Şarkıyı çok seviyorum.Sözleri çok anlamlı.Multimedia Nehir ve Kaan'ın çocukluk resmi...
Mektubu okuduğumda kafamdan soğuk sular dökülüyordu.Elim ayağım boşalmıştı birden.Neye uğradığımı şaşırmıştım.
Kendimi yollara vurdum resmen.Doğu beni aldırttıracağını söylemişti ama ben onu bu mektuptan sonra arayamazdım.Neden yaptığını anlayamıyordum.Her şey güzel bir şekilde ilerlerken ne olmuştu birden bire...
Taksi çevirdim.Buradan dolmuş geçmezdi ben de taksiye bindim.Okula mı yurda mı gitmeliydim....
En son hastaneye gitmeye karar verdim.Duru denen kızı ziyaret edip neler olup bittiğini anlamam gerekiyordu.
Hastaneye geldiğimde 98 nolu odaya çıktım.Duru içerideydi...Kapıyı çaldım...
"Gel!"
"Duru?"
"Nehir!Hoşgeldin!"
"Hoşbulduk Duru!!"
"Nasılsın?Seni görmek için can atıyordum.Nerelerdesin??"
"Ölüyordun ya daha beni mi düşünüyorsun!!"
"Bu benim için hiçbir şey değil.Ben ne badireler atlattım..!"
"Doğu da aynı şeyi söyledi.Ne demek istiyorsun??"
"Ahahah!Doğu mu dedi?Sen onu boşver ben nasılım?Doğu zor beğenen biri olduğunu söyledi..."
"Evet zor biriyimdir!Neden geldin?"
"Neden geldin derken??"
"Doğu seni neden getirdi!!"
"Senin için...Ya bırak şu konuları da anlat hadi!!"
"Neyi anlatayım??"
"Buraya nasıl geldiğini!!"
"Nasıl yani!!"
"Bak,bu okula kolay kolay öyle burslu öğrenciler gelmez.Bu okulda baba parası geçerlidir.Bu okulda gördüğün herkes zengin züppesidir.Nerden biliyorsun diyeceksin...Bu okulu kazandım.%50 burs ile...Ama buraya gelince büyük sıkıntılar çekeceğimi bildiğim için gelmedim.Yani ben de İstanbulda bir okula gittim işte..."
"Oha çok hızlı konuştun!!"
"Neyse işte öyle,eğer sen bu okula geldiysen mecbur kalmışsındır anladın mı??"
"Yok artık bu saçmalıktan başka bir şey değil.Ben hiçbir şeye mecbur kalmadım.Ayrıca da bak benim bir hayat hikayem olabilir belki ama sen sırf Doğu'nun arkadaşısın diye..."
"Kardeşi..!"
"Efendim?"
"Kardeşi.Doğu'nun kardeşiyim...Sana söylememi istemedi.Eğer söylersem içini rahat dökemeyeceğini düşündü.Salak işte..."
"Yok artık!Yaneyse Doğu yanılmış ben bu durumda da sana hayat hikayemi anlatmam..."
"Ya alt tarafı bir nasıl grldiğini anlatcan işte!Ne zorladın be Nehir!!"
"Off tamam herkesinbilmesi gereken kısmı anlatıyorum dinle!2 yaşındaydım.Annem beni ve babamı terk etmiş.Yani tabi o zaman bir şeyi farkında olmadığım için...Neyse...Sonra babam sürekli yur dışı gezilerine çıktı.Beni de komşumuza bırakırdı.Neyse orayı da geçiyorum..!"
"Bir dakika sen neden geçtin orayı?"
"Anlatmak istemiyorum tamam mı o kısmı!"
"Anlat bakalım!"
"Ya tamam ama birinden bile duyarsam bunu burnunda fitil fitil getiririm!"
"Tamam!Yeterince korktuğumu görüyorsan artık başlayabilirsin!!"
"İşte o komşumuzda 2 hafta kaldığım bile olurdu.Tabi çoğunlukla evde durmazdım yani durmazdık...Ben ve Kaan..."
"İşte biliyordum bu işin altında bir şey çıkacağını!!"
"Kaan benim tek dostumdu.Zaten o zamanlar çocuktum.Dostluk falan nedir bilmiyordum herhalde...Sonra 6. Yaş günümdü.Hayatımın en güzel günü bu gündü.Sabahın erken saatleriydi.Kaan kapıyı çaldı.Biz de o zaman İzmirdeydik işte...Bizim evde bir çalıştırdığımız kadın vardı.Çok severdim.İşte Kaan ondan izin aldı beni koya götürmek için...Çok heyecanlanmıştım o zaman.E çocuksun işte!Her şeye heyecanlanırdım..."
"Koya gidince ne yaptınız?"
"Bekle de bir anlatıyım!İşte koya gittik!Gözlerimi kapatarak götürdü beni oraya!Koya geldiğimizde açtı gözlerimi...Müthiş bir manzara vardı.Tabi koyda olduğumuz için!!
'Doğum günün kutlu olsun Nehir!'
'Sağol Kaan!'
'Hediyemi merak etmiyor musun?"
'Merkatan ölüyorum be hadi ver şu hediyeyi artık!'
'Kapa gözlerini!'
Gözlerimi kapattığımda yanağımda bir öpücük hissettim.Çok mutlu olmuştum.Sonra
'Seni seviyorum.'dedi.Ben de:
'Ben de seni!' dedim.İkimiz de aynı anda gülümsedik...Sonra
'Sana bir şarkı yazdım!' dedi.Seni seviyorum
Ellerini tutuyorum
Nasıl olur bilmiyorum
İşte seni seviyorumSeni seviyorum
En sonunda söylüyorum
Vallahi seviyorum
İllaha da sen diyorum
Yalnız kalmayalım diyorum
O zaman aşk olur diyorum
Resmini aklımda tutuyorum
Uğraşıyorum
Malum seni seviyorum...Ya işte 6 yaşında çocuk...Böyle çocukça bir şiir yazmış.Zaten baş harflerine bakarsan 'Seni seviyorum' yazıyor...Sonra akşamına babamı bekliyordum.Yurdışındaydı.Ama bana söz vermişti.O gün gelecekti.O gün bayağı bekledik.Ama gelmedi.Sonra babamın gönderdiği hediye geldi.Babam gelemeyecekmiş.Yani öyle dediler...Hediyesi kocaman bir ayıcıktı...Neyse orayı geçtim.Babam ölmüş...Ya yeter ya!Yoruldum biti işte rahatladın mı?"
"Rahatladım!Sağol!Senden bir şey rica edebilir miyim?"
"Et!"
"Bana bir kahve bir de hamburger!"
"Kahve ve hamburger mi?Cidden mi?"
"Sen bul; orasını karıştırma hadi Nehir!!"
Duru'nun Ağzından
Nehir'i göndermiştim.Şimdi onu arama vaktiydi.
"Alo!"
"Ne istiyorsun Duru!"
"Şu çocukluk şarkısı vardıya söyle şunu!"
"Niye yaa!"
"Ya söyle sen!"
" Seni seviyorum
Ellerini tutuyorum
Nasıl olur bilmiyorum
İşte seni seviyorum. Oldu mu?""Senin çocukluk aşkını buldum!"
"Kimmiş?"
"Nehir?!"
"Ne!Sen ne diyorsun Duru!!"
"Buldum diyorum!Yıllardır aradığın kızı buldum!!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KISACASI HAYAT...
ChickLitBazan hayatın benimle oyun oynadığını düşünür;umutlarıma sarılırdım.İşte o an bana gülümseyen bir hayatımın olduğunu anlamam kaçınılmaz bir sondu.Ben buyum.Umutlarımla gökyüzüne kadar uzanmış bir genç kız... Hayatın uzun bir yol olduğu söylenirdi he...