Video hoşuma gitti.İzleyin ve yorum,vote atın.√_√
Duru'nun Ağzından
"Duru sen ne diyorsun ya?Nehir miymiş benim çocukluk aşkım??Şaka yapıyorsun di mi?"
"Ne şaka yapıcam yaa!Sen ister inan ister inanma!"
"İnandım inandım...Ama bunu ben biliyordum zaten!!"
"Biliyor muydun?Nasıl ya?"
"Basbayağı biliyordum işte!!"
"Bana aylardır o kızı bulmam lazım diye sayıklamıyor musun ya?"
"Aylardır işte son birkaç aydır dedim mi öyle bir şey!!"
"Ya lanet olsun defol git yaa!!"
"Çok sinirlisin ne oluyor?"
Olaya o kadar kanalize olmuşum ki Nehir'in geldiğini bile farketmemişim...
"Getirdim kahveni ve hamburgerini..."
"Iyk!Hamburgerle kahve mi?Zevksiz misin sen kızım!!"
"Ya sen istedinya!"
"Haaa!Ben biraz dengesizimdir;kusura bakma!Ama insan bir düşünür acaba dili mi şürçtü;ben bir kola mı götürsem diye!!Neyse sağol yine de!Otursana!"
"Yok ben gidiyim artık.Sözüm var yurda..."
"Peki sen bilirsin!"
Bu kızı bir an önce şu çocukluk aşkıyla buluşturmam lazımdı.Ama nasıl?Aslında birbirine çok yakın ama bir o kadar da uzaklar...
Ertesi Sabah Nehir'den
Hala aklım almıyordu çoğu şeyi.Birgün önceye kadar her şey mükemmel giderken ne olmuştu da birden fikir değişikliğine gitmişti anlayamıyordum.Ama o anda aklıma bir sebep geldi:Benim odam sabah dağınıktı ama sonra geldiğimde toplanmıştı.Doğu odaya bir şey yapmadığını söylese de babama söz verdiğimi yazdığım kağıdı görmüş olmalı.Ve benimle yakın olmaması gerektiğini ve bunu yaparak mutlu olmama yardım edeceğini düşünüyor.Ama benim fikirlerim 180° dönmekte...
Ne yapıcam ben ya!!En iyisi Doğu ile yüzleşmek...
Hızla okula gitmeye başladım.İlk zamanlar dolmuşla gidiyordum ama mesafer o kadar da uzak olmadığı için bu aralar yürümeyı tercih ediyorum...Pintilikten değil.Olaylara beynimi daha iyi vermek için...
Okula vardığımda Doğu beni girişte bekliyordu.Ya da sadece duruyordu işte.Yani yine ben ve benim saçma safsatalarım...
Ama sonradan haklı çıktım.Beni bekliyormuş:
"N'aber?
"İyi sen!?"
Gayet ciddi olmaya özen gösterek söyledim bunu..!"Mektubu okumuşsundur herhalde!"
"Evet,okudum."
"Ne hissettin?"
"Ani oldu.Beklemiyordum yani böyle bir şeyi!"
"Bak biliyorum yapmamam gereken bir şey yaptım ama ikimiz için de en iyisi bu bence..."
Konuşmamak mı?
"Bilmem!Dedim ya sadece şaşırdım!"
"Hiç mi hoşuna gitmedi?"
Ne istiyordu bu çocuk belasını mı?!!
"Hoşuma gidecek bir yanı mı vardı mektubun Doğu!?"
"Ne?"
"Yo yo!Sen hiç konuşma ben senin yerine olayı özetleyim.Yine kandırıldım.Hem de bir odun tarafından..."
"Ne diyorsun sen Nehir!?"
"Boşver diyorum.Sen kendi dalgana bak ben de kendi dalgama...İstediğin de bu değil miydi???"
Tam ben arkamı dönüp cool bir şekilde giderken:
"Ne demek bu şimdi?!"
"Olmaz demek,yapamam demek,alıştım seninle böyle olmaya demek gerizekalı odun!!"
"Ya nasıl hiç mi hoşune gitmedi?"
"Ya Doğu Allah aşkına git ya!Şak yapıyorsun di mi?"
"Ne oluyor burada?Yinr mi sorun çıkarıyorsun Doğu'ya?"
"Valla ben ona hiçbir şey yapmıyorum Barış Bey!O benim kolumu bırakmıyor!"
"Doğu bırak kızın kolunu!"
Kolumdaki güç bir anda gevşemişti.
"Sağol Barış."
"Tamam,hadi sen de git dersine!Derslerle alakan kalmadı."
"İlk defa sana katılıyorum!Ama siz gelmeyi sakın!Böyle öküz öküz takılın!Hatta internet paketin var mı Barış?"
"Var."
"Hah işte. Oradan da 'Odun Nasıl Yontulur?'videosu açın seyredin!Byy!!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KISACASI HAYAT...
ChickLitBazan hayatın benimle oyun oynadığını düşünür;umutlarıma sarılırdım.İşte o an bana gülümseyen bir hayatımın olduğunu anlamam kaçınılmaz bir sondu.Ben buyum.Umutlarımla gökyüzüne kadar uzanmış bir genç kız... Hayatın uzun bir yol olduğu söylenirdi he...