Part 30

2K 82 10
                                    

Maria P.O.V.

E:Ne mozes da pobegnes od mene,lepotice.(rekao je sa osmehom)

Ja:Eden...(prekinule su me njegove usne.Zavukao je ruke ispod moje suknje,a usne je prebacio na moj vrat)Prestani,Eden!(rekla sam uplaseno.Pokusala sam da ga odgurnem,ali mi nije uspelo.Odjednom su se vrata otvorila.Unutra je usao Nick.Pa da l' nije mogao neko drugi da udje?)

N:Opala.(rekao je nasmejano.Eden se malo odmakao od mene i pogledao u njega)Brate,zaboravio si da stanes u red za sex sa njom.(iskoristila sam priliku i odgurnula Edena od sebe.Prisla sam Nicku i udarila mu samar)Au,jebote.Al' smo opasni.Nadam se da si takva i u krevetu.(rekao je sa perverznim osmehom)

E:Provericu,pa cu da ti kazem.(dodao je Eden)

N:A mozda mozemo samo da pitamo Oscara.

Ja:A mozda bi mogao samo da odjebes.A i ti isto.(rekla sam Edenu i izasla iz ove prostorije.Vratila sam se kod Oscara i Marca.Sela sam pored Oscara)Hocu da idem kuci.(rekla sam mu na uvo,da bi me cuo)

O:Sto?(pitao me kad je popio gutljaj piva.Eden i Nick su dosli.Obojica su gledali u mene sa osmehom)Je l' su ti uradili nesto?(osetila sam Oscarov dah na vratu.Odmahnula sam glavom.Necu da mu kazem da je Eden pokusao da me siluje.Pocela je neka spora muzika.Eden mi je prisao)

E:Hoces da plesemo,lepotice?(uhvatila sam Oscara za ruku)

Ja:Zao mi je,Oscar me prvi pitao.(Oscar me gledao zbunjeno.Ne zelim vise da budem u Edenovoj blizini.Povukla sam Oscara za ruku.Ustali smo.Stavila sam ruke oko njegovog vrata,a on njegove na moj struk)

O:Je l' ga ovo sad pravis ljubomornim ili?(rekao mi je na uvo)

Ja:Ne,nego sam htela da ga otkacim.Ne zelim da se ponovo posvadjamo zbog njega.(nasmejao se)

O:Ovo me podseca na nas prvi ples.

Ja:Kad sam te slucajno nagazila?(pitala sam ga sa osmehom)

O:Bezobrazna,debeljuco.

Ja:Mogu to ponovo da uradim,kretenu.(rekla sam mu na uvo i usnama slucajno dotakla njegov vrat)

O:Debeljuco,napalices me ako tako nastavis.

Ja:Slucajno sam,izvini.Kad idemo kuci?(promenila sam temu)

O:Kad hoces.

Ja:Sad.(odmakao se od mene)

O:Pa idemo onda.Samo da se prvo pozdravim sa Marcom.(vratili smo se do naseg stola.Oscar se pozdravio sa Marcom i Nickom,Edena je zaobisao.Poljubila sam Marca u obraz i krenula,ali me zaustavio Edenov glas)

E:Neces da se pozdravis sa nama,lepotice?(da Oscar ne bi posumnjao da se nesto desilo,prisla sam Edenu.Htela sam da ga poljubim u obraz,ali je okrenuo glavu i poljubila sam ga u usne.Brzo sam se odmakla od njega.Nadam se da Oscar ovo nije video.Prisla sam Nicku i njega poljubila u obraz,a onda sam krenula prema izlazu sa Oscarom)

Stigli smo kuci.Mama i John su izgleda vec dosli.Skinula sam cipele i krenula u svoju sobu.Cula sam Oscarov glas iza sebe.

O:Laku noc,debeljuco.(rekao je tiho.Nasmejano sam mu prisla)

Ja:Laku noc,kretenu.(podigla sam se na prste i poljubila ga u obraz,a onda otisla u svoju sobu.Skinula sam odecu sa sebe.Uzela sam gacice iz fioke i siroku majicu i otisla u kupatilo da se istusiram.Kad sam sve zavrsila,vratila sam se u sobu i legla u krevet)

Oscar P.O.V.

Budi me alarm.Au jebote,prva smena.Pospano sam ustao i uzeo bokserice iz fioke,a onda sam otisao da se istusiram.To mi je pomoglo da se rasanim.Oprao sam zube i obukao se.Izasao sam iz sobe i sisao dole.Nicole i cale su sedeli u dnevnom boravku.

Ela está confiante-Oscar dos Santos(Zavrsena)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora