17#BATUHAN

49 11 8
                                    

Multi:Batuhan. Okuyup iyi kötü yorumlarınızı atarsanız çok mutlu olurum.Öptüm.
"Batu mu?"

"Evet..."

"İyi de..."Kelimeler boğazımda düğümleniyordu.Yıllar önceki bir şeyi hala içimde taşımamın ne anlamı vardı ki!..

"İyi de ne Nehir?"

"Ben...Ama onun adı Kaan..."

"Sence gerçekten öyle mi?Herkes senin gibi değil Nehir!"

"Ya ne demek ya!Sen anlamıyorsun herhalde beni!"

Bir anda koluma sarıldı.Neye uğradığımı şaşırmıştım.Yalan söylüyordu.Ama neden?

"Yalancı!"

"Nehir,buna bir anda inanmanı beklemiyordum zaten.Ama beni biraz dinlesen de gerçekleri öğrensen hayatın çok kolaylaşıcak."

"Öğrenmek istemiyorum!Ben geçmişime sünger çektim.Bir daha da hatırlamamak üzere kapattım ben o defteri..."

Gözlerim dolmuştu.Dokunsan ağlayacak konumdaydım.Duu beni sürüklemeye başladı.

"Yürü,her şeyi kendisinden öğren de bana yalancı deme!"

Yaklaşık yarım saat sonra Kuğulu Park'a gelmiştik.

"Ne işimiz var burada!"

"Eylem yapıcaz!"

"Ne eylemi ya!.."

"Ne eylemi olacak!Senin salaklığının eylemi!!"

"Offf!Ne saçmalıyorsun ya!"

"Batu'yla buluşucaz!"

Kaşlarımın çatıldığını hissediyordum.Zaten o da Kaan falan değildi bence.Ya iğrenç bir şaka çıkarsa bu...Korkuyordum.

"Eee!Ne duruyorsun?Geç şu kulübenin yanına!Ya merak etme seni yemez!Sadece o olup olmadığını anla!"

Biraz düşündükten sonra

"5 dakika konuşurum;o olmadığını anladığım an seni de beklemem çeker giderim!Kabul ediyorsan oturuyum!"

"Gerek yok!"

"Ne demek gerek yok?"

"Geliyor!"

Karşıma baktığımda bir anda kalbim yerinden çıkacakmış gibi oldu.Belki de Duru'nun söyledikleri yüzündendi...

"Selam!Nehir?"

"Hı hı!Hemen de tanıdın di mi?Yoksa yüzümü hiç unutmadın mı?Aaaaaa!Bak ben seni unuttum ama!"

"Küçükken de böyleydin fındık faresi!.."

Fındık faresi mi demişti o?Yok artık!Yoksa gerçekten Kaan mıydı yaa?"

"Sen fındık faresi mi dedin?"

"Evet!Küçükken de böyle derdim ve hoşuna giderdi!"

Haklıydı.Bayılırdım onun öyle söylemesine...Ama belki de tahmin edilebilir bir şeydi.Yani uydurmuştu ve tutmuştu;olabilirdi.

"Eeee!Anlatsana ben yokken neler yaptın?"

"Ahaha!Ya sen şaka mı yapıyorsun ya?Bir fındık faresini bildin diye seni Kaan olarak kabul edecek değilim!Kusura bakma ama o kadar gerizekalı değilim!"

Bunu söylerken Duru'ya da bakmak istemiştim ama Duru yoktu.Gitmişti.Farkedilmeden nasıl gidebiliyordu anlamıyordum valla!!

"Seni çok özledim Nehir?"

"Adını neden değiştirdin?"
Evet kabullenmiştim.Ama cevabı beni tatmin ederse...

"Seni özledim diyorum!"

"Ben de adını neden değiştirdin diyorum!"

"Söyleyemem!"

"Niye,yoksa babam seni tehdit falan mı etti?"Bunu gülerek söylemiştim.Çünkü dalga geçiyordum.

"Evet!!!!"

KISACASI HAYAT...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin