1

4.6K 162 0
                                    

Maria P.O.V

Bude me suncevi zraci,sanjivo otvaram oci,a onda cujem mamin glas.
M:Ajde Maria,ustani da doruckujes,uskoro John dolazi po nas...
Ja:Koliko je sati?(pitala sam,rastezajuci se)
M:11:45h...(rekla je i izasla iz sobe.Ustala sam,iz fioke sa uzela crno donje rublje i otisla u kupatilo da se istusiram.Pustila sam vodu,dok sam sa sebe skidala svu odecu,usla sam u tus kabinu,mlaka voda se spustala niz moje telo.Kad sam zavrsila,izasla sam iz tus kabine i omotala peskir oko tela.Obukla sam donje rublje i izasla iz kupatila,sinoc sam spremila sta cu da obucem,a sve ostalo sam spakovala u kofere.Obukla sam sorts i majicu,koja nije prekrivala stomak,kosu sam uvila i malo se nasminkala.Sisla sam dole na stolu je bio postavljen dorucak,sela sam i pocela da jedem.Cula sam zvono na vratima,majka je otisla da ih otvori,to je bio John.
J:Hej,Maria!(rekao je sa osmehom na licu)
Ja:Zdravo,Johne!(javila sam se i nastavila da jedem)
J:Pa je l' ste spremne?
M:Da,samo da Maria zavrsi sa doruckom...(ne mogu da verujem da se selimo na drugi kraj grada i da cu od ponedeljka ici u novu skolu.Kad sam zavrsila sa doruckom,rascistila sam sve sa stola i otisla do majke i Johna)
Ja:Moram da spustim kofere...(rekla sam smoreno)
J:Neka ja cu otici po njih,samo mi reci u kojoj sobi?
Ja:Druga soba desno..(klimnuo je glavom i otisao na sprat)
M:Maria,molim te lepo se ponasaj prema njegovom sinu...(rekla je majka tiho)Znam da ti se ne svidja sto se selimo,ali ja stvarno volim Johna...
Ja:Ma okej je,mama..(videla sam da John silazi sa koferima)
J:Mozemo da krenemo?(uzela sam telefon i izasla iz kuce,a za mnom majka i John.Ubacio je kofere u gepek,a onda seo na mesto vozaca, majka pored njega,a ja pozadi.Stavila sam slusalice u usi i slusala muziku.Za sat vremena smo bili ispred velike kuce,izvadila sam slusalice iz usiju i izasla iz auta.

Oscar P.O.V.

Sedeo sam u dnevnom boravku i gledao utakmicu,cuo sam vrata,okrenuo sam glavu prema ulazu i video caleta,Nicole i njenu cerku,izgledala je previse umisljeno,odmerio sam je,zgodna je,bice zanimljivo,na licu mi se pojavio osmeh.Dosao sam do njih.
Ja:Dobar dan,Nicole...(rekao sam ljubazno)
N:Zdravo,Oscar..(rekla je Nicole sa osmehom,prisao sam njenoj cerki)
Ja:Ja sam Oscar...(pruzio sam joj ruku,pogledala me sa podignutom obrvom,bio sam u pravu,umisljena je)
Ona:Ne zanima me...(rekla je drsko)
N:Maria!(rekla je Nicole strogo)
Ja:Pa znaci zoves se Maria, svidja mi se tvoje ime...(namerno sam je nervirao)
C:Oscar,odnesi njene kofere u sobu..(obratio mi se cale,pogledao sam u nju sa osmehom,a onda prebacio pogled na caleta)
Ja:A u koju sobu?(pitao sam ga sa podignutim obrvama)
C:Moraces u tvoju,posto njenu jos nismo sredili.Dve noci ces da spavas u njegovoj sobi...(rekao je Marii)
M:Da l' je moguce?(pitala je iznervirano)
Ja:Moguce je,lepotice,bicemo u istoj sobi dve noci,zanimljivo,zar ne?(provocirao sam je)
C:Oscar,koferi...(uzeo sam kofer i krenuo gore)Idi sa njim da ti pokaze sobu..(rekao joj je cale.Dosli smo do moje sobe,otvorio sam vrata,bila je sokirana zbog postera na zidu,stvari razbacanih po sobi i ostalog haosa)
M:Sta je ovo?(pitala je sokirano)
Ja:Soba?(rekao sam sa podignutim obrvama)
M:Ja ovde necu da spavam..
Ja:Moraces,jebi ga...(slegnuo sam ramenima)
M:Pa ti stvarno nisi normalan,ako ovo nazivas sobom...
Ja:Pa sredi je,ako te ne mrzi...(nasmejao sam se i sisao dole.Cale i Nicole su rucali,seo sam preko puta njih)
C:Gde je Maria?
Ja:Divi se mojoj sobi..(stavio sam parce mesa u tanjir,cuo sam da silazi niz stepenice i po hodanju bih rekao da je besna)
M:Ne zelim da spavam u njegovoj sobi,cela je u haosu...(sela je na stolici pored mene)
C:Sad ce to Oscar da sredi,ne brini,duso..
Ja:Naravno,duso...(rekao sam sa osmehom,osetio sam da me sutnula ispod stola)Ne brini,necu im reci da si me upravo sutnula...
N:Maria,prestani tako da se ponasas,vi cete sada biti kao brat i sestra...(Maria je prekinula)
M:Brat i sestra?Ma daj...(rekla je ironicno)Ja njega mrzim...
Ja:Zasto me mrzis,sestrice?Pa ja tebe volim...(uzivao sam u tome da je nerviram)
M:Vidis?(obratila se Nicole)Sa njim je nemoguce biti u dobrim odnosima...
C:E pa moracete da se sprijateljite zato sto od sad zivite zajedno...

Maria P.O.V.

Majka i John su otisli da kupe jos neke sitnice za sutrasnje vencanje.Sedela sam u dnevnom boravku,dok je onaj kreten bio u svojoj sobi,cula sam zvono na vratima,ustala sam i otvorila ih,ispred je stajao neki decko.
On:Wow..(odmerio me)
Ja:Mislim da si pogresio...(htela sam da zatvorim vrata,ali me on zaustavio)
On:Je l' tu Oscar?(provirio je glavom u kucu)
Ja:Ne...(slagala sam,Oscaru sigurno nece nedostajati ova budala,htela sam da zatvorim vrata,ali sam cula Oscarov glas)
O:Ko je to?(dosao je do mene)
Ja:Ma neka budala..(onaj idiot je opet provirio na vrata)
On:Oscar?(rekao je zbunjeno)
O:Pa to nije budala,to je Marc...(otvorio je skroz vrata i pustio ga da udje)
Ja:To je isto...(rekla sam i otisla do kauca)
M:Brate,ko je ova?(cula sam glas od onog kretena,sipala sam sok u casu i popila gutljaj)
O:Sluskinja...(odgovorio je Oscar,a ja sam ispljunula sok)
Ja:Ko je bre sluskinja?(dosla sam do njega)
O:Ma zezam te Marc,ovo je moja sestrica...(zagrlio me,pokusala sam da ga odgurnem od sebe,ali me on sve vise stezao)
Ja:Dobro,pusti me,kretenu..(odvojio se od mene)
M:Otkad ti imas sestru?(pitao je Marc zbunjeno)
O:Od sutra,moj otac zeni njenu majku...
Ja:Nazalost..(dodala sam i otisla ponovo do kauca,a njih dvoje na sprat)
Gledala sam seriju na Tv-u,dok se sa sprata cula buka.Pokusala sam da ignorisem,ali je to bilo nemoguce,besno sam usla u Oscarovu sobu.
Ja:Dobro bre,sta radite?(pitala sam besno,videla sam da gledaju utakmicu)Moze to malo tise?
O i M:Ne!(rekli su u isto vreme,dosla sam do Oscara i uzela mu daljinski iz ruke,brzo je ustao i dosao do mene)
O:Vrati mi daljinski..
Ja:Necu!(poceo je da mi se priblizava,a ja sam isla unazad,taman kada je trebao da mi uzme daljinski,cula sam Marcov glas)
M:Gol!(rekao je glasno)
O:To bre!(zagrlio me i podigao)

Ela está confiante-Oscar dos Santos(Zavrsena)Место, где живут истории. Откройте их для себя