Part 15

2.1K 101 9
                                    

Oscar P.O.V.

Ja:Sad je vreme da ja tebe malo mucim.(poceo sam da je golicam,ona se smejala i pokusavala da me skloni sa sebe,ali nije uspevala)

M:Prestani,molim te.(jedva je izgovorila od smeha)

Ja:Je l' mogu da te zovem debeljuca?(prestao sam da je golicam)

M:Ne mozes!(ponovo sam poceo da je golicam)Dobro,dobro,zovi me kako hoces,samo prestani.(ustao sam sa nje)Stomak me boli od smeha,idiote.(sela je na rub kreveta,pored mene)

Ja:Izgleda sam ja tebe vise namucio,nego ti mene.(rekao sam nasmejano)

M:Ili ipak ne.(gurnula me na krevet i sela mi na penis.Pocela je da me golica.Ali posto nisam golicljiv,nije joj uspevalo)Nije valjda da nisi golicljiv?(klimnuo sam glavom i nasmejao se)Nije fer!(napravila je puppy face.Mnogo je slatka)

Ja:Zao mi je,debeljuco.Ali gledaj sa vedrije strane sedis na mom penisu,koji ce se podici svakog trenutka,bice zanimljivo.

M:E stvarno si kreten.(sela je malo iznad mojih kolena)

Ja:Sto si se odaljila toliko?(podigao sam se u sedeci polozaj)

M:Zato sto ne zelim da sedim na tvom polnom organu.(priblizio sam svoju glavu do njene)

Ja:Kao da bi ti bilo prvi put da sedis na njemu.(sapnuo sam joj na uvo.Sklonio sam joj kosu na jednu stranu)Je l' te boli?(nezno sam prstom dodirnuo mesto na kom sam je danas ugrizao)

M:Malo.(rekla je nervozno.Primetio sam da se u poslednje vreme cudno ponasa kad joj se priblizim)

Ja:Zasto si nervozna?(usne su nam bile udaljene nekoliko milimetara)

M:Nisam nervozna.

Maria P.O.V.

Njegov dah na mojim usnama mi je stvarao trnce u telu.Provalio je da sam nervozna.Moram brzo da se sklonim,da ne bi provalio da mi se svidja.Htela sam da ustanem,ali je on stavio ruke na moje kukove i tako me sprecio u mojoj nameri)

O:Nemoj da bezis.(ruku je zavukao ispod moje majice i nezno mi dodirnuo stomak)

Ja:Moram da idem.(bila sam jos nervoznija)

O:Ne moze.(ruke su mu bile na mom struku)

Ja:Oscar...(prekinule su me njegove usne,koje su se nasle na mojim.I ako sam se borila protiv same sebe da mu ne uzvratim,uradila sam to,uzvratila sam mu poljubac.Presao je jezikom preko mojih usana,a onda ubacio jezik u igru.Kad sam shvatila sta se desava,brzo sam se odmakla od njega i ustala)Zasto ovo radis?(pitala sam isfrustrirano.Ne zelim da varam Erika,a on me namerno navodi na to)

O:Zato sto mi se svidjaju tvoje usne.(rekao je sa osmehom)

Ja:Je l' ti shvatas da ne zelim da varam Erika?(pitala sam ljuto)

O:Pa zasto mi onda uzvracas poljubac?(ustao je sa kreveta i dosao do mene.Srce je pocelo ubrzano da mi kuca.Nisam znala sta da mu odgovorim)Reci mi.(rekao mi je na uvo)

Ja:Ne zelim da odgovorim.Skloni se od mene!(odgurnula sam ga)

O:Svidjam ti se,zar ne?(srce je pocelo jos brze da mi kuca.Kako sam dozvolila sebi da provali da mi se svidja?Ili jos bolje pitanje,zasto mi se uopste svidja?)

Ja:Ne.(kratko sam odgovorila,trudeci se da budem sto uverljivija.Sumnjicavo me pogledao)

O:Ne moras da lazes.(rekao je sa kretenskim osmehom)

Ja:Jebi se!(izasla sam iz njegove sobe i usla u svoju)

Istusirala sam se i legla.Na telefonu sam videla poruku od Erica:"Laku noc,slatkice." Odgovorila sam mu i stavila telefon na polici pored kreveta.Zatvorila sam oci i zaspala.

Cujem Oscarov glas.Polako otvaram oci i vidim ispred sebe njega sa osmehom.

O:Dobro jutro,debeljuco!(preokrenula sam ocima i okrenula se na drugu stranu)Nemoj da me teras da te ponovo odnesem u kupatilo i ubacim u tus-kabinu.(brzo sam se okrenula prema njemu)

Ja:Izvini,ko je tebe zaposlio da me budis svako jutro?

O:Tvoja keva.(podigla sam se u sedeci polozaj)Zasto si sinoc otisla iz moje sobe?

Ja:Zato sto mi se spavalo.(slagala sam)

O:Mogla si kod mene da spavas,i onako ne bi bio prvi put da spavamo zajedno.(ustala sam iz kreveta.Majica koju sam imala na sebi je jedva prekrivala moju zadnjicu.Iz ormara sam izvukla cvetnu leprsavu haljinicu.Iz fioke sam uzela belo donje rublje)Kuliras me?(cula sam Oscarov glas iza sebe)

Ja:Ne?(pogledala sam u njega sa podignutim obrvama)

O: U poslednje vreme se cudno ponasas,Maria.

Ja:Kako to mislis?(pravila sam se luda.Ustao je sa kreveta i dosao do mene)

O:Uvek si nervozna kad ti se priblizim.

Ja:Nije tacno.(pokusavala sam da sakrijem nervozu i zvucim samouvereno)

O:Tacno je.(usne su nam bile udaljene nekoliko centimetara.Poceo je da priblizava usne ka mojim i taman kad je trebalo da se spoje,okrenula sam glavu i poljubio me u obraz)

Ja:Moram da se tusiram.

O:Eto vidis.Kad god ti se priblizim,toliko si nervozna da odma' trazis razlog da pobegnes.(pogledala sam ga u oci)Zasto si nervozna?(moram da smislim dobar odgovor.Sklonila sam pogled sa njegovih ociju.Nista mi ne pada na pamet)

Ja:Zato sto...Ne zelim da prevarim Erika.A kad si mi ti ovako blizu,ja uvek pomislim da ces da me poljubis.(pogledao me sa osmehom i odmakao se od mene)

O:Cekam te dole.(izasao je iz sobe,a ja sam usla u kupatilo.Kad sam zavrsila sa tusiranjem i sredjivanjem,sisla sam dole.Oscar je sedeo na kaucu.Usla sam u kuhinju i poljubila mamu u obraz)

M:Je l' si gladna,duso?

Ja:Ne.(kratko sam odgovorila)Idem u skolu.(vratila sam se u dnevni boravak kod Oscara)Idemo?

O:Aham.(ustao je i krenuo)

Ja:Mama,posle skole idem sa drugaricom na kafu.(rekla sam glasno da bi me cula.Izasla sam za Oscarom.Seli smo u njegov auto)

O:Ides sa Ericom posle skole?(pitao me,dok je palio auto)

Ja:Da,docice po mene u skoli.(ostatak puta nista nismo govorili.Parkirao je auto na skolskom parkingu.Izasli smo iz auta i krenuli prema skoli)

Oscar P.O.V.

Video sam Marca ispred skole.

Ja:Ides sa mnom do Marca ili?

M:Idem u ucionicu.(usla je u skolu,a ja sam otisao do Marca.Pozdravio sam se sa njim i seo pored njega na stepenistu)

M.B.:Gde je Maria?

Ja:Otisla je u ucionicu.

M.B:Je l' si je napalio?(pitao me sa osmehom)

Ja:Ne.Pocela je cudno da se ponasa.Uvek je nervozna kad sam joj blizu.Kaze da je to zato sto ne zeli da prevari Erika.

M.B:Brate,svidjas joj se.(rekao je odjednom)

-------------------------------------------------
Zelim da se zahvalim svima koji citaju ovu pricu,a posebno Bellieberr ,JelenaQueen00 i tijana124,jer redovno citaju i komentarisu.Hvala vam puno,devojke,mnogo mi znaci vasa podrska. ♥♥♥

Ela está confiante-Oscar dos Santos(Zavrsena)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang