Oscar P.O.V.
Kada se zavrsio cas,presvukao sam se i izasao sa Marcom iz svlacionice.
M.B:Ides kuci sa Mariom?(pitao me Marc,dok smo izlazili iz skole)
Ja:Ne.Nek' je vozi Eden.
M.B:Kol'ko si ljubomoran,brate.
Ja:A ti ne bi bio ljubomoran da neko poljubi curu koja ti se svidja?
M.B:Ja vas uopste ne razumem.Zaljubljeni ste jedno u drugo,a ne trudite se da budete zajedno.
Ja:Samo ja sam zaljubljen,nju boli kurac.Ona je sa Edenom.(hodali smo do mog auta)
M.B:A odakle znas da je sa njim?Mozda su se danas slucajno poljubili.
Ja:I slucajno su se zamalo pojebali u wc-u?(pitao sam ga sa podignutim obrvama)
M.B:Brate,razgovaraj danas sa njom.Siguran sam da se i ti njoj svidjas.(dosli smo do mog auta)
Ja:Idem,brate.Vidimo se.
M.B:Javi mi ako se smuvate.(rekao je sa osmehom)
Ja:Ma smuvacemo se sigurno.(rekao sam ironicno i usao u auto)
Do kuce mi je trebalo 15-ak minuta.Parkirao sam auto i izasao.U tom trenutku se pojavio i Edenov auto.Izdahnuo sam besno i zakljucao svoj auto.
N:Gde je Maria?(pitala me Nicole kad sam usao u kucu)
Ja:Ispred.(usao sam u kuhinju i uzeo limenku piva iz frizidera.Vratio sam se u dnevni boravak,tamo su stajali Maria i Eden.Preokrenuo sam ocima i seo na kauc)
E:Dobar dan,gospodjo Stone.(rekao je idiot ljubazno)
M:Dos Santos.(Maria ga ispravila)
E:Izvinite,gospodjo dos Santos.
N:Ma nema veze,Eden.Sedite.(pokazala je rukom na mesto pored mene)
E:Zurim.Docicu drugi put.
N:Vazi.(Maria i on su izasli iz dnevne)Oscar,zasto Maria nije dosla sa tobom?(pitala me Nicole zbunjeno.Popio sam gutljaj piva)
Ja:Zato sto...(Maria je usla u dnevni boravak)
M:Sta je bilo,mama?(sela je na kraj kauca)
N:Zasto nisi dosla sa Oscarom?(pogledali smo se)
M:Mislila sam da on ima trening,pa sam zamolila Edena da me doveze.(gledao sam je sa podignutim obrvama)
N:A gde si nasla Edena?
M:Pa u skoli.Danas se upisao.
N:A pa dobro.Idite da se presvucete,pa sidjite na rucak.(Maria je ustala i otisla)Oscar!
Ja:Idem.(ustao sam i otisao u svoju sobu.Na brzinu sa se presvukao i ponovo sisao dole.Na stolu je vec bio postavljen rucak.Seo sam i poceo da jedem.Maria je sisla i sela preko puta mene)
N:Sta je sa vama danas?Niste progovorili od kad ste dosli?(nista nismo odgovarali)Maria,reci mi sta se desilo?
M:Nista se nije desilo.Samo nemamo o cemu da pricamo.
N:Pa cak se ni ne svadjate?
M:Ajde,mama,zaobidji tu temu.(cale je usao u kuhinju)
C:Sta se desilo?(pitao je zbunjeno)
N:To i ja pokusavam da saznam.Nisu progovorili jedno sa drugim od kad su dosli iz skole,a cak nisu ni dosli zajedno.(cale me pogledao,a onda seo preko puta Nicole)
C:Oscar,sta se desilo?
Ja:Nista se nije desilo.(ne mogu da slusam dalje ispitivanje.Hteo sam da ustanem,ali me zaustavio caletov glas)
C:Ostacete ovde dok ne kazete sta se desilo.
Ja:Ajde reci im sta se desilo,pa da idem.(obratio sam se Marii)
M:Ne,bolje im ti objasni,jer ni ja ne znam zasto se tako ponasas.
Ja:Pa da,sad kao ne znas.Nastavi da glumis nevinasce,dobro ti ide.(ustao sam i krenuo.Za mnom se cuo caletov glas,koji mi je govorio da se vratim,ali nisam hteo da ga slusam.Otisao sam u svoju sobu)
Maria P.O.V.
M:Maria,sta si sad uradila?(pitala me majka)
Ja:Nista nisam uradila.Nisam ja kriva sto je on kreten i ne dozvoljava da mu objasnim sta se desilo.
M:Maria,ne mozes tako da se ponasas.Idi gore da mu se izvinis.
Ja:Ali...(prekinula me)
M:Ne zelim da cujem ni rec vise.Ja sam svoje rekla.(ljuto sam ustala sa stolice i uputila se prema Oscarovoj sobi.Nisam ni pokucala,samo sam uletela.Stajao je ispred ormara samo samo u boksericama.Okrenuo se prema meni)
Ja:Izvini.(krenula sam da izadjem,ali me zaustavio njegov glas)
O:Nesto ti treba?(dosao je do mene)
Ja:Majka me poslala da ti se izvinim...(prekinuo me)
O:Naravno.Da te nije poslala Nicole,nikad to ne bi uradila.
Ja:Sta je sa tobom?(pitala sam ga sa skupljenim obrvama)
O:Sta je sa mnom?Ti mene zajebavas?
Ja:Poceo si da se ponasas kao kreten prema meni.
O:Mozda si zasluzila da se tako ponasam.
Ja:Pa da,verovatno.(rekla sam razocarano i krenula da izadjem iz njegove sobe,ali me on uhvatio za ruku i okrenuo prema njemu.Gledali smo se u oci.Glas u mojoj glavi mi je govorio da ga odgurnem.To sam u uradila.Izasla sam iz njegove sobe i usla u svoju.Bacila sam se na krevet.Toliko sam zelela da ponovo osetim njegove usne.Znam da sam ispravno postupila sto sam ga odgurnula,ipak se njemu svidja Megan.Danas je uspeo da je smuva,za mene ga boli kurac.Mozda sad nije ni hteo da me poljubi,nego je samo zeleo da vidi kako cu da odreagujem,posto zna da mi se svidja.Cula sam da je neko pokucao.Podigla sam se u sedeci polozaj.U sobu je usla mama)
M:Sta ti je,duso?(sela je na krevet pored mene)
Ja:Mama,hocu da idem kuci.(rekla sam na rubu suza)
M:Zasto?Sta se desilo?(pitala me zabrinuto)
Ja:Ne znam.Jednostavno ne mogu vise da zivim ovde.
M:Je l' to zbog Oscara?
Ja:Ne,nije zbog...(prekinula me)
M:Maria,reci mi sta se desilo izmedju vas?(mozda ce mi biti lakse ako joj kazem.Progutala sam knedlu)
Ja:Zaljubila sam se u njega...
CITEȘTI
Ela está confiante-Oscar dos Santos(Zavrsena)
Fanfiction"Nisu se slagali mnogo. Zapravo, svađali su se sve vreme. Izazivali jedno drugo svakog dana, ali uprkos njihovim razlikama, imali su jednu zajedničku osobinu - bili su ludi jedno za drugim."