Part 21

2K 94 8
                                    

Maria P.O.V.

Ja:Koju novost?(pitala sam zbunjeno)

M:Trudna sam!(rekla je glasno)

Ja:Zezas me?(bila sam u soku)

M:Ozbiljna sam,Maria.Jutros sam uradila test i bio je pozitivan.Dobices sestru ili brata!(rekla je radosno)

Ja:Au.Jebote.

M:Nije ti drago?(cula sam tugu u njenom glasu)

Ja:Naravno da jeste,nego sam malo sokirana.Nisam to ocekivala.

M:Pa drago mi je.Ajde moram da idem,John me zove.Budite dobri i pozdravi Oscara.Volim te puno.(nasmejala sam se)

Ja:I ja tebe isto.Vidimo se.(prekinula sam poziv i ustala sa kreveta.Obukla sam haljinicu i izasla iz sobe.Sisla sam u dnevni boravak,tamo nije bilo nikoga.Izasla sam napolje,Oscar je u dvoristu sutirao loptu.Dosla sam do njega)

O:Sta kaze mamica?(pitao me dok je sutirao loptu)

Ja:Da cemo dobiti brata ili sestru.(pogledao me zbunjeno)Trudna je.

O:Cekaj bre.Moj cale je cale?

Ja:A ko bi drugi mogao da bude?(pitala sam ga sa skupljenim obrvama)

O:Pa kad su pre uspeli da naprave to dete,jebote?

Ja:Izgleda da nisu gubili vreme dok su bili na medenom mesecu.(rekla sam sa osmehom)

O:Sad mi moramo da napravimo jednu bebicu,da bi nas brat imao drustvo.

Ja:Opet ti.Mi nikad necemo da pravimo bebu.A i sigurno cemo dobiti sestru.

O:Nikad ne reci nikad.Malo pre smo dobro poceli,ali nas je tvoj telefon prekinuo.

Ja:Pa da nas nije prekinuo telefon,verovatno bih ja to uradila.

O:Ne lazi.Uzivala si.(rekao je sa osmehom)

Ja:Ej,to sto si uspeo da me napalis...(prekinuo me)

O:Napalio sam te?(o Boze.Sta sam to rekla.Da li cu ikad da razmislim pre nego sto nesto kazem)A?(njegov glas me prekinuo u razmisljanju)

Ja:Nisam to htela da kazem.

O:Ali si rekla.Napalio sam te,debeljuco.(preokrenula sam ocima)

Ja:Stvarno si dosadan.

O:Malo pre nisi tako mislila.

Ja:Ajde prestani.Uspeo si da me napalis samo jednom,dok sam ja tebe sto puta.

O:Znaci sve si ono namerno radila da bi me napalila.Zanimljivo,debeljuco.(nastavio je da me provocira)

Ja:Zasto bih ja tebe napaljivala?(prisao mi je i stavio ruke na moj struk)

O:Mozda si htela sex?(pitao me sa malim osmehom u uglovima usana)

Ja:Nisam htela sex.Svaki put se to slucajno desavalo.(spustio je ruke do moje zadnjice)Ej!(nasmejao se)

O:To se slucajno desilo.(poljubio me u obraz i odmakao se od mene)Ajde da igramo fudbal.

Ja:Siguran si da zelis da igras fudbal sa mnom?(pitala sam ga sa osmehom)

O:Zaboravicemo na taj incident i krenucemo ispocetka.Dodji

Oscar P.O.V.

Nesigurno mi je prisla.Stavio sam loptu ispred njene noge i stao iza nje.

Ja:Sad za pocetak opusti nogu.(rukom sam prelazio preko njene butine)

M:Namerno to radis,zar ne?

Ela está confiante-Oscar dos Santos(Zavrsena)Onde histórias criam vida. Descubra agora