Çekip gitmişti.Tek kelime etmeme izin bile vermeden...Acaba şu an neden onu düşünüyordum?Başka bir erkek olsa umrumda bile olmazdı.Ama şimdi...
Dolmuşa binecek halim yoktu.O yüzden ben de bir taksiye atlayıp gitmeyi tercih ettim.Şu günlerdir uğramadığım yurda...
Yurda vardığımda kapıda kimse yoktu.
"Şaşırtıcı!"dedim kendi kendime.Alışmışım kapıda birilerinin beni beklemesine şaşırmıştım.Boşlukta hissetmiştim kendimi adeta.Bunları düşünürken hafif gülümsediğimi farkettim.Yurdun merdivenlerini çıkarken bugün olanları düşünüyordum.Barış'ın silahla ne işi olabilir ki diye düşünmekten de kendimi alamadım.Hay lanet olası beynim...
Odanın kapısında "Sabahtan beri seni bekliyorum.Nerdesin yav?"
yazıyordu.Tabi kısa süreli bir şokun ardından odaya girmek aklıma geldi sonunda.İçeride Funda Abla vardı muhtemelen ama emin de olamıyordum.Böyle oyunlar yapmazdı o.Tarzı değildi.2 dakikamı odanın kapısında tüketmiştim.Halbuki içeri girseydim öğrenirdim içeride kim olduğunu...Doğu olmaz inşallah...Bak hala...Kapıyı açtığımda içime soğuk sular serpildi.Derin bir nefes aldıktan sonra:
"Ne işin var senin burada Duru?""Yuh!Beni gördün ve ilk söylediğin şey bu mu oldu!Tamam bir daha gelmem!"
"Ya saçmalama!Sadece keşke haber verseydin."
Tuhaftı ama STU'da tanıştığım herkese ısınmıştım.Seda'ya bile...
Bu arada o nerdeydi.En son Duru kaza yaptığında görmüştüm onu!"Seda nerede?"
"Yok artık ya!Ya sen ciddi misin?Sanane ya Seda'dan!Ben geldim!Huhu!Ne-hirrr!"
"Ya tamam ya!Uzun zaman oldu ya görmeyeli ondan sordum."
"Neyse seninle çok önemli bir şey konuşmam gerek..."
"Ya yeter ya!İsyan ediyorum artık!Hergün bir şey yaşıyorum ya...Okumaya geldim alakam kalmadı!Biri bara gitmek ister,biri aşk itirafı yapar,birinin cebinden silah çıkar.Bu ne abi siz şaka mısınız?"
Duru bana bakıyordu.Bir an öldüğünü sandım.Ama sonra ölse düşer deyip dürtmeye başladım.
"Duru,Duruuu,Duruuu!"
"Ne dedin sen?"
"Neyi ne dedim?Korkutma beni yaa!"
"Öğrendin mi her şeyi?"
"Her şey derken?"
"İnanmıyorum!Bütün her şey bitti.Nasıl öğrendiler?"
"Ya Duru!Offf!Aptal aptal konuşma ya!Ne diyorsun anlamıyorum??"
"Sen-nerden-geliyorsun??"
Sorularını duraksayarak soruyordu.Endişelenmeye başlamıştım.Zaten anlattığı hiçbir şeyi de anlamıyordum.Karşıma oturttum.
"Tane tane anlat şimdi Duru?Neyi öğrenmem gerekiyor?"
Duru konuşmuyordu.Onu bu hale getiren şeyi ne olduğunu anlayamıyordum.Kimle ilgiliydi ögrenmem gereken...Bu soruların hepsini kendime soruyordu.Çünkü Duru'ya sorsam da cevap alamıyordum.
"Duru ne oluyor?"
"Yalan söylediler.Senin..."
"Benim ne?"
"Senin çocukluk aşkın..."
"Evett!"
"Batu!"
"Batu mu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KISACASI HAYAT...
ChickLitBazan hayatın benimle oyun oynadığını düşünür;umutlarıma sarılırdım.İşte o an bana gülümseyen bir hayatımın olduğunu anlamam kaçınılmaz bir sondu.Ben buyum.Umutlarımla gökyüzüne kadar uzanmış bir genç kız... Hayatın uzun bir yol olduğu söylenirdi he...