6. BÖLÜM

11.6K 534 18
                                    

Eve geldiğimide hemen odama çıkıp giyeceklerimi hazırladım. Abimin odasına girince uyuduğunu gördüm. Dolabının kapağını açtım ve barda giyeceği kıyafetleri yatağın üzerine koydum.

- abi hadi kalk kalk. Dedim.

- noldu? Hem sen nerdeydin?

- haa şey... Kalk kalk bara gidecez. Okuldakilerin takıldığı bir bara gidecez. Son olarakta benim sevgilim var. Dediğim gibi odadan çıktım.

- aaaleexxx. Çabuk ayrılıyorsun o çocuktan. Dedi.

- sen Lydia dan ayrıldığın dakka ayrılacam. Dedim ve daha fazla dinlemeyip banyoya girdim.Kısa bir duştan sonra hemen üzerimi giyindim. ( Multi ). Saçımı düzleştirdim ve açık bıraktım. Makyajımı yaptım. Saate baktığımda yarım saat kaldığını gördüm. Hemen aşağıya indim. Abim aşağıda beni bekliyordu.

- Alex hadi Lydia bekliyor ve dediğini unutmadım. Dedi.

- banane sen sevgilinle zaman geçir ben hep sap time oldu pışık. Dedim ve dışarı çıktım. Arabama biniyordum ki abim kendi arabasını gösterdi. Mecbur bindim.

- Alex ayrılacaksın.

- hayır abi. Ben ayrılınca Lydia da senden ayrılır. Çünkü ben kuzeniyle çıkıyorum. Oda seni ondan ayırır. Dedim.

- sarkarsa döverim. Dedi. Daha fazla uzatmasın diye başımla onayladım. Sonunda bara geldik. Abim arabayı park edince bara girdik. İçeri baya kalabalıkmış. Abim Lydia yı bulmaya çalışıyordu. Büyüyle ona yol yaptım. O yolu takip ederken bende iç güdülerimi kullanarak Jack in yanına gittim. Bir masada oturmuş etrafı izliyordu. Ay aşkım yaa. Hemen yanına gittim.

- seelaaamm. Ben geldim. Dedim ve yanağından öperek yanına oturdum. Etrafa bakınca abimin dans ettiğini gördüm.

- hadi dans edelim canım. Başıyla onayladı ve elimi tutarak piste çıkardı. Biz normal dans ederken birden romantik dans müziği çalmaya başladı.

- eş değiştirmeli dans yapacağız. Sesi duyunca eş değişecez Dedi dj.

-nerden çıktı şimdi bu? Dedi Jack. Sonra ses duyuldu. Eşim sarışın bir çocuktu ve sırıtarak bakıyordu.

- ne bakıyorsun?Dedim.

- ben Danny. Sen de yeni kızsın değil mi?dedi çocuk.

- sanane. Yeniyim , değilim. Seni ilgilendirmez. Dedim ve ses duyuldu. Şimdi ki eşim kumral bir çocuk.

- Merhaba ben Add. Dedi içtenlikle gülümsedi. En azından sarkmıyor.

- ben de Alexandra. Yeni öğrenci. Dedim ve gülümsedim. Çocuğun zihnini okudum. Çünkü düşünüyordu. Acaba Jack in onu sevdiğini söylesem mi? Yok ya boş ver. İsterse kendi söyler. O düşünüyorken ses duyuldu. Eşim maviş bir çocuktu.

- Merhaba ben Rich. Dedi. Sarkmayanlara adımı söyleme kararı aldım.

- ben de Alexandra.

- sen....Neyse boş ver. Dedi ve yine aklını okudum. Bu o bu o. Jack nerdesin? Sevdiğin kız burda benimle dans ediyor ama sen sürtük selly le dans ediyorsun.

- ne! Sürtükle mi dans ediyor? Nerde o sürtük? Ben onu duvara bir sürtecem o olacak. Dedim.

- S..sen benim aklımımı okudun. Sen cadı mısın? Dedi.

- sayılır. Dedim ve ses duyuldu. Yeni eşim

- abi yeni eşim sen misin? Ay canım. Dedim ve sarıldım.

- gördün mü? Dans ne işine yarar? Eğer sana zorla dans etmeyi öğretmeseydim Lydia şuan başkasıyla dansa başlayacaktı. Dedim ve ses duyuldu. Onu öptüm ve eş değiştirdim. Yeni eşim sarışın bir çocuktu.

- Merhaba ben Marky. Dedi.

- ben de Alexandra. Dedim gülümseyerek.

- evet biliyorum. Aa ayakkabı bağım açılmış. Bağlayayım. Dedi.

- dur ben bağlarım. Dedim ve büyü yaptım.

- sen cadı mısın?dedi.

- sayılır ama tam değil. Dedim. Ve müzik bitti. Hareketli müzikler çalmaya başladı. Tanıdığım herkes masasına oturdu. Bende oturmaya gidiyordum ki bir çocuk ah bu Danny. Dansta ilk tanıştığım ve yavşak olan çocuk. Beni piste çekti.
- ne istiyorsun? Dedim.

- hadi ama dans edelim. Korkma yemem seni yada yerim. yerim yerim. Dedi sırıtarak.

- ben seni yemezsem korkma. Dedim.

- ye beni. Dedi ve beni kendine çekti. Ayrıldım ve tokat attım. Arkamı döndüm. Giderken kolumu tuttu. Ona döndüğümde bal rengi gözleriyle karşılaştım.

- ne?Dedim. Biraz şaşırdı. Sonra hırladı. Gözlerimi devirerek ona baktım.

- bu mu? Dedim. Bu sefer kükredi. Abim , Jack ve grubu hariç herkes geri çekildi. Yine göz devirdim.

- noldu hiç sesin çıkmıyor. Yoksa benden korktun mu? Dedi. Bana bana dedi.

-kimse beni küçümseyemez. Küçümsetmem. Dedim. Gülerek bana baktı ve

- ben küçümserim. Dedi.
Sinir katsayım tavan yaptı. Gözlerim renk değişmeye başladı. Önce abime sonra Jack ve grubuna baktım. Jack ve grubu geriledi. Son kez abime baktım. Kendimden geçersem durdursun diye. Ve kükredim. Herkes duvara yapışmış vaziyette korkarak bana bakıyordu. Danny nin üstüne atladım. Yere düşünce kurt yüzümü gösterdim ve bakınca geri düzelttim. Sadece onun görmesi yeter. Onu dövmeye başladım. Bana karşı gelmeye çalıştı. En sonunda birşey yapamayacağı anlayınca vazgeçti. Şöyle bir bakınca fena yapmışım. Ay yazık. Üstünden kalktım ve Jackin yanına gittim.

MELEZ ( ARA VERİLDİ )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin