Maria P.O.V.
O:Nevina si?(pitao me sa osmehom,dok je oblacio sorts)
Ja:Nije tvoj problem.(krenula sam prema vratima)
O:Znaci jesi?(obuo je kopacke i ustao)
Ja:Ajde prestani.Jos nismo resili ono zbog cega sam dosla ovde.
O:Pa ajde da resimo.(stao je ispred mene)Reci sta imas.(pogledao me u oci)
Ja:Recicu ti kad dodjes kuci.Sad imas trening.(htela sam da izadjem,ali me zaustavila njegova ruka koja se nasla na mojoj)
O:Cekas me?
Ja:Moracu.Ne zelim da idem kroz grad u ovoj odeci.(izasli smo iz svlacionice)
Oscar P.O.V.
Kad se zavrsio trening,dosao sam do Marie,koja je sedela na tribinama.
Ja:Moras da sacekas jos samo da se istusiram.
M:Okej.(ustala je i krenula za mnom do svlacionice)Sacekacu ovde.
Ja:Sigurna si da ne zelis da se tusiras sa mnom?(pitao sam je sa osmehom.Udarila me lagano po ruci)
M:Odlazi i pozuri!(nasmejao sam se i usao u svlacionicu.Svi su gledali u mene sa osmehom.Pogledao sam ih upitno)
N:Sex pre treninga?(pitao je Nick sa kretenskim osmehom)
Ja:O cemu pricas?(skinuo sam majicu i krenuo u kupatilo)
N:Ne pravi se lud.Edy nam je rekao da vas je zatekao bez odece u tus-kabini.(pogledao sam sa osmehom u Edy-a)
Ja:Ne prenosi lazne informacije.(usao sam u kupatilo i skinuo sorts i bokserice.Na brzinu sam se istusirao i izasao iz tus-kabine.Omotao sam peskir oko struka.Setio sam se scene sa Mariom u tus-kabini.Osmeh mi se pojavio na licu.Marc je usao u kupatilo)
M.B:O kakvom to sex-u pricaju?
Ja:Ma nije bilo nikakvog sex-a.Nego nas je Edy video dok sam go bio naslonjen na Mariu.(nasmejali smo se obojica)
M.B:Opa!Znaci ne mrzi te?
Ja:O tome tek treba da pricamo.(obukao sam bokserice)Vidimo se.Moram da pozurim.(izasao sam iz kupatila.Na brzinu sam se obukao i izasao iz svlacionice.Maria je jos uvek stajala ispred,okrenuta ledjima.Prisao sam joj od pozadi i poljubio je u vrat.Brzo se okrenula)
M:Nemoj to da radis.
Ja:Ma opusti se.I onako svi u svlacionici misle da smo imali sex.(pogledala me namrsteno)
M:Sta si im rekao,kretenu?(pitala me ljuto)
Ja:Nisam ja nista rekao,nego Edy,koji nas je video u tus-kabini.
M:Ti si kriv za to!(izasli smo iz skole i krenuli prema mom autu)
Ja:Ja sam kriv sto si mi ti upala u kupatilo,dok sam se tusirao?(pitao sam je kada smo usli u auto)
M:Ja sam usla u kupatilo i rekla ti da se obuces,a ti si me povukao u tus-kabinu i iskvasio haljinu.
Ja:Pa eto vidis i ti si kriva.(jedva sam zadrzavao smeh)
M:Ma ja cu tebe,majke mi,da ubijem.(ljuto je okrenula glavu prema prozoru)
Ja:Nemoj da se ljutis,debeljuco.Erik i onako nije bio za tebe.(rekao sam sa osmehom)
M:Mozes li da prestanes da se mesasa u moj zivot?(pitala me ljuto)
Ja:Ne.(parkirao sam auto ispred kuce.Besno je izasla iz auta,a ja za njom.Usli smo u kucu.Nicole i cale su sedeli u dnevnom boravku.Kada su culi vrata,oboje su se okrenuli)
N:Stigli ste.Postavicu vam da jedete sad,jer kasnije putujete.(rekla je Nicole sve u jednom dahu)
Ja:Gde putujemo?(pitao sam zbunjeno)
N:Idete na selo,kod jedne divne bake.Bolesna je,pa vi treba malo da joj pomognete.
M:Mama,o cemu pricas?
N:John,reci nesto.(Nicole se obratila caletu)
C:E pa ovako,posto se po citav dan svadjate,mi smo resili da vas za ovaj vikend zaposlimo.Tako da necete imati vremena za svadju,vec cete morati da cuvate bolesnu staricu.
M:Niste nas ni pitali da li zelimo.(rekla je Maria sa skupljenim obrvama)
N:Pa naravno da ne zelite,zato vas nismo ni pitali.Mi smo vam sve vec sredili.U 17h imate autobus.Jedite sto pre i spakujte stvari da ne bi zakasnili.
Ja:Mozete li nekako to da otkazete?(pitao sam sa puppy facom)
N i C:Ne!(rekli su u isto vreme)
(...)
Kada sam se spremio,spustio sam kofer dole.Taman kada sam seo na kauc,Maria je spustila svoj.Odmerio sam je.Na sebi je imala belu majicu,ispod koje se video rozi brus,i kratku usku roze suknjicu,koja je isticala njeno dupe.Zagrizao sam donju usnu i ustao)
C:Oscar,ponesi joj kofer do auta.Ja vas vozim do autobuske stanice.(dosao sam do nje)
Ja:Dobro dupe.(sapnuo sam joj,dok sam uzimao kofer.Lagano me udarila.Nasmejao sam se i odneo kofere u auto.Pozdravili smo se sa Nicole i seli u auto.Cale je upalio auto.)
Stigli smo na autobusku stanicu kad i autobus.Brzo smo izasli iz auta i uzeli kofere.Potrcali smo prema autobusu.Seli smo na poslednje sediste,oko nas nije bilo nikoga)
M:Da l' cu citav vikend provesti na selo,pored neke babe i kretena?(nasmejao sam se)
Ja:Bice zanimljivo.
Maria P.O.V.
Stigli smo na stanicu.Tamo je stajala starija zena,verovatno ona kod koje mi treba da idemo.Izasli smo iz autobusa i uzeli kofere.Napolju je vec bio mrak.Ona baba nam je prisla.
B:Deco,je l' vi treba da dodjete kod mene?
O:Verovatno.
B:Pa krenite onda za mnom,nije daleko moja kuca.(povukla sam kofer i krenul za njima.Hodali smo po nekoj livadi.Plasili su me zvuci nekih zivotinja.Brzo sam dosla do Oscara)
Ja:Plasim se.(rekla sam mu tiho.Nasmejao se i uhvatio me za ruku.Stigli smo ispred velike kuce)Ovo je vasa kuca?(pitala sam zadivljeno.Ne mogu da verujem da u ovakvom selu,postoji prelepa kuca)
B:Da,moja je.(dosli smo do ulaznih vrata.Zastali smo dok baba otkljuca.Kada je otvorila vrata,prizor je bio prelep)
Ja:Wow.(spustila sam kofer na pod i razgledala oko sebe)
O:Ako si zavrsila sa razgledanjem,mozemo da odemo u prostoriju gde je otisla bakica?(nisam ni primetila da je baba otisla)
Ja:Naravno.(krenuli smo za njom.Usli smo u dnevni boravak,valjda)
B:Sedite da popijete sok,pa cu da vam pokazem vasu sobu.(stavila je case sa sokom na sto)
Ja:Bicemo u istoj sobi?(pitala sam iznenadjeno)
B:Pa mislila sam da ce vam odgovarati,posto ste zajedno.(rekla je nasmejano)
O:Naravno da nam odgovara.(Oscar me preduhitrio.Pogledao me sa osmehom.Sutnula sam ga lagano u nogu i otpila gutljaj soka)
B:Pa u moje vreme su momci i devojke vasih godina vec imali i decu.(Oscar i ja smo se pogledali.Na njegovom licu je bio perverzan osmeh)
O:Pa da.I mi radimo na tome da dobijemo slatku bebicu...
VOUS LISEZ
Ela está confiante-Oscar dos Santos(Zavrsena)
Fanfiction"Nisu se slagali mnogo. Zapravo, svađali su se sve vreme. Izazivali jedno drugo svakog dana, ali uprkos njihovim razlikama, imali su jednu zajedničku osobinu - bili su ludi jedno za drugim."