?

- seni bilmiyorum ama ben gezeceğim. Mesela önce alışveriş merkezini gezerim. Beğendiğim kıyafetleri kabine koyup bikaç çocuğa defile yaparım. Sonra bir kafeye gider karnımı doyururum. Imm galiba sonrada sinemaya giderim. Ve günün Sonunda da...Dedim acaba ne yapsam.

- kurt- vampir barı var. Okuldakiler genelde orda takılıyor. Günün sonunuda orda getiririz. Benim için çok uygun. Dedi. Ne alaka.

- o zaman ben kaçar. Dedim ve arabama bindim. Alışveriş merkezine sürdüm.

MELEZ ( ARA VERİLDİ )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin