Maria P.O.V.
Ljubili smo se dok se nije culo otvaranje vrata.Brzo sam se odmakla od Oscara.
M:Izvinite.(rekla je mama sa osmehom)Docicu posle,Maria.(izasla je iz sobe)
Ja:Znala sam da je ovo pogresno.
O:Nije pogresno,zaljubljen sam...(prekinula sam ga)
Ja:Da si zaljubljen ne bi me stalno povredjivao.
O:Maria,nikad to nisam uradio namerno.(stavio je dlan na moj obraz)Izvini za sve.Nikad vise necu da te povredim,obecavam.(sklonila sam njegovu ruku)
Ja:Ne obecvaj nesto sto ne mozes da ispunis.
O:Pruzi mi priliku i videces da mogu.
Ja:Oscar...(prekinuo me poljupcem.Ne mogu da mu ne uzvratim.Ljubili smo se strastveno,dok se nisam odmakla)Moram da pozovem Annu.(uzela sam telefon sa police pored kreveta i pozvala je)
O:Zasto je zoves?(nisam mogla da mu odgovorim,jer se Anna javila)
A:Ej,Maria.(rekala je nasmejano)
Ja:Ej,mislila sam da idemo veceras u neki klub,pa ako zel...(nisam ni zavrsila recenicu,a ona je vec pristala)
A:Naravno!(rekla je radosno)Pozvacu Megan,pa se vidimo oko 22h.(samo ne Megan)
Ja:Vazi.(rekla sam sa laznim osmehom i prekinula)
O:Ides u provod,a mene ne zoves?
Ja:Pa sta ces mi ti?(pitala sam sa osmehom)
O:Znaci tako?(klimnula sam glavom.Odjednom je poceo da me golica)Reci da idem sa tobom!
Ja:Necu!(rekla sam kroz smeh.Nastavio je da me golica.Stomak je poceo da me boli od smeha,pa sam morala da odustanem)Dobro.Ides sa mnom,samo prestani.(sklonio je ruke sa mog stomaka i poljubio me u obraz)
O:E tako.
Ja:Bezobrazan si,kretenu.Htela sam da nadjem decka...(prekinuo me)
O:Ne mozes da nadjes decka.
Ja:Zasto?(pitala sam ga sa skupljenim obrvama)
O:Jer si ga vec nasla.(pogledala sam ga zbunjeno)Ja sam tvoj decko.
Ja:Od kad to?(pitala sam ga sa podignutim obrvama)
O:Od sad.(poljubio me na blic)
Ja:A ja se nista ne pitam?
O:Znam da ti se svidjam i ti se meni svidjas i to je to.Zajedno smo.(rekao je sa osmehom.Nasmejala sam se)
Ja:Nikad nisam imala cudniji pocetak veze.
Oscar P.O.V.
Sedeo sam na kaucu u dnevnom boravku i cekao da se Maria konacno spremi.Nicole i cale ne znaju da smo zajedno.Saznace kad bude vreme za to.Maria je sisla u kratkoj crnoj haljinici.Ustao sam i prisao joj.
Ja:Da nije ta haljina previse kratka?(uhvatio sam rub haljine i malo je spustio nadole)
M:Vec si ljubomoran,srce?(pitala me sa osmehom)
O:Ne zelim da neko gleda ono sto pripada meni.(stavio sam ruku na njenu zadnjicu)
M:Bolje da krenemo,pre nego sto se napalis.(sklonila je moju ruku sa njene zadnjice.Nicole je dosla do nas)
N:Prelepa si,lepotice.(poljubila je u celo)Oscar,cuvaj moju malu devojcicu.
Ja:Naravno,Nicole.(krenuli smo prema vratima)
N:Lepo se provedite i bez svadje tamo.(Maria i ja smo se nasmejali i izasli iz kuce.Usli smo u moj auto)
Ja:Kad cemo da im kazemo da smo zajedno?
M:Ne znam.Malo se plasim njihove reakcije.
Ja:Ma daj.Njima sigurno vise odgovara da nas gledaju kako se ljubimo,nego kako se svadjamo.(nasmejala se)
Maria P.O.V.
Stigli smo ispred kluba.Oscar je parkirao auto,a onda smo izasli.Krenula sam ispred njega.
O:Debeljuco,znam da zelis da gledam u tvoju zadnjicu,ali bi mogla da me sacekas.(stala sam i okrenula se prema njemu)
M:Kreten si,znas to?(pitala sam ga sa osmehom)
O:Ma volim i ja tebe.(poljubio me i uhvatio za ruku)
Usli smo u klub.Jedva sam uspela da ugledam Annu i Megan u ovoj masi ljudi.Povukla sam Oscara za ruku prema njihovom stolu.Seli smo preko puta njih)
A:A otkud vas dvoje zajedno?(pitala je Anna dok je ispijala svoje pice.Nisam znala sta da odgovorim)
O:U vezi smo.(odgovorio je Oscar umesto mene.Megan me pogledala sa podignutom obrvom i nasmejala se ironicno,kucka.Konobar je dosao do nas)
K:Izvol'te?
Ja:Meni moze neki sok za pocetak.(cula sam da se Oscar nasmejao)
O:Ja cu votku.(konobar je klimnuo glavom i otisao)
Ja:Zasto si se smejao?
O:Ti si smesna,debeljuco.(poljubio me.Uzvratila sam mu poljubac.Osetila sam Meganin pogled na nama.Ma koji je njoj kurac?Odmakla sam se od Oscara.Konobar je dosao sa nasom porudzbinom,spustio je na sto i otisao.Pocela je jedna od mojih omiljenih pesama)
Ja:Ajde da igramo.(rekla sam Oscaru na uvo)
O:Nema sanse.Ja ne znam da igram.
Ja:Okej.Ja idem.(pozvala sam Annu i Megan.Megan nije htela,pa smo igrale samo Anna i ja.Dok sam igrala videla sam da je Oscar ustao i otisao negde,a posle nekoliko minuta i Megan.To mi je bilo mnogo sumnjivo.Rekla sam Anni da moram do wc-a i krenula sam u njihovom pravcu.Usla sam u wc.Prizor koji sam zatekla me sokirao.Oscar i Megan su se ljubili.U mom telu su se u isto vreme stvarale tuga,ljubomora i razocarenje)Oscar,obecao si mi.(rekla sam drhtavim glasom.Nisam zelela da vide moje suze,pa sam brzo istrcala iz wc-a.Vratila sam se do naseg stola po torbicu,a onda napustila klub.Jedva sam nekako uspela da pozovem taksi.Dok sam ga cekala suze su neprekidno klizile niz moje lice.Ja sam kriva za ovo.Sta sam uopste ocekivala od njega?Povredio me hiljadu puta i radice to uvek.On zeli Megan,a ne mene i to sam znala,a opet sam mu se prepustila.Kao i uvek,pala sam na njegove lazi.Sela sam na stepenistu ispred kluba i cekala da taksi konacno dodje.Dlanovima sam brisala suze,ali su svaku obrisanu menjale nove.
ESTÁS LEYENDO
Ela está confiante-Oscar dos Santos(Zavrsena)
Fanfic"Nisu se slagali mnogo. Zapravo, svađali su se sve vreme. Izazivali jedno drugo svakog dana, ali uprkos njihovim razlikama, imali su jednu zajedničku osobinu - bili su ludi jedno za drugim."