9. BÖLÜM

10.8K 494 10
                                    

Sabah erkenden kalktım ve üzerimi değiştirdim. Saçımı at kuyruğu yaptım. Carltonla beraber yürüyüş için dışarı çıktık. Tempolu koşarken yanıma Martin ve iki çocuk geldi.

- selam Alexandra.

- selam Martin. Bu arkadaşlar kim?
Önce sarışın çocuğu sonra kumral çocuğu göstererek

- kuzenim ve arkadaşı.

- selam ben Mark. Kurtadamım.

- selam ben de Simon. Kara Meleğim.

- daha önce başkasını görmemiştim. Peki başkaları var mı?

- elbette. Hatta bir saat sonra dönüşeceğiz. Melekler ayda bir dönüşüme uğrar.

- ahh tamamen unutmuşum. Burda bildiğiniz açık alan var mı Martin?

- evet. Biraz ilerde piknik alanı var. Zaten Simon da orda dönüşecek.

- tamam. Eve gitmeliyim. Size sonra katılırım. Carlton eve hadi. Dedim ve eve doğru koştum. Eve girip odama çıktım. Dönüşürken giyeceklerimi hazırladım ve banyoya girdim. Kısa bir duştan sonra hemen üzerimi giyindim. Saçımı kuruttum ve Carltonla açık alana doğru vampir hızımı kullandım. Yanlarına gittiğimde Simon dönüşmüştü. Demek ki ben onlardan sonra dönüşüyorum.

- Alexandra geç kaldın. Dönüştüm. Dedi Simon. Dönüşüm zamanında kanatlarımızın çıkacağı yerler ağrıyor ama sadece meleklerin dönüşeceği zaman. Şuan ki olduğu gibi. Yüz ifademi görmüşler ki

- Alexandra iyi misin? Dedi Martin ve Mark.

- Martin unuttun mu ben çoklu melezim. Aaaa. Geri çekilin. Dedim.

- yoksa sen de mi... Simon cümlesini bitiremeden dönüştüm.(Multi ). Biraz yükselerek kanatlarımı çarptım ve aşağıya indim.

- Alexandra kanatların çok güzel. Daha önce kara Melek dışında melek görmemiştim. Dedi Simon.

- Alexandra neden Melek olduğunu söylemedin? Dedi Mark.

- Alexandra yardım ederdik. Yani etmeye çalışırdık. Dedi Martin. Kanatlarımı geri yok ettim. Ama tekrar melek olacağım için yine sızlıyordu.

- hadi artık gidelim. Dedi Martin.

- olmaz daha.... demeye kalmadan diğer kara meleğe dönüştüm.

- Alexandra kanatların çok büyük. Sen en güçlü kara Meleksin. Dedi Simon.

- Alexandra gerçekten çok güzeller. Dedi mark. Martin de ona katıldı.
Tüm meleklerin dönüşüm zamanı olduğu için yorgundum. Birde açım.

- ben... gerisini getiremeden gözlerim karardı. En son gördüğüm martinin beni kucağına alışı. Gözlerimi açtığımda bir yatakta yatıyordum ama bu yatak benim yatağım değil. Yataktan kalktım ve odadan çıktım. Merdivenden inmeye başladım. Mutfak sandığım yerden sesler geliyordu. Baktığımda Martinin kahvaltı hazırladığını gördüm. Aslında biraz eğlenceden zarar gelmez. Ocağı yakıp söndürdüm. Pencereleri açıp kapadım.

- tanrı aşkına. Noluyor? Alexandra'ya bakmalıyım. Eve birşeyler oluyor. Dedi. Bu arada sesin heryerden gelmesini sağlıcak bir büyü yaptım ve en kötü cadı gülüşünü yaptım. Bu sese çok korumuş olmalı ki hızla benden tarafa geldi. Vampir hızımı kullanarak odama çıktım. Tabi gelirken bir kaç sihir yaptım. Korkmuş ki odaya bodozlama daldı. Beni uyandırmaya çalıştı ama uyanmadım. Beni kucaklayıp salona indirdiğinde zihnimden yine o gülüşü yaptım. Hızla etrafına baktı. Bu sefer kendimi yatay şekilde havalandırdım ve pencereden çıkardım. Martin dışarı çıktığında Martinin grubu , kuzeni mark ve onun arkadaşı Simon vardı.

- yardım edin. Dediğinde Kate ve Edd büyü yapmaya başladı. Ama büyüleri işe yaramadı.

- işe yaramıyor. Dedi ikisi aynı anda. Bence yeter bu kadar. Büyüyü kestim ve hızla aşağıda indim.

- selaaaam. Dedim. Bunun üzerine herkes kızgın şekilde bakarken Simon ve ben gülümsüyorduk.

- sen... dedi Martin.

- şeyyy... aslında biraz oyundan birşey olmaz demiştim de.

- peki o ses neydi? Diye sorunca Martin.

- hangi ses? Diye atladı Simon.

- bu mu? Dedim ve yine cadı gülüşü yaptım. Ama zihnimden.

- wow bu harika bir şey Alexandra. Dedi Kate.

- sana bir gün öğretirim beraber yaparız. Dedim ve göz kırptım. Martin hala bana kızgın bakıyordu. Zihnine girerek

- hadi ama Martin. Kabul ediyorum kötü bir şakaydı.

- tabi ki kötü bir şakaydı. Dedi dışından. Herkes nediyon değişik? Şeklinde Martine bakıyordu.

- ben gitsem iyi olacak. Yarın okul var malum ve alışveriş yapmam lazım. Hoşçakalın. Dedim ve vampir hızımla eve geldim. Kate selly rose ve Amy'nin aynı anda zihnine girerek alışverişe çağırdım. Kabul ettiler. Kızlarla Martin in evinin önünde buluşacağız. Hemen giyindim. Telefon ve cüzdanımı alarak çatıkatı penceresine çıktım. Kızları görünce uçarak yanlarına gittim.




MELEZ ( ARA VERİLDİ )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin