Oscar P.O.V.
Budi me Mariin glas.Sanjivo otvaram oci.
M:Ajde Oscar,stigli smo.
Ja:Vec?(pitao sam iznenadjeno)
M:Prespavao si citav put,budalice.Dugo smo putovali i bilo mi je mnogo dosadno.(pravila se ljuta)
Ja:Izvini,debeljuco.Nadoknadicu ti sve to u hotelu.(namignuo sam joj i uhvatio je za ruku.Izasli smo iz aviona.Ispred je bio parkiran crni Range Rover.Neki malo stariji covek nam je prisao)
On:Vi ste Oscar dos Santos?(obratio mi se ljubazno)
Ja:Da,ja sam.
On:Drago mi je.Ja sam Derek,vas menadzer.(pruzio mi je ruku,koju sam ja sa osmehom prihvatio)
Ja:Ovo je moja devojka Maria.(pokazao sam rukom na Mariu)
D:Derek,drago mi je.(i njoj se predstavio)Pa sad kad smo se upoznali,mozemo da krenemo u hotel.Udjite u auto.(uzeo sam nase kofere i ubacio ih u gepek,a onda seo u autu pored Marie)
Za 15 minuta smo bili ispred hotela.Derek mi je pomogao da ubacim kofere u hotel,a onda sam uzeo kljuc od sobe na recepciji)
D:Odmorite se sad.Oscar sutra dolazim po tebe,pa idemo na razgovor sa Zoze Murinjom.
Ja:U redu.
D:Dovidjenja onda.
M i ja:Dovidjenja.(rekli smo Maria i ja u isto vreme i usli u sobu.Odmah sam legao na krevet,a Maria je sela na svoj)
Ja:Zasto imamo dva kreveta?Hocu da spavamo zajedno.
M:Mozda zato sto je jedan krevet mali za tri osobe.(rekla je nasmejano i stavila ruke na svoj stomak.Ustao sam sa kreveta i dosao do nje)
Ja:Mogu da poljubim bebu?(pitao sam sa odmehom)
M:Naravno,budalice.(lagano sam je gurnuo na krevet i podigao joj majicu.Nezno sam je ljubio po stomaku)Golica me to,Oscar.(rekla je kroz smeh)
Ja:Zao mi je,moram da ljubim bebu.
M:Pa mogao bi i bebinu mamu da poljubis.(legao sam pored nje i spojio nase usne.Ljubili smo se dok me nije ugrizla za donju usnu)
Ja:Sta sam sad uradio,debeljuco?(stavio sam prst na usnu i brisao krv)
M:Nisi me poljubio citav dan,a ni sad ne bi to uradio da ti ja nisam rekla.(okrenula mi je ledja)
Ja:Izvini,ljubavi.(poljubio sam je u obraz i prebacio ruku preko njenog struka.Sklonila je moju ruku i ustala)Gde ces?
M:Da pozovem majku.(uzela je telefon i otisla u kupatilo.Stvarno sam kreten,od silnog uzbudjenja zaboravio sam da je poljubim.Moram nekako da se iskupim.Uzeo sam telefon i izasao iz sobe)
Maria P.O.V.
Kad sam zavrsila razgovor sa majkom,izasla sam iz kupatila.Oscar nije bio tu.Pa odlicno.Sad me jos ostavio samu ovde.Izvukla sam haljinicu iz kofera i obukla je,a kosu sam vezala u neurednu pundju Legla sam na krevet da malo odmorim.Zatvorila sam oci.
Pospano sam otvorila oci i ugledala veliki buket crvenih ruza ispred sebe.Podigla sam se u sedeci polozaj i uzela mali papir koji se nalazio u ruzama.
"Znam da sam ispao kreten i zelim da ispravim tu gresku.Obuci nesto svecano i dodji dole do restorana.Tvoj kreten"
Nasmejala sam se i ustala iz kreveta.Iz kofera sam izvukla crvenu usku haljinu i crveno donje rublje.Istusirala sam se i obukla.Kosu sam ocesljala i pustila je.Stavila sam puder,ajlajner i maskaru,karmin nisam zelela da stavljam zbog Oscara.Naprskala sam parfem na vrat i obula crvene cipele.Jos jednom sam se pogledala u ogledalo,a onda izasla iz sobe.Dok sam silazila niz stepenice,setila sam se da ja u stvari ni ne znam gde se nalazi restoran.Izvadila sam telefon iz torbice i pozvala Oscara.Nije se javljao.Osetila sam necije ruke na ocima.Nasmejala sam se.
YOU ARE READING
Ela está confiante-Oscar dos Santos(Zavrsena)
Fanfiction"Nisu se slagali mnogo. Zapravo, svađali su se sve vreme. Izazivali jedno drugo svakog dana, ali uprkos njihovim razlikama, imali su jednu zajedničku osobinu - bili su ludi jedno za drugim."