Part 36

1.9K 87 6
                                    

Oscar P.O.V.

Kada se zavrsio poslednji cas,otisao sam sa Mariom do njenog ormarica.

Ja:I sta ti je uradio Eden?(naslonio sam se na ormaric)

M:Udruzio se sa onom kuckom.Zele da nas posvadjaju.(ubacila je knjige u ormaric i zatvorila ga)

Ja:Nece uspeti.(uhvatio sam je za struk i nezno je poljubio)

N:Dobro dupe.(cuo sam Nickov glas.Maria se odmakla od mene)

M:Ajde odjebi,idiote.

N:Ma zavrsices ti u mom krevetu,lepotice.(namignuo joj je)

Ja:Alo,odakle ti pravo da tako pricas sa mojom curom?

M:Pusti ga.Vidis da nije normalan.(uhvatila me za ruku.Izasli smo iz skole)

Ja:Zasto mi nikad ne dozvolis da im kazem sta imam?Dobacuju ti sve i svasta i to jos ispred mene.(rekao sam iznervirano)

M:Ne moras da budes ljubomoran.Znas da sam samo tvoja.(priblizila mi se.Moje ruke je stavila na njen struk.Nasmejao sam se)

Ja:Kako da sakrijem to tvoje dupe od ostalih?(spustio sam ruke na njenu zadnjicu)

M:Pa izgleda da tvoja debeljuca mora da smrsa.(stavila je ruke oko mog vrata)

Ja:Ne moze.Ja ti ne dozvoljavam.

M:Ti se tu nista ne pitas.(rekla je sa osmehom)

Ja:Tako znaci?(klimnula je glavom sa osmehom.Podigao sam je u narucje i krenuo prema autu)Sad cemo da vidimo da l' se pitam ili ne.

M:To smo vec utvrdili.Ne pitas se.(namerno me nervirala)

Ja:To ti mislis.(rekao sam sa osmehom i ubacio je na zadnje sediste)

M:Necu da sedim ovde.

Ja:Pa moraces,jer se ti tu nista ne pitas.(ponovio sam njenu recenicu)

M:Kretenu.

Ja:Ma volim i ja tebe.(rekao sam s osmehom i zatvorio vrata.Seo sam na mesto vozaca i stisnuo gas)

M:Udarila sam se kad si me ubacio u auto.(pogledao sam je u retrovizoru.Podigla je suknju.Zagrizao sam donju usnu.Moja muskost se trznula u bosericama)

Ja:Maria,spusti suknju,ako ne zelis da te pojebem ovde.(pogledali smo se u retrovizor.Spustila je suknju)

M:Stvarno me boli.

Ja:Sad cu da te izlecim.(parkirao sam auto ispred kuce i izasao,a ona za mnom.Prisao sam joj)Gde te boli?

M:Ne mogu ovde da podizem suknju.

Ja:Ajmo onda unutra.(usli smo unutra.Cale i Nicole su sedeli u dnevnom boravku)

M:Stigli smo.

N:E pa super.Cekali smo vas,jer treba da idemo na rucak kod nasih prijatelja.

Ja:Hazard?

N:Ne.

M:A sto mi moramo da idemo?(pitala je Maria sa podignutim obrvama)

C:Zato sto morate.Ajde idite da se spremite.Za 20 minuta zelim da vas vidim ovde,je l' jasno?

M i ja:Jasno.(rekli smo Maria i ja u isto vreme i otisli na sprat.Krenula je u sobu,uhvatio sam je za ruku)

Ja:Ajde kod mene.

M:Ne mogu sad,imam 20 minuta da se spremim.

Ja:Onda cu ovde da te poljubim.(priblizio sam joj se)

M:Ne.Idemo kod mene.(otvorila je vrata njene sobe,usli smo unutra.Zakljucala je vrata)

Ja:Ti izgleda zelis vise od poljupca.

M:Ne,nego ne zelim da...(prekinuo sam je poljupcem.Uzvratila mi je i odmakla se)Idi sad.

Ja:Samo jedan poljubac?Pa jebote,necemo moci da se ljubimo nekoliko sati.

M:E pa zao mi je,moraces da izdrzis.(skinula je majicu)

Ja:Nema sanse.(uhvatio sam je za struk.Rukom sam prelazio po njenom stomaku,dok sam joj ljubio vrat)

M:Nemoj sad,Oscar.

Ja:Prestacu,ako mi obecas da ces veceras da spavas kod mene.(nastavio sam da je ljubim po vratu)

M:Dobro,spavacu samo prestani.(odmakao sam se od nje)

Ja:Veceras cemo da nastavimo ovo.

M:Ajde idi,napaljenko.(rekla je sa osmehom)

Ja:Videcemo veceras ko je napaljenko.

M:Vazi.(skinula je suknju.Ostala je samo u donjem rublju,zagrizao sam donju usnu)Dovidjenja,Oscar.(nasmejao sam se i izasao)

Maria P.O.V.

Za 10 minuta sam se obukla i popravila sminku.Sisla sam dole.Svi su vec bili spremni.

O:Kasnis,Maria.(odmerio me i nasmejao se)

Ja:Nista te nisam pitala,kretenu.

O:Nicole,zasto joj dozvoljavas da ide u ovoj provokativnoj haljini?(i dalje mu je pogled bio na mom telu)

Ja:Previse si glup da bi shvatio.

J:Bez svadje.Idemo.(krenuli su ispred nas)

O:Jao,sta cu da ti radim veceras.(sapnuo mi ja na uvo,nasmejala sam se.Izasli smo iz kuce i usli u auto.Sela sam pozadi sa Oscarom.Celim putem me tajno drzao za ruku)

Stigli smo ispred velike kuce.Tamo su nas cekali covek i zena srednjih godina.Oscar i ja smo se upoznali sa njim,a mama i John su se samo pozdravili.Usli smo unutra i seli za sto,koji je bio prepun hrane.Oscar je sedeo pored mene.

Ja:Podseti me zasto smo ovde?(sapnula sam Oscaru na uvo)

O:Pa da bi rucali.(preokrenula sam ocima)

Ja:Ma bravo.Nisam znala to.

O:Sad znas,srce.(sapnuo mi je na uvo i slucajno usnama zakacio moj vrat)

Ja:Izvinite,da li mozete da mi kazete gde se nalazi toalet?(ljubazno sam pitala ono zenu,kojoj nisam ni zapamtila ime)

Ona:Naravno,duso.Popni se gore i idi samo pravo.

Ja:Hvala.(ustala sam)

O:Sacekaj,moram i ja.(mama i John su nas cudno pogledali.Oscar je ustao i krenuo za mnom.Popeli smo se na sprat)

Ja:Da l' si ti normalan?Posumnjace.(gurnuo me uz zid)

O:Pa neka posumnjaju i onako ce jednog dana morati da saznaju za nas.Ja moram da te poljubim.

Ja:Ponasas se kao neki zavisnik.

O:Pa i jesam zavisnik od tvojih usana.(hteo je da me poljubi,ali sam okrenula glavu)

Ja:Oscar,nemoj ovde.Videce nas neko.(odmakao se od mene)

O:Idemo onda u wc.(povukao me za ruku.Usli smo u kupatilo.Ponovo me gurnuo uz zid i poljubio,a ubrzo ubacio i jezik u igru.Ljubili smo se strastveno.Ruke je sa mog struka lagano spustao do moje zadnjice i stisnuo je.Zastenjala sam kroz poljubac.Poceo je da mi otkopcava haljinu.Lagano sam ga odgurnula od sebe)

Ja:Ostavimo to za veceras,a sad izadji moram u wc.(nasmejao se)

O:Jedva cekam.(namignuo mi je i izasao iz kupatila)

--------------------------------

Nadam se da ce vam se part svideti.Hvala vam puno na podrsci! Obozavam vas! ♥♡♥♡

-Ladywriter10 ★

Ela está confiante-Oscar dos Santos(Zavrsena)Where stories live. Discover now