Oscar P.O.V.
P:Dos Santos,ispred table.(preokrenuo sam ocima i ustao)Dodji ovde,slobodno.
Ja:Mogu da odgovaram sutra?
P:Naravno da ne.(dosao sam do table)Ajde uradi jedan zadatak i dacu ti dva.(ustala je i napisala neke brojeve na tabli)Pocni!(pruzila mi je kredu i otisla do streberke Madison.Posle nekoliko minuta stajanja ispred table,osetio sam da mi telefon vibrira.Polako sam izvadio iz dzepa i otvorio poruku,Maria mi je poslala resenje zadatka.Pogledao sam u profesorku,objasnjavala je nesto Madison.Sad je pravi trenutak da prepisem.Gledao sam u telefon,dok sam pisao brojeve na tabli.Kad sam prepisao,okrenuo sam se prema profesorki)
Ja:Uradio sam.(pogledala me iznenadjeno i dosla do table.Gledala je zadatak nekoliko sekundi,a onda se okrenula prema meni)
P:Da l' je ovo moguce?Ti si uradio tacno zadatak?(sela je na svoje mesto)Ne mogu da poverujem.(upisala mi je dvojku u dnevnik.Gledao sam je sa osmehom)Mozes da ides na mesto.(hodao sam ka svom mestu sa osmehom na licu.Seo sam pored Marie)
Ja:Hvala ti.(rekao sam joj tiho.Hteo sam da je poljubim u obraz,ali je ona okrenula glavu i poljubio sam je blizu usana i bas se u tom trenutku Marc okrenuo prema nama)
M.B.:Je l' ste se vi to sad poljubili?(pitao je malo glasnije.Svi su pogledali u Mariu i mene)
M:Nismo se poljubili,samo...(Marc je prekinuo)
M.B.:Brate,nisi mi rekao da ste se smuvali.
Ja:Jebote,brate,nismo se smuvali.Poljubio sam curu u obraz!(zvonilo je za kraj casa.Skoro svi su izasli iz ucionice,Megan i Anna su dosle do naseg stola)
A:Ej,Maria,hoces sa nama do wc-a?(gledao sam u Megan.Mnogo mi se svidja.Pogledala me na kratko,a onda umisljeno okrenula glavu na drugu stranu.Maria je ustala i krenula sa njima.Marc je seo pored mene)
M.B.:Ozbiljno se niste smuvali ili si to rekao samo da vas ostali ne bi smarali?(preokrenuo sam ocima)
Ja:Nismo se smuvali,jebote!Poljubio sam je u obraz,jer mi je poslala resenje zadatka.
M.B.:Mislio sam da se vi ne podnosite?
Ja:Pa i ne podnosimo se.
M.B.:Covece,kako mozes da je ne podnosis?Brate,koliko je slatka i zgodna,pravo savrsenstvo.Da mi vas dvoje ne izgledate kao dobar par,odavno bih je smuvao.
Ja:Ma daj,ti si lud.
M.B.:Mogu da te pitam nesto?
Ja:Reci.(rekao sam nezainteresovano)
M.B.:Da l' je moguce da nikad nisi pozeleo da je poljubis?(u tom trenutku su u ucionicu usle Maria,Anna i Megan.Stajale su kod njihovog stola)
Ja:Mislim da nisam.(rekao sam nesigurno)Ali sam zato sinoc sanjao da imam sex sa njom.(nasmejao se)
M.B.:Kako si dosao do tog sna,jebote?
Ja:Ma nemam pojma.
M.B.:Ali brate kakvo dupe ima.(gledali smo u njenu zadnjicu)Nije ni cudo sto si je sanjao.(nasmejao sam se i pogledao u Megan.Marc je video da gledam u nju)Oscar,prestani da gledas u tu umisljenu kucku.Da sam na tvom mestu smuvao bih Mariu.(preokrenuo sam ocima)
Ja:Maria mi se ne svidja,a i ona se vec muva sa nekim narkomanom.(Maria je dosla do nas)Maria P.O.V.
Kad sam dosla do Oscara i Marca,oboje su prestali sa pricom i pogledali u mene.
Ja:Sto me gledate?(pitala sam zbunjeno.Marc je ustao sa mog mesta i seo u klupi ispred.Sela sam pored Oscara)Okej.Je l' cete da mi odgovorite na pitanje?(pitala sam vec iznervirano)
M:Ma Oscar te sanjao.(pogledala sam u Oscara)
Ja:Je l'?A kako si me sanjao?(Marc je poceo da se smeje.Nije valjda sinoc dok je stenjao,sanjao mene?)U stvari,ne zelim da cujem.(u ucionicu je usla neka profesorka.Izgledala je strogo.Sela je na svoje mesto,u odeljenju je nastala tisina.Profesorka je ustala i dosla do mene)
P:Ko si ti?(pitala me sa podignutom obrvom)
Ja:Nova ucenica...(prekinula me)
P:Mozes li da ustanes,devojko?(razdrala se brzo sam ustala)Da li su te roditelji naucili da postujes starije od sebe?
Ja:Izvinite sto nisam ustala...(ponovo me prekinula)
P:Tvoja izvinjenja mi nisu potrebna,izadji ispred table.(ova zena nije normalna.Otisla je do svog mesta)Dolazi ovamo!(ponovo se razdrala.Oscar je ustao)
O:Profesorka,mislim da malo preterujete.Devojka je nova ovde i ne zna za vasa pravila.
P:Dos Santos,da li ti to meni govoris kako treba da se ponasam?Ajde dodji sa drugaricom,ovde.(pogledali smo se i krenuli prema tabli)Devojko,reci mi svoje ime.
Ja:Maria Stone.(upisala je moje ime u njenoj svesci)
P:Sta ste naucili da odgovarate danas?
Ja:Profesorka,nisam ucila nista,jer mi je ovo prvi cas kod vas.Odakle sam mogla da ucim?(pitala sam iznervirano.Zena je stvarno bolesna)
P:Drska si i bezobrazna,izlazi napolje!(gledala sam je sa podignutim obrvama)Dos Santos,sta si ti naucio?
O:Nista nisam ucio,niste rekli da cete da pitate.
P:Ne mogu da verujem,kakvi ste vi razmazeni klinci.Oboje izlazite napolje!Naucicu ja vas pameti.
Ja:Profesorka ovo nije u redu...(prekinula me po ko zna koji put danas)
P:Rekla sam da izadjete!(besno sam izasla iz ucionice i lupila vratima.Posle nekoliko sekundi je izasao i Oscar)
Ja:Nisi morao nista da joj kazes,sad je i tebe izbacila zbog mene.
O:Morao sam,mnogo me iznervirala.
Ja:Ali stvarno nije normalna.Prvi put u zivotu me vidi o odmah me tera da odgovaram,kucka.
Zvonilo je za kraj casa,htela sam da se vratim u ucionicu,ali me zaustavio Oscarov glas)
O:Imamo fizicko.
Ja:Ja nemam opremu.(odmerio me)
O:Imas helanke,ja cu ti dati majicu.Idemo!(krenula sam za njim.Dosli smo do one svlacionice gde sam bila juce)Dodji da ti dam majicu.(usli smo unutra,sela sam na klupu,dok je on preturao po svom ormaricu.Dosao je do mene sa crnom majicom u ruci,pruzio mi je)
Ja:Hvala.(ustala sam i krenula da izadjem,ali nisam mogla,jer je bilo zakljucano)Zasto je zakljucano?(pitala sam zbunjeno.Oscar je dosao do vrata i pokusao da ih otvori,ali nije uspeo)
O:Neko nas je zakljucao.(rekao je i vratio se do svog ormarica)
Ja:I sta cemo sad?(ponovo sam sela na klupu)
O:Cekacemo da otkljucaju.(skinuo je pantalone i majicu,ostao je samo u boksericama.Nisam mogla da izdrzim da ga ne odmerim,zgodan je.Ustala sam da proverim da li su otkljucali)Je l' su otkljucali?(pitao je oblaceci sorts)
Ja:Ne.
O:Bolje se presvuci,profesor je strog,izbacicete.(obukao je i majicu)
Ja:A sta ce ovi momci koji ne mogu da udju ovde?
O:Oni su se verovatno vec presvukli u zenskoj svlacionici.(okrenula sam mu ledja i skinula majicu sa sebe,a onda obukla onu njegovu.Bila mi je siroka,okrenula sam se prema njemu)
Ja:Nije mi previse siroka,zar ne?
O:Jeste.U stvari nije,zato sto si debeljuca.(pogledala sam ga namrsteno.Nasmejano je dosao do mene i zagrlio me)
Ja:Pusti me sad,ljuta sam.(napravila sam puppy face,poljubio me u obraz)
O:A sad?(pitao me sa osmehom.Klimnula sam glavom.Poljubio me u drugi obraz)Sad?
Ja:Ljuta sam,kretenu.I nista ti nece pomo..(prekinule su me njegove usne,koje su bile na mojim.Odmakao se od mene)Cemu ovo?(pitala sam zbunjeno)
O:Pa tu je jedino preostalo da te poljubim.(rekao je sa osmehom)Je l' si jos ljuta?
Ja:Da.(brzo sam stavila ruku na usne,da me ne bi ponovo poljubio.Nasmejao se i sklonio mu kosu na jednu stranu)Sta pokusavas?(promrmljala sam,jer mi je ruka bila na usnama.Jos uvek je imao osmeh na licu,pogled mu je bio na mom vratu)Necu da ti oprostim ni ako me poljubis u vrat.(ponovo sam promrmljala)
O:Onda mi vrati majicu.(sa osmehom je povukao rub majice na gore.Malo se video moj brus,brzo sam spustila majicu)
Ja:Oprosticu ti.Brate,kako si poceo,dosli bi smo do sexa.
O:Sledeci put nemoj da se ljutis,inace cu odmah da pocnem sa skidanjem.(culo se otkljucavanje vrata.Otisla sam do njih i otvorila ih,ispred nije bilo nikoga,cudno.Oscar i ja smo zajedno izasli i usli u salu.Kada smo usli unutra,svi su gledali u nas i smeskali se)
P:Prestanite da se smejete i radite vezbe!(razdrao se profesor fizickog.Oscar i ja smo stali pored Marca i poceli da radimo vezbe)Ajde sad malo sklekove!
Ja:Ja ne znam da radim sklekove.(rekla sam tiho Oscaru)
O:Ma samo se pravi da ih radis.Oscar P.O.V.
Kada se zavrsio i poslednji cas,krenuo sam na trening sa Marcom.Presvukli smo se i otisli na teren.Tamo su svi vec poceli sa zagrevanjem.
T:Dos Santos i Bartra,pridruzite se ostalima.(poceli smo da trcimo sa ostalim momcima.Nick je trcao pored mene)
N:Je l' i danas dolazi ona kuckica?(iskulirao sam ga)Brate,ako neces ti da je jebes,posalji je kod mene.(pogledao sam ga besno.Moram da se kontrolisem da ga ne bih lupio u tu odvratnu facu)
Ja:Odjebi.Nadji neku kurvu za sex,a Mariu ostavi na miru,budalo.(nasmejao se ironicno)
N:Znaci ipak hoces da je jebes.Okej,sacekacu svoj red.(hteo sam da stanem i prebijem ga,ali me Marc sprecio)
M.B.:Pusti budalu.Izbacice te trener,ako napravis neko sranje.
T:Sta se desava momci?Dodjite do mene.(pogledao sam u Nicka i krenuo prema treneru,a Marc i Nick za mnom)Zasto pricate kad odlicno znate da sam to strogo zabranio?(nijedan od nas nista nije odgovorio)Ajde 150 sklekova,a ti Dos Santos 200,za ono juce.(poceli smo da radimo.Umorio sam se kod 120-og.Jedva sam nekako odradio 200 i ostao da lezim na travi)Umorni ste,a tek je pocetak.Ajde sad po 150 trbusnjaka.(...)
Skinuo sam sve sa sebe i usao u tus kabinu.Mlaka voda mi je prijala,opustala je moje telo.Kada sam zavrsio,omotao sam peskir oko struka.Uzeo sam bokserice iz ormarica i obukao ih,a onda i odecu.Pozdravio sam se sa Marcom i izasao iz svlacionice.Taksijem sam dosao do kuce,platio sam taksisti i izasao iz auta.Usao sam u kucu i video Mariu i onog narkomana na kaucu,ljubili su se.
Ja:Khm.(namerno sam se nakasljao.Odvojili su se i pogledali u mene)
M:Vec si stigao?
Ja:Vec?Pola cetiri je,Maria.
E:Mislim da je vreme da krenem.(rekao je onaj narkoman)
M:Zasto ne ostanes jos malo?
E:Pa vidim da tvoj brat ne zeli da budem ovde.
Ja:Brat?(nasmejao sam se ironicno)
M:Oscar,ne ponasaj se kao kreten!(ovaj je poljubio u usne)
E:Vidimo se sutra,slatkice.(rekao je i izasao)
VOCÊ ESTÁ LENDO
Ela está confiante-Oscar dos Santos(Zavrsena)
Fanfic"Nisu se slagali mnogo. Zapravo, svađali su se sve vreme. Izazivali jedno drugo svakog dana, ali uprkos njihovim razlikama, imali su jednu zajedničku osobinu - bili su ludi jedno za drugim."