Part 22

2K 93 14
                                    

Oscar P.O.V.

Ja:Sad ces da se uveris da nisam peder.(podigao sam je u narucje i krenuo sa njom prema svojoj sobi)

M:Spusti me,kretenu!(nogom sam otvorio vrata svoje sobe i uneo je unutra.Spustio sam je na krevet,a onda se vratio da zatvorim vrata.Dosla je do mene)

Ja:Gde si posla?

M:Hocu da izadjem,kretenu.(uhvatio sam je za struk i pribio uz vrata)

Ja:Jos ti nisam dokazao da nisam peder.(uhvatio sam rub njene majice)Za pocetak cemo da ti skinemo tu mokru majicu,da se ne prehladis.

M:Nemoj!

Ja:Pa zasto?Ja sam peder,ne mogu nista da ti uradim,zar ne?(pitao sam je ironicno)

M:Ne zelim da rizikujem.

Ja:Rizikuj i skini majicu.(zavukao sam ruke ispod njene majice.Neko je pokucao)

N:Oscar,je l' znas mozda gde je Maria?(Maria me brzo odgurnula od sebe)

M:Nemoj da joj kazes da sam ovde.(rekla je tiho i stala iza vrata.Otvorio sam ih,Nicole je stajala ispred)

Ja:Mozda je u svojoj sobi.

N:Provericu jos jednom,a ti obuci majicu,gosti uskoro dolaze.

Ja:Vazi.(nasmesio sam joj se i zatvorio vrata)

M:Uvek me uvalis u neku nevolju.(rekla je ljuto i izasla iz sobe)

Maria P.O.V.

Polako sam izasla iz Oscarove sobe,pazeci da me majka ne vidi.Sisla sam u kuhinju i nastavila sa postavljanjem stola.Majka je usla.

M:Gde si ti bila?

Ja:Morala sam do wc-a.(htela je nesto da kaze,ali je prekinulo zvono na vratima.Hvala Bogu)

M:Posle cemo da pricamo o ovome.Idem da otvorim vrata.(izasla je iz kuhinje.Spustila sam na sto i poslednji tanjir,a onda otisla da se pozdravim sa gostima.Ispred sebe sam ugledala zenu i coveka srednjih godina i decka mojih godina)

Zena:Ovo je tvoja cerka,Nicole?(pitala je ona zena majku,dok me posmatrala sa ljubaznim osmehom)

M:Da,to je Maria.(pruzila sam joj ruku)

A:Ja sam Annabell.Ne secas me se.Bila si mala kad sam te poslednji put videla,a sad si porasla u prelepu devojku.(nasmesila sam joj se,a onda pruzila ruku onom coveku)

On:Antonio.(kratko se predstavio)

Ja:Maria,drago mi je.(okrenula sam se prema onom decku.Pruzila sam mu ruku)

E:Eden.(rekao je sa osmehom)

Ja:Maria.(odgovorila sam mu sa osmehom i pustila mu ruku)

O:Dobro vece.(cula sam Oscarov glas.Prisao je i pozdravio se sa Annabell i Antoniom,a Edena je zaobisao)

J:Oscar,zaboravio si da se pozdravis sa Edenom.(obratio mu se John sa stisnutim zubima)

O:A da.Zaboravio sam.(nezainteresovano mu je pruzio ruku)

M:Ajde da sednemo za sto.(mama je prekinula ovu neprijatnu situaciju.Ne znam zbog cega se Oscar ovako ponasa prema Edenu.Svi su krenuli u kuhinju.Uhvatila sam Oscara za ruku)

Ja:Koj' ti je kurac?(pitala sam ga tiho)

O:To ja tebe treba da pitam.(rekao je sa podignutim obrvama)

Ja:Ajde jednom prestani da budes kreten.Zasto se ponasas odvratno prema Edenu?

O:Vec si se zaljubila u njega,a?(pitao me sarkasticno)

M:Maria,Oscar!(cula sam mamin glas.Jos jednom sa pogledala u Oscara,a onda otisla u kuhinju.Sela sam preko puta Edena)

Pricali smo dok smo vecerali.Bolje sam upoznala Edena i izgleda mi kao okej decko.Oscar nije dolazio da vecera.Nesto je ovde veoma cudno.

Ja:Izvinite.(ustala sam i krenula prema Oscarovoj sobi.Usla sam unutra.Lezao je na krevetu i gledao utakmicu)Oscar?(dosla sam do njega)

O:Reci?(nije sklanjao pogled sa TV-a)

Ja:Zasto nisi dosao da veceras?

O:Nemam apetit.

Ja:To je zbog Edena,zar ne?(nista nije odgovarao.Sela sam pored njega)Poznajes ga od ranije?(opet nije bilo odgovora)Odgovori mi!(rekla sam isfrustrirano)

O:Da,poznajem ga.Bivsa cura me prevarila sa njim.(rekao je besno)

Ja:Zao mi je.(rekla sam tiho.Nije trebalo toliko da navaljujem)

O:Jebala se sa njim,dok sam joj ja spremao iznenadjenje za godinu dana nase veze.(nisam znala sta da mu kazem,pa sam ga zagrlila.Posle nekoliko minuta sam se odmakla od njega i pogledala ga u oci.Spustila sam pogled na njegove usne,a onda ga nezno poljubila.Nastavili smo nezno da se ljubimo.Hteo je da legne preko mene,ali je neko usao u sobu.Brzo sam se odmakla od Oscara i pogledala prema vratima.Tamo je stajao Eden.Cula sam da je Oscar besno izdahnuo)

E:Izvinite sto vas prekidam.Maria,tvoja keva mi je rekla da je kupatilo ovde negde,pa ako bi mogla da mi pokazes gde tacno?

Ja:Naravno.(pogledala sam u Oscara.Okrenuo je glavu prema TV-u.Ustala sam sa kreveta i izasla iz sobe sa Edenom.Hodali smo do kupatila)

E:U vezi ste?

Ja:Oscar i ja?(klimnuo je glavom)Ma ne.Mi smo prijatelji,koji se stalno svadjaju.

E:A i ljube.

Ja:Molim?(pravila sam se da ga nisam cula)

E:Mislim,ljubili ste se kad sam usao.To ne lici na prijateljstvo.(stigli smo ispred glavnog kupatila.Iskulirala sam njegove reci)

Ja:Evo ovde je.Idem ja sad dole.(krenula sam,ali me uhvatio za struk i okrenuo prema njemu.Pogledala sam ga zbunjeno)

E:Mozda bi mogla da mi pokazes i tvoju sobu.

Ja:Da-a.(promucala sam.Lazno sam se nasmejala.Nisam htela da ispadnem nekulturna i obrukam majku i Johna.Pogledala sam u njegovu ruku,koja se jos uvek nalazila na mojoj.Primetio je gde gledam,pa je sklonio ruku)

E:Izvini.(rekao je i usao u kupatilo.Cekala sam ispred 5 minuta i taman kada sam htela da se vratim kod Oscara,cula sam Edenov glas)Evo me.(rekao je nasmejano.Okrenula sam se prema njemu i pogledala ga u oci.Oci su mu bile crvene,verovatno se naduvao)Idemo u tvoju sobu?

Ja:Bolje da se vratimo dole.(strah me da budem sama sa njim u sobi,pogotovo dok je u ovakvom stanju)

E:Nije valjda da se plasis da ides sa mnom u sobu?

Ja:Naravno da ne,nego sam mislila da mozda zelis jos da veceras.(slagala sam.Naravno da se plasim)

E:Zavrsio sam sa vecerom.(htela sam da predlozim da idemo kod Oscara,ali sam se setila da ga Oscar ne podnosi.Tako da nista od toga.Moram da skupim hrabrosti i odem sa njim u sobu.Sama)

Ja:Okej.Ajde onda,idemo u moju sobu.

Ela está confiante-Oscar dos Santos(Zavrsena)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang