Part 25

1.9K 88 8
                                    

Oscar P.O.V.

Nervozno sam cupkao nogom,dok me ljubomora ubijala.

E:Srce,pogresila si ovde.(pokazao joj je prstom na papir)

M:A da.(okrenula je glavu prema njemu.Usne su im bile udaljene nekoliko centimetara.Besno sam stiskao hemijsku)

M.B:I sad mi treba da gledamo kako se vi ljubite?(pitao ih je Marc.Maria se brzo odmakla od Edena)

E:Ne morate da gledate,radite zadatke.(pruzio nam je papir)

M.B:Alo,pederu.(rekao je Marc besno)

R:Sta je bilo,Marc?(razredna je dosla do nas)

M.B:Necu da budem u grupi sa ovim kretenom.

R:Bartra!(razredna se razdrala)

Ja:Prestanite da se derete.Marc je u pravu,ni ja necu da budem u ovoj grupi.

R:Pa onda lepo napustite cas.

M.B:Pa i 'ocemo.(ustali smo u isto vreme i izasli iz ucionice)Glupaca razredna i peder Eden.Ajde da igramo fudbal.(hodali smo prema sali)

Ja:Svidja joj se,zar ne?(pogledao me zbunjeno)

M.B:Kome,ko?

Ja:Marii,Eden.

M.B:Ne znam,brate.Mozda hoce da te napravi ljubomornim.(usli smo u salu)Mi imamo fizicko sledeci cas?

Ja:Mhm.(dosli smo do profesora fizickog)

P:Momci,malo ste poranili.

Ja:Razredna nas izbacila sa casa,pa smo dosli da igramo fudbal.

P:Zasto se niste presvukli?

M.B:Presvucicemo se posle.Mozemo sad da uzmemo loptu?(profesor mi je bacio loptu)

P:Sledeci put pazite sta radite na casu.

M.B:Ma sigurno.(izasli smo iz sale,a onda i iz skole.Dosli smo do terena)

Kad smo culi zvono,otisli smo u svlacionicu da se presvucemo.Skinuo sam majicu.

Mg:Nisam znala da si tako zgodan.(cuo sm Meganin glas iza sebe.Okrenuo sam se prema njoj.Stajala je ispred svlacionice.Nasmejao sam joj se)Znas...(usla je u svlacionicu i lagano mi prilazila.Video sam da Maria prolazi.Brzo sam uhvatio Megan za struk i povukao je prema sebi,a onda spojio nase usne.Odgurnula me)

Mg:Sta je tebi?(pitala me drsko)

Ja:Samo sam hteo da ti zahvalim na komplimentu.(nadam se da nas je Maria videla i da se upola oseca kao ja malo pre,kad je ona flertovala sa Edenom)

Maria P.O.V.

Dok sam prolazila pored muske svlacionice,videla sam Oscara i Megan.Ljubili su se.Nesto me odjednom preseklo u grudima,dok su se suze nakupljale u mojim ocima.Usla sam u svlacionicu i sela na klupu.Megan je usla sa osmehom.Ne smem sada da zaplacem.Zamisljeno sam gledala u jednu tacku i grizla donju usnu da sprecim plac.Koliko god pokusavala da mislim na nesto drugo,nisam uspevala.Slika njih dvoje mi je stalno bila pred ocima.Sada je definitivno sve gotovo.Mrzi me.Pogledala sam oko sebe,svlacionica je bila prazna.Ustala sam sa klupe i skinula haljinicu.Odjednom je neko usao u svlacionicu.Brzo sam stavila haljinicu preko tela i okrenula se.Na vratima je stajao Oscar.Brzo je presao pogledom preko mog tela,a onda me pogledao u oci)

O:Je l' tu negde Megan?(ponovo sam osetila bol u grudima)

Ja:Ne.(ne kratko sam odgovorila i zagrizla donju usnu,da ne bih zaplakala.Polako je poceo da mi prilazi.Sta zeli sad?Srce je pocelo brze da mi kuca.Dosao je do mene.Stavio je ruku na moj obraz i nezno palcem prelazio po njemu.Gledali smo se u oci,dok su leptirici u mom stomaku divljali.Spustio je pogled na moje usne,a onda kao da je shvatio sta radi.Brzo je sklonio ruku sa mog obraza i izasao iz svlacionice.Zasto mi ovo radi?Progutala sam knedlu,dok mi je srce i dalje ubrzano kucalo.Na brzinu sam obukla majicu i sorts,a onda obula patike.Izasla sam iz svlacionice i krenula prema sali.Ali sam se na putu do sale sudarila sa nekim.Podigla sam pogled i videla Nicka.

N:Lepotice,mogla bi malo da gledas gde ides.

Ja:A ti bi mogao malo da odjebes,idiote.(Eden je dosao do nas.Jos mi je on falio)

E:Zasto diras moju Mariu,Lamela?(pitao je Eden nasmejano)

N:Vise nije Oscarova?A da.(lagano se udario po celu)Oscar sad jebe Megan.(spustila sam glavu sa ocima punim suza.Jedva cekam da konacno dodjem kuci i isplacem se.Krenula sam prema sali.Eden me uhvatio za ruku)

E:Cekaj,srce.Idemo zajedno.(usli smo zajedno u salu.Svi su radili vezbe.Neprimetno smo se provukli i stali u poslednji red.Ispred nas je bila Megan.Primetila sam da Eden gleda u njenu zadnjicu.Idiot)

P:Podelite se u parove,radicete trbusnjake.Momci 100,a devojke 50.Ajde.(rekao je glasno profesor)

E:Sedi,srce.(Eden je legao na pod.Pogledala sam u Oscarovom smeru,lezao je na podu,dok mu je Megan sedela na nogama)Ajde,lepotice.(Edenov glas me vratio u realnost.Razmakla sam noge i sela na njegove.Poceo je da radi trbusnjake)

P:Jack,ti ces gledati da li svi rade,ako neko ne bude radio,recices mi,pa cu ja to da resim sa tim mangupima.Je l' jasno?(pitao je strebera Jack-a)

J:Naravno,profesore.

Md:Profesore,mogu ja da mu pomognem da nadgleda?(pitala je streberka Madison)

M:Pa ti kad se ne bi negde umesala,ne bi se zvala Madison.(rekao je Marc,dok je radio trbusnjake)

Md:Pa je l' ti krivo?

M:Pa krivo mi je sto si toliko glupa.

P:Dobro.Dosta je.Madison,pomozi Jacku,a ja idem da resim neke probleme.(rekao je profesor i izasao iz sale)

Ja:Koliko si uradio?(pitala sam Edena)

E:59.(podigao se i uhvatio me za struk,a onda me povukao na njega)

Ja:Nemoj,Eden.Videce nas Jack.(pokusala sam da ustanem,ali nisam mogla,cvrsto me drzao.Preokrenuo nas je.Lezao je preko mene pridrzavajuci se rukama za pod.Hteo je da me poljubi,cuo se Jackov glas)

J:Aha.Vi ne radite.(brzo je dotrcao do nas)Recicu vas kod profesora.

E:Je l' ti vidis da radim sklekove?(Jack je pogledao u mene)

J:A sta ona radi ispod tebe?(pitao je radoznalo)

E:Sta te boli kurac.(rekao je Eden iznervirano)

J:E pa recicu vas.

E:Neces!(ustao je sa mene i dosao do njega.Brzo sam ustala)

Ja:Eden,pusti ga.(uhvatila sam ga za ruku i okrenula prema sebi.Odjednom sam osetila njegove usne na svojim.Svi pogledi su bili uprti u nas.Brzo sam se odmakla od njega)Ajde da nastavimo sa trbusnjacima.(Jack je iskoristio priliku da pobegne od Edena)

E:Nastavicemo sa trbusnjacima,ako posle nastavimo sa ljubljenjem.

Ja:Preterujes.(rekla sam sa skupljenim obrvama)

E:Okej onda.(seo je na klupu)

Ja:Ajde,vratice se profesor.

E:Boli me kurac.

Ja:E i mene isto.(legla sam na pod i pocela da radim trbusnjake)

E:Nemas ga.

Ja:A ti ga kao imas?(slucajno mi izletelo)

E:To mozes da proveris kad hoces.(iskulirala sam ga i nastavila sa trbusnjacima)Kuliras me,a?(dosao je do mene.Profesor je usao u salu.Hvala Bogu)

P:Jack, je l' se neko pravio pametan?(Jack je pogledao u Edena i mene.Eden ga gledao sa skupljenim obrvama)

Ja:Svi su radili.(Eden se pobednicki nasmejao)

Ja:Stvarno si idiot.(rekla sam dok sam radila trbusnjake)

E:Moras da naucis da se snalazis u zivotu,lepotice.

Ja:Da se snalazim tako sto cu da prebijem nekog?

E:Naravno,srce.

---------------------------------

Jos jedan poklon za moje drage citaoce.Nadam se da ce vam se part svideti.Hvala vam mnogo na podrsci koju mi pruzate.Volim vas punooo. ♥♡♥

-Ladywriter10ツ

Ela está confiante-Oscar dos Santos(Zavrsena)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon