Maria P.O.V.
Stigli smo kuci.Mama i John su sedeli za stolom i rucali.Pokazala sam Oscaru pogledom da odma' idemo na sprat,jer jos uvek nisam spremna da im kazemo.Krenuli smo,ali nas je zaustavio Johnov glas.
J:Zasto se ne javite da ste stigli?(pogledala sam u Oscara i progutala knedlu)
O:Idemo da operemo ruke,pa cemo da sidjeno da rucamo.
J:Zajedno?(pitao je sumnjicavo)
O:Da,zajedno!(rekao je Oscar po malo besno i otisao na sprat,a ja za njim.Usao je u kupatilo besno,zatvorila sam vrata kad sam usla)
Ja:Smiri se,srce.(nezno sam ga poljubila)
O:Ajde da im kazemo sad,da nas ne smaraju vise.
Ja:Okej.Idemo.(htela sam da otvorim vrata,ali me uhvatio za struk i okrenuo prema sebi)
O:Prezivecemo i ovo.(poljubio me.Uzvratila sam mu poljubac i odmakla se od njega.Izasli smo iz kupatila.Kako smo se priblizavali mami i Johnu,moje srce je sve brze kucalo.Seli smo preko puta njih.Cudno su nas gledali)
M:Zelite nesto da nam kazete?(pitala je mama posle nekoliko minuta tisine)
Ja:Mi...(odjednom nisam mogla da govorim,kao da mi je nestao glas)
O:..smo zajedno.(Oscar je dovrsio moju recenicu.Mami se na licu pojavio osmeh,sto je izazvalo neko olaksanje u meni)
M:Znala sam da ce se ovo kad-tad desiti.(rekla je radosno)
J:Ti ovo podrzavas,Nicole?(pitao je John sa ozbiljnim izrazom lica.Moje srce je ponovo podivljalo.Znala sam da John ovo nece prihvatiti.Osetila sam Oscarovu ruku na svojoj.Spustila sam glavu,dok su mi oci vec bile pune suza)Drago mi je da ste konacno to priznali,iako smo Nicole i ja odavno to shvatili.(rekao je John sa osmehom.Podigla sam glavu i pogledala u njega)Maria,je l' ti to places?(pitao me John zabrinuto.Obrisala sam suze)O Boze,deco,ja sam se samo salio.Ako vi to zelite,zasto bih onda ja stajao na put toj ljubavi?(Oscar me zagrlio i poljubio u obraz)
O:Cale,rasplakao si mi debeljucu.(nasmejala sam se)
J:Izvini,Maria.Samo sam hteo malo da se nasalim.
Ja:Ma u redu je.
N:Ajde John,pusti ih da rucaju.Idemo mi malo da prosetamo sa nasom bebicom.(rekla je mama nasmejano dok joj je ruka bila na stomaku,koji je vec poceo da raste)
J:Vi pazite sta radite,da nam se uskoro ne bi pridruzili u setnji sa bebama.(osetila sam da mi obrazi gore.Spustila sam glavu posramljeno)
O:Ne brini.(John je ustao i otisao do mame)Bicemo sami,debeljuco.(rekao mi je Oscar na uvo)
Ja:Cuo si svog oca,nema sex-a.(stavio je ruku na moje koleno)
O:Rekao je da nema pravljenja bebe,a ne sex-a.(polako je priblizavao ruku mom medjunozju)
Ja:Oscar,ajde da rucamo.(sklonila sam mu ruku)
O:Nisam gladan.(ljubio me po vratu.Najezila sam se)
Ja:Ali ja jesam.
O:Ne lazi.(okrenuo mi je stolicu prem njemu)
Ja:Rekla sam da nema sex-a mesec dana.
O:Ma zajebi,ne mogu vise da cekam.(ustao je,a onda mene uhvatio za struk i podigao na sto.Stao je izmedju mojih nogu)
Ja:Necemo valjda ovde?
O:Mhm.(promrmljao je dok mi je ljubio vrat)
Ja:Sta ako naidju mama i John?(malo se odmakao od mene i pogledao me)
أنت تقرأ
Ela está confiante-Oscar dos Santos(Zavrsena)
أدب الهواة"Nisu se slagali mnogo. Zapravo, svađali su se sve vreme. Izazivali jedno drugo svakog dana, ali uprkos njihovim razlikama, imali su jednu zajedničku osobinu - bili su ludi jedno za drugim."