Oscar P.O.V.
M.B:Brate,svidjas joj se.(rekao je odjednom)
Ja:Pitao sam je to,ali je ona rekla da je nervozna,jer ne zeli da prevari onog narkomana.
M.B:Pa da ne zeli da ga prevari,ne bi lezala preko tebe samo u peskiru.Svidjas joj se,Oscar.
Ja:Da joj se svidjam raskinula bi sa narkomanom,a ne bi isla da se vidi sa njim.Kreten dolazi po nju u skolu.(Marc se zlobno nasmejao)Sta si sad smislio?
M.B.:Namesti joj raskid.(pogledao sam ga sa podignutim obrvama)Razmisli malo,on dolazi ovde,samo poljubi Mariu ispred njega i gotovo.(rekao je sa osmehom)
Ja:Maria ce me posle toga mrzeti zauvek.
M.B:Do poslednjeg casa saznaj da l' joj se svidjas,ako joj se svidjas nece te mrzeti.(ustao je i krenuo u skolu.Mislim da treba da ga poslusam.Usao sam sa njim u ucionicu.Maria je sedela na Anninom i Meganinom stolu,dok sam prolazio pored nje,ustinuo sam je za obraz.)
M:Boli me to,kretenu.(nasmejao sam se i krenuo prema svom mestu,ali me njen glas zaustavio)Neces ni da se izvinis?
Ja:Dodji ovamo da ti se izvinim nasamo.(osetio sam Meganin pogled na sebi.Pogledao sam u nju,umisljeno je okrenula glavu na drugu stranu.Ma ko je jebe.Uhvatio sam Mariu za ruku)
M:Vidimo se,devojke.(ustala je sa njihovog stola i krenula za mnom.Drzao sam je za ruku sve dok nismo dosli do nase klupe.Seo sam,a ona pored mene)Pocni.(povukao sam njenu stolicu do moje i okrenuo je prema sebi)
Ja:Izvini,debeljuco,sto sam ti uradio ovo.(ponovo sam je ustinuo za obraz)
M:Bezobrazan si.
Ja:A ti si slatka.
M:Znas da imam decka i muvas me.(nasmejao sam se u ucionicu je usao direktor)
D:Dobar dan,razrede.Dosao sam da vas obavestim da profesorka engleskog nije tu,umesto njenog casa imacete fizicko.
Neko:Je l' moramo?(pitao je neko smoreno)
D:Naravno da morate.Dovidjenja!(izasao je iz ucionice)
M.B:Ajde idemo da igramo fudbal.(rekao je Marc)
Ja:Ides sa nama,debeljuco?(pitao sam Mariu)
M:Ne znam da igram fudbal.
Ja:Naucicu te.(uhvatio sam je za ruku.Izasli smo iz ucionice.Nekoliko minuta nam je trebalo da dodjemo do muske svlacionice)Sacekaj samo da obucem sorts i drugu majicu.(usao sam u svlacionicu,ona je ostala ispred.Skinuo sam farmerice i obukao sorts,a onda presvukao majicu.U svlacionicu su usli ostali momci)
N:Ceka te ona mala ispred.(obratio mi se Nick)
Ja:Znam.(obuo sam kopacke i izasao iz svlacionice)
M:Napokon.Gde je Marc?
Ja:Presvlaci se.(krenuli smo u salu.Profesor je bio unutra)Profesore,idemo napolje da igramo fudbal.(uzeo sam loptu i krenuo napolje sa Mariom.Sisli smo na teren)
M:Ja cu ovde da sedim i da gledam,jer stvarno nemam pojma ni da sutnem loptu.(prisao sam joj i stavio ruke na njen struk)
Ja:Ma hajde,sigurno znas da sutnes.(odmahnula je glavom i nasmejala se.Odmako sam se od nje i stavio loptu ispred njenih nogu.Stao sam malo dalje ispred nje)Sutni!(nespretno je sutnula loptu,koja me pogodila u muskost)Au,jebote.(zastenjao sam i stavio ruku preko muskosti.Dosla je do mene)Dobar pogodak,debeljuco.(savio sam se od bolova)
M:Oscar,je l' si dobro?(pitala me zabrinuto)
Ja:Ja sam dobro,ali on nije.(spustio sam pogled na svoj penis)
ESTÁS LEYENDO
Ela está confiante-Oscar dos Santos(Zavrsena)
Fanfic"Nisu se slagali mnogo. Zapravo, svađali su se sve vreme. Izazivali jedno drugo svakog dana, ali uprkos njihovim razlikama, imali su jednu zajedničku osobinu - bili su ludi jedno za drugim."