Part 13

2.1K 97 10
                                    

Oscar P.O.V.

M.B.:A mozda ona to namerno radi da bi te napalila,zasto joj ne vratis i napalis ti nju?(pogledao sam ga sa osmehom)

O:E u pravu si,brate.(Maria je dosla do nas i sela pored mene)

M:Zasto uvek ucutite kad ja dodjem?(pogledala je u Marca,pa u mene)

M.B.:Zato sto nas tvoje telo uvek ostavi bez daha.(rekao je Marc,nasmejao sam se)

M:Ma nemoj?Pa zamolila bih te da vise ne gledas u moje telo i onda neces ostajati bez daha.

M.B.Nemoguce je ne pogledati u taj tvoj dekolte.(obojica smo bacili pogled na njen dekolte.Primetila je gde gledamo,pa je malo podigla majicu)

M:Prestanite da buljite!(Marc i ja smo se pogledali.U ucionicu je usla profesorka hemije.Odma' je pogledala u Mariu i mene)

P:Vas dvoje iz poslednje klupe,predjite ovde.(pokazala je na prvu klupu)

M:Opet ova vestica,sad ce sigurno da nas pita.(rekla je Maria tiho,dok smo ustajali)

Ja:Ma ko je jebe.(dosli smo do prve klupe i seli)

P:Od sada ce te sedeti tu,je l' jasno?(Maria je klimnula glavom)

Ja:Samo ne znam zbog cega sedimo ovde.

P:Nesto ti nije jasno,Dos Santos?(pogledala me na kratko,a onda nastavila da upisuje cas.Hteo sam da joj odgovorim,ali me Maria uhvatila za ruku.Profesorka je zatvorila dnevnik i pogledala me sa podignutom obrvom)Nista neces da kazes?U redu,onda mogu da pocnem.Prosli cas ste mi vas dvoje pravili probleme,mislim da bi sada bilo u redu da odgovarate.Ajde ko ce prvi?

Ja:Odgovarali smo prosli cas,da vas podsetim ako se ne secate.A i mislim da ovde ima jos ucenika,koje bi ste mogli da pitate,a ne samo nas.(pogledala me sa skupljenim obrvama,a onda prebacila pogled na Mariu)

P:Uspela si da napravis od njega drskog i razmazenog klinca.

M:Molim?(rekla je Maria zbunjeno)

P:Nije bitno,izadji da odgovaras.

M:Nisam imala odakle da ucim.

P:Ne zanima me,dobices jedan.Umesto sto si ko zna sta radila sa Dos Santosom mogli ste da ucite.(primetio sam da se Maria iznervirala)

M:Ja sa Oscarom nista nisam radila,a i da jesam to nije vas problem.(rekla je besno)

P:Devojko,odakle ti pravo da tako razgovaras sa mnom?

M:A odakle vama pravo da kazete da ja sa Oscarom radim ko zna sta,a svi dobro znamo sta se mislili pod tim?

P:Ja sam ovde profesorka!

M:Ma zabole me.(rekla je i izasla uz ucionice)

Maria P.O.V.

Izasla sam iz ucionice.Ne mogu vise da podnesem ovu bolesnu profesorku.Usla sam u zenski wc.

O:Maria?(cula sam Oscarov glas.Dosao je do mene)

Ja:Reci?(popravljala sam karmin na usnama)

O:Upisala te u napomenu.(ne znam kako,ali odjednom sam bila potpuno opustena i nije me potresla ta vest)

Ja:Briga me.(dosao je do mene i zagrlio me otpozadi)

O:Nisi ljuta?(pogledala sam ga u ogledalu i nasmejala se)

Ja:Nemam vremena da se nerviram zbog glupace.

O:Pa dobro,zena je na neki nacin u pravu.Bolje da si ucila,nego sto si lezala na meni samo u peskiru,koji se otkacio.(rekao je sa osmehom,okrenula sam se prema njemu)

Ela está confiante-Oscar dos Santos(Zavrsena)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora