Part 32

2K 86 6
                                    

Oscar P.O.V.

Kad se zavrsio poslednji cas,otisao sam sa Marcom na trening.Usli smo u svlacionicu,tamo su vec bili ostali momci.Skinuo sam majicu.

M.B:Au jebote.(rekao je Marc iznenadjeno.Pogledao sam ga zbunjeno)

N:Oscar,brate,reci curi da skrati nokte.Unakazila ti je ledja.(dodao je Nick.A jebote ostale su mi Mariine ogrebotine.Sad ce Marc da me smori dok mu ne kazem ko mi ih je napravio.Obukao sam drugu majicu i skinuo pantalone.Marc je dosao do mene)

M.B:Ko je ta srecnica,Oscar?(pitao me sa osmehom.Obukao sam sorts i seo na klupu da obujem kopacke)

N:Pa Maria.(ponovo je dobacio Nick.Eden me pogledao)

M.B:Ozbiljno?Spavao si sa Mariom?(pitao je Marc iznenadjeno)

Ja:Ma sta vas boli kurac.(rekao sam iznervirano i izasao iz svlacionice.Dosao sam na teren,tamo je bio trener sa njegovim pomocnicima)

T:Ma da l' je moguce da je dos Santos dosao na vreme?(pitao je trener iznenadjeno)

Ja:Moguce je.(rekao sam nezainteresovano i uzeo loptu.Ubrzo su dosli i ostali.Poceli smo sa trcanjem)

Maria P.O.V.

Dok sam cekala autobus,cula sam zvuk mog telefona.Jedva sam ga pronasla u torbi i javila se.

Ja:Halo?

E:Kako je od prijateljstva doslo do sex-a?(cula sam Edenov glas.Odakle je on to saznao zaboga?)

Ja:O cemu pricas?(pravila sam se luda)

E:O tvom i Oscarovom sex-u.(srce je pocelo ubrzano da mi kuca)

Ja:Ko ti je rekao tu laz?(pokusavala sam da zvucim smireno)

E:Oscar.(kratko je odgovorio.Prekinula sam i vratila telefon u torbu.Ne mogu da verujem da mi je to uradio,kreten.Sad ce cela skola saznati za ovo.Platice mi za ovo.Besno sam krenula prema skoli.Usla sam unutra.Prvo sam otisla u svlacionicu,ali posto tamo nije bilo nikoga,uputila sam se prema terenu.Sisla sam sa tribina i otisla do njihovog trenera)

Ja:Dobar dan.(rekla sam ljubazno.Osecala sam njihov pogled na sebi)Izvinite,da li mogu na nekoliko minuta da razgovaram sa Oscarom?

T:Jao ta ljubav ce vas unistiti.(rekao je i ustao)Hajde momci,mali odmor!(rekao je malo glasnije.Svi su uzeli flasicu vode i legli na teren.Oscar je dosao do mene)

Ja:Ti mi trebas.(rekla sam iznervirano i uhvatila ga za ruku.Prosli smo ispred onih kretena)

N:Bice sex-a ponovo,a?(dobacio je Nick,dok su se ostali smejali.Iskulirala sam ih i otisla sa Oscarom u hodnik)

Ja:Kako si mogao to da mi uradis,kretenu?(udarila sam mu samar)Verovala sam ti,izgubila sam nevinost sa tobom,a sta si ti uradio?Jedva si cekao da razglasis svojim prijateljima.(hteo je nesto da kaze,ali mu nisam dozvolila)Mrzim te,kretenu.(rekla sam razocarano i krenula.Osetila sam njegovu ruku na svojoj.Okrenuo me prema sebi)

O:Zasto prvo ne sacekas da ti objasnim?

Ja:Zato sto ne zelim da slusam tvoje lazi.(izvukla sam ruku iz njegove i otisla)

(...)

Besno sam usla u kucu i odmah otisla u svoju sobu.Bacila sam se na krevet i pustila suze da klize,jer vise nisam mogla da ih zadrzavam u ocima.Zasto sam se zaljubila u njega?Zasto sam dozvolila da mi oduzme nevinost?Zasto Boze?Cula sam da je neko pokucao.Brzo sam obrisala suze.Unutra je usla mama.

M:Sta se desilo,duso?(sela je pored mene)

Ja:Zaljubljena sam u kretena,mama.

M:Jos uvek Oscar?(klimnula sam glavom)Sta je sad uradio?(ne mogu da joj kazem da sam spavala sa njim)

Ja:Nista posebno,samo mrzim cinjenicu da sam zaljubljena u njega.

M:Je l' on to zna?(slegnula sam ramenima.Verovatno zna,jer ne bi spavala sa njim da ne osecam nista prema njemu)Mislim da treba da razgovarate o tome.

Ja:Ne mogu,mama.Sta ako on ne oseca nista prema meni?Ispascu glupaca.

M:Maria,moras da saznas na cemu si.Ako ne oseca nista prema tebi,prestaces da gajis laznu nadu i nacices drugog decka.Ti si lepa i dobra devojka,sigurna sam da ces za sebe naci nekog ko ce te gledati kao svoju princezu.(malo sam se nasmejala)Ajde,lepotice,odmori malo.(poljubila me u celo i izasla iz sobe.Mama je u pravu,moram da zaboravim onog kretena.Pozvacu Annu da veceras odemo u neki klub i zabavimo se malo.Ustala sam sa kreveta i otisla do ormara,iz kog sam izvukla belu leprsavu haljinicu.Skinula sam svu odecu sa sebe i obukla haljinu.Vezala sam kosu u visoki rep i izasla iz sobe.Sisla sam dole)

M:Neces da spavas?(odmahnula sam glavom i sela za sto na kom je rucak bio postavljen)

O:Hej,Nicole.(cula sam Oscarov glas.Pogledala sam u njega.Pogledi su nam se susreli,brzo sam spustila glavu)

M:Ajde da rucas,Oscar.

O:Samo da se presvucem i dolazim.(otisao je na sprat)

Ja:Zasto si ga pozvala sad?Mogao je kasnije da ruca.

M:Maria,rekla sam ti da razgovaras sa njim.Ja idem do prodavnice.(namerno je ovo uradila da bi nas ostavila same.Izasla je iz kuhinje.Nastavila sam da jedem,posle nekoliko minuta je sisao Oscar.Seo je preko puta mene.Pokusala sam da ga kuliram i sto pre pojedem,ali nisam mogla .Neprestano sam osecala njegov pogled na sebi.Pogledala sam ga)

Ja:Zasto me gledas?

O:Zabranjeno je?(pitao me sa podignutim obrvama)

Ja:Za tebe jeste.(pojela sam poslednji zalogaj i ustala.Ubacila sam tanjir u sudoperu i otisla u sobu.Legla sam na krevet i pokusavala da zaspim.Cula sam da je neko usao u sobu.Verovatno mama.Sad ce da me smara sto nisam pricala sa Oscarom.Okrenula sam se na drugu stranu i pravila se da spavam.Osetila sam poljubac na obrazu.Nastavila sam da se pretvaram.

O:Maria?(cula sam Oscarov glas.Brzo sam se okrenula prema njemu)

Ja:Sta ces ti ovde?(pitala sam ga ljuto.Legao je pored mene)

O:Hocu da ti objasnim sta se desilo.

Ja:Ne zelim da te slusam.(okrenula sam glavu na drugu stranu.Uvatio me za bradu i okrenuo mi glavu prema njemu.Pogledi su nam se susreli)Zasto me ne ostavis na miru?(pitala sam ga tiho)

Ja:I ja bi' voleo da mogu samo tako da se sklonim od tebe,ali ne mogu,Maria.Zaljubljen sam u tebe.(pogledao me u oci,a onda spustio pogled na moje usne.Osetila sam leptirice u stomaku.Polako je poceo da priblizava glavu prema mojoj.Nisam sigurna da treba da mu oprostim.Moje razmisljanje su prekinule njegove usne,koje su se nasle na mojim.Refleksno sam mu uzvratila poljubac.Nastavili smo da se ljubimo dok se nije culo otvaranje vrata...

Ela está confiante-Oscar dos Santos(Zavrsena)Where stories live. Discover now