Oscar P.O.V.
E:Vidimo se,slatkice.(rekao je i izasao)
M:Zasto si ga oterao?(pitala me Maria besno)
Ja:Nisam ga oterao,sam je otisao.(seo sam na kauc)A i mogli ste da idete lepo u tvoju sobu,pa tamo radite sta hocete.
M:Ma nemoj!Da ga vodim odma' u moju sobu i da decko pomisli da zelim sex.(nasmejao sam se)Sta je smesno?
Ja:To sto si narkomana,kog drugi put vidis u zivotu,dovela kuci.Mogao je da te siluje,debeljuco.
M:Prvo,on nije narkoman.Drugo,nije hteo da me siluje.I trece,ne zovi me debeljuco!(rekla je ljuto i sela na kauc)
Ja:Dobro,zvacu te slatka debeljuca.(legao sam na kauc i stavio glavu na njeno krilo)Rekla si mu da sam ti brat?
M:Mhm.(promrmljala je dok je prstima prelazila kroz moju kosu)
Ja:Sta ce biti kad sazna da si slagala?(nasmejala se)
M:Nece ni saznati.(nastavila je da mi dira kosu)Mama i John nam se nisu javljali od kad su otisli.
Ja:Pa sigurno se dobro zabavljaju.
M:Pa nek' se zabavljaju.Valjda imaju 2 minuta da nas pozovu.Deca smo im.Mislim,ti si dete tvom ocu,a ja mojoj majci.
Ja:Ne,mi smo brat i sestra.Tako si rekla tvom decku.
M:Brat me ljubi u usne kad se naljutim?(pitala me sa podignutim obrvama)
Ja:Pa ti si slagala decka,nisam ja.(rekao sam sa osmehom)Sta ce reci kad cuje za to?
M:Ni za to nece saznati.A sta ce reci Megan kad sazna da si sanjao sex sa mnom?
Ja:Odakle znas za to?(pitao sam zbunjeno.Nije joj valjda onaj idiot,Marc,nesto rekao)
M:Pa cula sam da sanjas sex sa nekom,ali nisam znala da sam ja u pitanju.Shvatila sam kada je Marc danas sa osmehom rekao da si me sanjao.I po tvom stenjanju sam shvatila da si bas uzivao.(rekla je nasmejano)
Ja:Mhm,bas je bilo dobro.Ali nismo stigli do vrhunca,jer si me probudila.
M:Kakav si idiot,jebote.Zasto nisi sanjao Megan,nego mene?
Ja:Prvo sam sanjao nju i kad sam stavio kondom,ti si se stvorila umesto nje.(lagano me udarila)
M:Idiote!(nasmejali smo se)
Ja:Ajde da rucamo.Gladan sam.(ustao sam)
M:Ti danas spremas rucak!(krenuli smo zajedno u kuhinju)Maria P.O.V.
Sela sam na stolicu i gledala Oscara,koji je pokusavao da ubaci jaje u tiganj,ali mu je ono ispalo pored tiganja.Pocela sam da se smejem.
O:Prestani da se smejes i dodji da mi pomognes!(pokusavao je kasikom da skloni jaje sa sporeta,ali ga je jos vise razmazao po sporetu)Jebote,brate!(besno je izdahnuo)Ma zajebi ovo,narucicu picu.(bacio je tiganj u sodoperu i otisao u dnevni boravak.Cula sam da porucuje dve pice)
Ja:Oscar,ko ce da pocisti ovo?(pitala sam glasnije,da bi me cuo.Dosao je ponovo u kuhinju)
O:Ti si me terala da spremim rucak...(prekinula sam ga)
Ja:Cekaj,cekaj.Ti hoces da kazes da ja ovo treba da ocistim?(klimnuo je glavom i nasmejao se)Ne pada mi na pamet.Ti si smotan i ti ces da ocistis sranje koje si napravio!(dosao je do mene i zagrlio me)
O:Maria,duso moja,hoces da mi pomognes?(odmakla sam se od njega)
Ja:Ne!(htela sam da odem u dnevni boravak,ali me on zaustavio)
O:Molim te!(napravio je puppy face.Bio je presladak,ali nisam htela da popustim)
Ja:Nece ti pomoci slatka faca.
O:Rekla si da sam sladak?(pitao je sa osmehom)
Ja:Nisam to rekla i necu da ti pomognem!(otisla sam u dnevni boravak i sela na kauc.Ukljucila sam TV i gledala neki film.Taman kada sam se udubila,cula sam da je nesto lupilo u kuhinji)Oscar,treba da sredis kuhinju,a ne da je jos vise rasturis!
O:Pa sredio sam je.Morao sam da bacim tiganj,mrzi me da perem.
Ja:Nisi normalan!(dosao je u dnevni boravak i seo pored mene)
O:Umorio sam se,brate.(culo se zvono na vratima)Ajde otvori,molim te.
Ja:Mnogo si radio.Obrisao si sporet i to mogu da zamislim kako i vec si se umorio.(ustala sam i otvorila vrata.Ispred je stajao dostavljac pica,dala sam mu novac i uzela pice.Zatvorila sam vrata i vratila se kod Oscara.Pruzila samu jednu picu i sela pored njega.Gledali smo film i jeli)
O:Ajde da igramo fifu.(pogledala sam ga zbunjeno)
Ja:Sta da radimo?
O:Da igramo igricu na kojoj igras fudbal.
Ja:Ma nema sanse,razvalices me.
O:Razvalicu te?(pitao je sa osmehom.Udarila sam ga)
Ja:Ne mslim na to,perverzna svinjo!I necu to da igram,ajmo u neki klub.
O:Ajde.Pozvacu Marca.(otisla sam na sprat da se spremim)
Istusirala sam se i omotala peskir oko tela.Izasla sam iz kupatila i dosla do ormara.Uzela sam crno,cipkasto donje rublje.Skinula sam peskir i obukla prvo gacice,pa onda brus.Izvukla sam nekoliko haljina iz ormara.Nisam mogla da odlucim koju da obucem.Pozvacu Oscara da mi pomogne.Omotala sam ponovo peskir oko svog tela.
Ja:Oscar?(razdrala sam se da bi me cuo.Brzo je uleteo u sobu.Bio je bez majice,a dole je imao sive pantalone)
O:Sta se desilo?(pitao je zadihano)
Ja:Pomozi mi da izaberem haljinu.
O:Jebote,mislio sam da neko zeli da te ubije.(jos uvek je stajao na vratima.Dosla sam do njega)
Ja:Dodji da mi pomognes.(povukla sam ga za ruku.Seo je na krevet i gledao u haljine koje su bile pored njega)I?
O:Ova je dobra.(pokazao je na kratku i usku,crnu haljinicu)
Ja:Idem da je obucem.Budi tu.(uzela sam haljinu i otisla u kupatilo.Na brzinu sam je obukla i vratila se u sobu)Kako izgleda?(pogledala sam se u ogledalo.Oscar me odmerio)Recices nesto?
O:Svidja mi se tvoja zadnjica.(okrenula sam se prema njemu)
Ja:Bolje da nista nisi rekao.(otisla sam do police sa cipelama i uzela crne sa platformom.Sela sam pored Oscara)A ti ides bez majice?(pitala sam ga,dok san obuvala cipele)
O:Pa znam da bi ti volela da idem ovako,ali izvini,debeljuco,moram da obucem majicu.(krenuo je prema vratima)
Ja:Jebi se!(pogledao me i nasmejao se,a onda izasao)
Kada sam se obula,nasminkala sam se i ispeglala kosu.Sisla sam dole,Oscar je sedeo na kaucu.
O:Napokon!(ustao je i dosao do mene)
Ja:Pozvala sam Erika da ide sa nama.(preokrenuo je ocima.Culo se zvono na vratima,Oscar ih je otvorio)
M:Je l' ste spremni?(pitao je Marc)
Ja:Spremni smo.(prosla sam pored njih.Cula sam da je Marc nesto rekao Oscaru)Oscar P.O.V.
Usli smo u klub,muzika je bila preglasna i bilo je previse zagusljivo zbog dima od cigareta.Seli smo za sto.Marc je seo pored mene,a Maria preko puta nas.Narucili smo pice.Cesto mi je pogled bio na Marii,jer je prelepo izgledala.Posle par minuta je dosao onaj narkoman.Rekao joj je nesto,a onda su se poljubili.Preokrenuo sam ocima.Seo je preko puta Marca.
M.B:U pravu si,ovaj stvarno izglada kao neki narkoman.(rekao mi je Marc na uvo,da bi' ga cuo)
Ja:Dokazi ti to Marii.(rekao sam mu takodje na uvo,a onda popio gutljaj viskija)
M.B:Zasto je ti ne smuvas?(pogledao sam ga zbunjeno)
Ja:Zasto bi' je ja smuvao?
M.B.:Pa zato sto ne sklanjas pogled sa nje celo vece.(pogledao sam ponovo u nju.Narkoman joj je pricao nesto na uvo,dok je ona pila viski.Nasmejala se i spustila casu na sto)Mislim da ce te ovaj narkoman prebiti.(nasmejao sam se)
Ja:Nece,ne brini.On misli da sam joj brat.(pocela je neka spora muzika.Maria i narkoman su otisli da plesu.Narucio sam jos jednu casu viskija)(...)
Sedeli smo svi za stolom i ispijali svoja pica.
M:Nije mi dobro.(rekla je Maria i ustala)
E:Hoces da idem sa tobom do wc-a?(pitao je onaj narkoman)
M.B.:Neka ide Oscar,on joj je brat.(pogledao sam u Marca.Nasmejao mi se.Ustao sam i krenuo za Mariom.Usli smo u zenski toalet)
M:Sve mi se vrti.(navalila se na lavabo)
Ja:Previse si popila,verovatno.(dosao sam do nje.Mislim da sam i ja malo vise popio)Hoces da idemo kuci?(klimnula je glavom.Uhvatio sam je za ruku i poveo do naseg stola)Marc,daj mi kljuceve od tvog auta.Odvescu Mariu kuci,pa cu ponovo da dodjem ovde.(izvadio je kljuc iz dzepa i dobacio mi)
E:Mogu ja da je odvezem i ostacu sa njom dok se ne vratis.(rekao je onaj narkoman)
Ja:Nema potrebe,ja cu da je odvezem.(stavio sam kljuc u dzep i sa Mariom izasao iz kluba.Dosli smo do Marcovog auta.Pomogao sam joj da sedne na mesto suvozaca,a onda seo za volanom)
Stigli smo do kuce.Izasao sam iz auta,a onda pomogao njoj da izadje.Usli smo u kucu.Odveo sam je do njene sobe,sela je na krevet.
Ja:Spavaj,ja idem ponovo u klub.(krenuo sam prema vratima,zaustavio me njen glas)
M:Oscar?(okrenuo sam se prema njoj)Hoces da mi pomognes da skinem haljinu?(dosao sam do nje.Rukom sam presao po njenim ledjima,trazeci mesto na kom se otkopcava haljina.Kada sam nasao,otkopcao sam je i i polako skinuo.Odmakao sam se od nje.Hteo sam da krenem,ali me uhvatila za ruku i okrenula prema njoj)Zelim da ostanes ovde.(rekla je tiho i poljubila me pored usana)
Ja:Maria,pijana.(prekinule su me njene usne,koje je spojila sa mojim...
VOUS LISEZ
Ela está confiante-Oscar dos Santos(Zavrsena)
Fanfiction"Nisu se slagali mnogo. Zapravo, svađali su se sve vreme. Izazivali jedno drugo svakog dana, ali uprkos njihovim razlikama, imali su jednu zajedničku osobinu - bili su ludi jedno za drugim."