Part 17

2K 98 10
                                    

Oscar P.O.V.

M.B:Pa sta te boli kurac i ako te zamrzi.Nije kao da ti se svidja ili tako nesto,zar ne?(cutao sam.Ne znam da l' da mu kazem da sam danas osetio nesto cudno u stomaku kad sam je poljubio)Oscar,svidja ti se?(bio je ozbiljan)

Ja:Ne znam.Osetio sam nesto,malo pre kad sam je poljubio.(osmeh je polako poceo da se pojavljuje na njegovom licu)

M.B:Brate,rekao sam da proveris da l' se ti njoj svidjas,a ne da se ti zaljubis u nju.

Ja:Jebiga.Nista od tvog plana.(izasli smo iz svlacionice)

M.B:Kako bre nista?Je l' si ti normalan?Sad bas i treba da je uzmes od tog narkomana.

Ja:Pa ako joj se svidjam,neka raskine sama.

M.B:Ne lupaj,budalo.Ako ne uradis ono sto sam ti rekao,necu vise da pricam sa tobom.(usli smo u ucionicu.Video sam da Nick sedi pored Marie.Dosao sam do njih)

Ja:Opet ti?(pogledao me sa osmehom)

N:Opusti se.Nisam je ni pipnuo,zar ne,lepotice?(pogledao sam u Mariu,nista nije odgovorila)

Ja:Skloni se sa mog mesta.(poljubio je Mariu u obraz i ustao)

N:Vidimo se,mala.(namignuo joj je i otisao)

Ja:Sta je hteo?

M:Pozvao me na zurku kod njega.

Ja:Ides?

M:Ne.(u ucionicu je usla profesorka matematike)

P:Dobar dan!(sela je na svoje mesto)

Md:Profesorka,mozemo danas da radimo zadatke na tabli,za ocenu?(pitala je streberka Madison)

M.B:Zasto pitas u ime svih nas?Ako ti se rade,slobodno ih radi,sama.(rekao je Marc)

P:Naravno da cete raditi,trebaju mi ocene.

Ja:Pa tako i treba.Meni ste odavno dali ocenu.(rekao sam sa osmehom.Maria me udarila po ruci)

M:Ponasas se kao Madison.

Ja:Pa sta cu kad obozavam matematiku.(imitirao sam Madison)

P:Bartra,je l' to ti pricas?

M.B:Pa da,verovatno pricam sam sa sobom.(rekao me Marc smoreno)

P:Pa ko onda prica?(profesorka je ustala i dosla do Marca)

M.B.:Verovatno golupcici iza mene.(pogledala je u Mariu i mene)

Ja:Ne seri,Marc.Ni rec nismo progovorili.(profesorka me pogledala iznenadjeno)

P:Dos Santos,kakav je to recnik?

Ja:Izvinite,profesorka.

P:Ajde budi dzentlmen i odgovaraj prvi.

M:Neka,profesorka,ja cu da odgovaram.(rekla je Maria i ustala)

Ja:Hvala.(rekao sam tiho.Nasmejala se i otisla do table)

Maria P.O.V.

Kada se zavrsio poslednji cas,prva sam izasla iz ucionice.Otisla sam do ormarica da vratim knjige,a onda potrcala prema izlazu,da me Erik ne bi dugo cekao.Izasla sam ispred skole,Erik jos uvek nije stigao.Odjednom sam osetila necije ruke oko struka.Okrenula sam se i videla Oscara.

Ja:Treba ti nesto?(pitala sam isfrustrirano.Ne zelim da sada uradi nesto pogresno,Erik moze da naidje svakog trenutka)

O:Pa...(zastao je)Treba mi ovo.(odjednom je prislonio usne na moje)

E:Maria?(cula sam Erikov glas.Brzo sam se odmakla od Oscara.)

Ja:Erik,nije onako kako izgleda.(rekla sam nervozno.Upravo se desilo ono cega sam se bojala)

Ela está confiante-Oscar dos Santos(Zavrsena)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن