12#O

66 12 10
                                    

"Bunun sende ne işi var Barış?"

"Nehir,bu soruyu önce sormuştun?Başka soruya geçelim!"

"Komik mi sanıyorsun kendini?Bak ben gülmüyorum."

"Nehir,sen Barış'ı bırak da ne diyorsun?"

"Neye ne diyorum Doğu?"

"Seni sevdiğime..."

Uzun süre sessiz kaldım.Verecek bir cevabım yoktu.Olmaması da normaldi zaten.Hayatında ilk defa aşk itirafı alan bir kızdan ne bekliyordu acaba!Ayyy Doğucum deyip boynuna atlamamı falan mı?

Yapamazdım ki!Ben o olamazdım.Şu an mutlu bile olamamıştım.çünkü olumlu bir şey söylersem babama verdiğim sözü tutmamış olacaktım.Ve bu durum beni çok rahatsız ediyordu.

"Nehir,sen bana okulda o cümleleri söylediğinde gerçek mektubu okuyup bana sert çıktığını düşünmüştüm.Ama şimdi tam tersinin olacağına inanıyorum!"

Zaman kazanmaktan başka çarem yoktu.

"Ne dedim ki o gün sana?"

"Yo yo sen hiç konuşma!Ben senin yerine olayı özetleyim.Yine kandırıldım.Hem de bir odun tarafından...Yeter mi bu kadar?"

"Ayy!Ağır konuşmuşum haa!"

"Dalga mı geçiyorsun sen benimle?"

"Ya bak Doğu..."

"Kabul edemez!"

"Sana ne oluyor Barış?"

"O kız kabul edemez Doğu!"

"Ben de neden diyorum Barış!"

"Bana bunu ikinci kez yapma.Yapma dediğim şeyi yapma!"

Barış'ın sesi titriyordu.Birinci seferde ne olmuştu ki şimdi ne oluyordu.Mal gibi ortada kalakalmıştım.

"Birinci seferde ne oldu?"

İkisi aynı anda...

"Kapa çeneni Nehir!"

"Aman be tamam!

"Barış,sana bir kere fırsat tanıdım.Ama artık olmaz."

"Nehir sen okula gitsene!"

"Niye ya?Barış ben niye hiçbir şey bilmiyorum?"

Barış bebi itekleyerek dışarı çıkardı.Ve üstüme bir şeyler alabilmem için para tutuşturdu elime.

"Barış al şu parayı ya saçmalama!"

"Bak gördüğün gibi şu an ilgilenmem gereken daha önemli bir konu var.Tamam parayı sonra bana ödersin hadi şimdi byy!"

Hayvan kapıyı suratıma kapatmıştı.Kapıdan konuşulanları dinlemeye çalıştım ama hiç bir şey duyulmuyordu.En sonunda pes edip mağazaya gitmeye karar verdim.

Barış'tan

Karşıma geçmis bir de bana bağırıyordu.Önceden Doğu ile aramız aşırı derecede iyiydi.Ne zaman o geldi o zaman biz bittik...

"Barış ne yapmaya çalışıyorsun?"

"Ne yapmaya mı çalışıyorum?Sen bilmiyor musun bu kıza bulaşmamamız gerektiğini..."


"Niye aşık mı oldun?Hiç aşık olmayan Barış Akseli aşık mı oldu?"


"Kapa çeneni!Ben onu bulana kadar aşık olamam...Tehdit ediliyoruz.Ama sen hala kıza aşk itirafı yapıyorsun!!!"

"Tehdin edilen sensin Barış!Ben onu seviyorum anladın mı?Onun için bir tehditle korkacak da değilim anladın mı?"

Anlamıyordu.Ne söylersem söyleyeyim anlamayacaktı da!Bir şeyler yapıp onu Nehir'den uzaklaştırmam gerekiyordu.

"Barış,ya oysa?"

"Nasıl yani?"

"Ya Nehir oysa?"

"Bilmiyorum Doğu,bilmiyorum..."

KISACASI HAYAT...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin