Part 5

2.6K 126 8
                                    

Oscar P.O.V.

Izasla je iz direktorove kancelarije.
M:Mozes sad da mi pokazes gde je odeljenje 4/3?
Ja:Isto smo odeljenje..(rekao sam sa osmehom)
M:A ne..(rekla je tuzno)
Ja:Bice zanimljivo,zar ne?(pitao sam sa zlobnim osmehom)
M:Samo ne spominji da sam ti sestra,mislice da sam nenormalna kao ti..
O:Pa nisi kao ja,ti si jos gora,ali ne brini shvatice oni to vremenom...(krenuli smo prema ucionici.Zastao sam ispred vrata ucionice)Koliko je sati?(pitao sam je zato sto nisam znao koji je cas.Pogledala je u telefon)
M:8:36h..(odgovorila je)
Ja:A jebote,zvoni za 9 minuta bolje da ne odemo na ovaj cas..(mrzelo me da idem na matematiku,mrzim taj predmet)
M:Oscar,vec nismo bili na jedan...
Ja:A ovaj se zavrsava za 9 minuta,svakako cemo da dobijemo neopravdani...
M:Pa dobro.Ja cu da kazem mami da si me ti naterao da ne odem na cas...
Ja:A ja cu da joj kazem da si se ti jutros zakucala u nekog narkomana,sa kojim ces da ides na pice posle skole,moze tako?(pitao sam je sa pobednickim osmehom.Iz ucionice je izasla Megan,ta cura mi se svidja vec nekoliko meseci,svaki put kad joj pridjem,ona me odjebe)Hej Megan!(rekao sam nasmejano,ona me samo pogledala i nastavila svojim putem)
M:U jebote,al' te ispalila..(pocela je da se smeje)
Ja:Isto kao sto ce tebe onaj narkoman...(zvonilo je.Iz ucionice je izasla profesorka)
P:Dos Santos,sutra ces odgovarati,ali tada udji unutra,nemoj da stojis pred vratima...
J:Profesorka,ja sam hteo da udjem,ali je zvonilo...
P:Jao,jadan ti..(rekla je sarkasticno)Ma vazno je da si se ti mazio sa devojkom...(pogledala je u Mariu)A matematiku ces verovatno odgovarati u avgustu na polaganju...(rekla je i otisla)
Ja:Kol'ko smara,covece...Idemo unutra?(pitao sam Mariu)
M:Jao,glupo mi je...(rekla je nervozno.Uhvatio sam je za ruku i uveo u ucionicu.Svi su gledali u nas.Bila je slobodna samo prva klupa)
Ja:Sedecu sa tobom,ako hoces?(klimnula je glavom.Posto nije imala stolicu,morao sam da uzmem pored streberke Madison)
Md:Tu sedi Jack..(rekla je Madison)
Ja:Znas kako me zabole gde sedi Jack..(to je njen drug,streber,kao ona.Odneo sam stolicu do Marie)Izvoli!
M:Hvala...(sela je na stolicu,a ja na stolici pored)Svi bulje u mene...(okrenuo sam se prema ostalima,stvarno su svi gledali u nju)
Ja:Ma verovatno misle da si mi cura,pa se cude sto sam te doveo ovde...
M:Najbolje da napisem na celu "nisam Oscarova cura"(u ucionicu je usla profesorka engleskog,pogledala je u Mariu i mene)
P:Oscar u prvoj klupi i to sa de...
M:Nisam mu devojka!
Ja:Nije mi devojka!(prekinuli smo je Maria i ja u isto vreme)
P:U redu,u redu..(rekla je profesorka iznenadjeno)A otkud ti u prvoj klupi?(pitala me spustajuci dnevnik na sto)
Ja:Pravim drustvo novoj ucenici..(profesorka je sa mene prebacila pogled na Mariu)
P:A ti si nova ucenica?(pitala je sa osmehom)
M:Da..(ustala je)Ja sam Maria Stone i nisam Oscarova devojka..(naglasila je poslednju recenicu odeljenju)
P:Pa dobrodosla!(rekla je profesorka i sela na svoje mesto)

Maria P.O.V.

Bilo mi je neprijatno,osecala sam poglede svih prisutnih na sebi.Profesorka je upisala cas i odsutne ucenike,a onda okrenula stranu sa imenima ucenika.
P:Da vidimo ko danas odgovara..(okretala je strane)Moze li Marc Bartra?(to je onaj decko sto je bio kod Oscara)
M:Pa nisam siguran da cu moci,nije mi dobro...
P:Tebi nikad nije dobro kad te prozovem da odgovaras.Ajde dodji ovde...(dosao je do table,cula sam da se Oscar smejao)
M:Profesorka,moze i Oscar da odgovara?Vidite kako je dobro raspolozen..(Oscaru je nestao osmeh sa lica)
P:Naravno da moze.Oscar,ajde izadji..Odgovaracete u paru..
O:Nemojte profesorka,molim vas...
M:Izadji,izadji..(rekao je Marc sa osmehom)
O:Jebacu ti mater za ovo..(rekao je Oscar,hodajuci prema tabli)
P:Dos Santos,pripazi na recnik..(upozorila ga profesorka,preokrenuo je ocima)Ajde sad pocnite razgovor...
O:Pocni Marc,sta gledas?
M:Na engleskom?
P:Zaboga,Bartra.Pa naravno na engleskom...
M:Okej...Pa..Hello!(rekao je Marc,svi su poceli da se smeju)
P:Tisina!(rekla je profesorka glasno)
O:Hi,Marc..(rekao je Oscar)
M:Hi,Oscar...(svi su ponovo poceli da se smeju)
P:Dobro,ajde dalje...
M:Pa dosta sam ja pricao,neka kaze i on nesto...
P:Ma mnogo si rekao samo hello i hai...Ajde idite na mesto,dok me ne naljutite,pa da vam upisem jedinice..(otisli su na mesto,Oscar je seo pored mene)
Ja:Moras da me naucis engleski,posle skole..(rekla sam ironicno)
O:Pa ti ides na pice sa narkomanom,a ja moram na trening.Moze veceras,ako budes trezna..(rekao je sa osmehom)
Ja:Jako smesno kretenu.A ti kao nesto treniras?
O:Da,treniram fudbal,igram za skolu...
Ja:Jadna skola,sa takvim fudbalerima..(zvonilo je za kraj cas,ustao je)
O:Idem kod ovih ludaka,'oces sa mnom?
Ja:Ne,samo ti idi..(klimnuo je glavom i otisao.Do mene su dosle dve cure,prepoznala sam onu sto je ispalila Oscara)
Prva cura:Hej,ja sam Anna..(rekla je sa osmehom)
Ja:Maria,drago mi je...
Druga cura:Ja sam Megan..(predstavila se cura,koju sam vec videla pre casa.Izgledala mi je po malo umisljeno,dok je Anna bila skroz okej)
A:Sta ti je Oscar?(pitala me Anna znatizeljno)
Ja:Samo zivimo zajedno,zato sto su moja majka i njegov otac u braku...
M:Au,jebote.Sigurno je naporno ziveti sa njim..(u ucionicu je usla neka starija zena,svi su seli na svoja mesta.Oscar je seo pored mene)
P:Dobar dan,deco!(rekla je peofesorka sedajuci na svoje mesto)
Ja:Koji je ovo predmet?(pitala sam tiho Oscara)
O:Biologija...
P:Danas cu da vas razmestam,zato sto stalno pricate..(pogledala je u mene i Oscara)Ti mi nesto nisi poznata..(obratila mi se)
Ja:Ja sam nova ucenica.Maria Stone...
P:Dobro,dobro.Vas dvoje od sada sedite tu na mojim casovima...(rekla je Oscaru i meni)A sad da premestim ostale...(presla je pogledom po odeljenju)Marc,ti sedis sam,a i Madison,predji kod nje..
Md:Ne ovde sedi Jack...(rekla je Madison)
P:Ma Jack neka sedi na Marcovo mesto..
M:Ma daj bre!Sto ja da sedim pored streberke?(bunio se Marc)
O:Da postanes malo pametniji...(zezao ga Oscar)
M:E pa onda mislim da bi ti trebao da sednes sa Jackom..(rekao je Marc,sedajuci u klupi pored moje i Oscarove)

Oscar P.O.V.

Ceo cas sam pricao sa Marcom,ova baba ga je premestila u klupi pored mene.Kad se zavrsio cas,Marc je seo na Mariin i moj sto.
M:Gde si,Maria?(pitao je zavodljivo Marc,ona ga pogledala sa podignutom obrvom)A da,mi se nismo lepo ni upoznali,zbog ovog Oscara.Ja sam Marc..(pruzio joj je ruku,mislio sam da ce da ga iskulira,ali nije)
M:Maria,znas vec...
M.B.:Drago mi je da sam upoznao ovakvu lepoticu..(namignuo joj je,nasmejala se)
Ja:Prestani vise da smaras curu...
M.B.:A sto si ti ljubomoran?Mislio sam da ti se svidja Megan...(Maria me pogledala)
M:Svidja ti se Megan?(pitala me sa osmehom)
M.B.:Da,vec nekoliko meseci...(rekao je Marc)
Ja:Marc,zasto joj ne kazes jos neki detalj?(pitao sam ga ironicno)
M.B. :Necu,drug si mi...
Ja:Ozbiljno?Sad si se setio kad si sve vec rekao..
M:A zasto ja ne smem da znam za to?

Ela está confiante-Oscar dos Santos(Zavrsena)Where stories live. Discover now