Merhaba :)
Birinci bölüme göre daha uzun bir bölümle karşınızdayım.
Olur da merak eden olursa diye multi.'ye Loews virajının kısa bir videosunu koydum.
Keyifli okumalar...
************
"Yayındayızz!"
Monaco Grand Prix'inden herkese tekrar merhaba sayın seyirciler artık yarışın son turuna epeyce bir yaklaştık. Son iki turumuz kaldı ve açıkçası geçen yetmiş altı tur içinde bir kere bile ekrandan gözümü ayırmamaya gayret ettim.
Sezonun son yarışının Monaco Grand Prix'inde olması sebebiyle mi bilinmez ama heyecan dolu yetmiş altı turun ardından artık son iki tur içine girmiş bulunduk.
Birinci sırada Nico Rosber ve hemen ardından bütün yarış boyunca sıkı bir çekişme içinde oldukları Alp Öztekin bulunmakta. Son iki turda kıran kırana bir mücadele içindeler.
Yeni F1 dünya şampiyonun belirlenmesine son iki tur kala bakalım Alp birinciliği alıp F1 dünya şampiyonu olabilecek mi? Yoksa dünya şampiyonluğunu Nico'ya mı kaptıracak.
************
"Hadi ama! Bu kadar yaklaşmışken kaybedemezsin! Altında şahin yok. Gaz pedalını sonuna kadar zorlamayı denesene!! "
Ece yetmiş altı tur boyunca adım adım kendini televizyona doğru ilerleterek televizyonun ceza sahası içine girdi.
Her heyecanlandığında otomatikman yaptığı gibi parmaklarını birbirine geçirerek sıkıca birbirine bastırıp evirip çevirmeye başlamıştı bile. Esma, Ece'nin heyecanla televizyon görünümlü Alp ile konuşurken Ece'nin ellerinin aldığı bu pozisyonu görünce ekrana bakmasına gerek kalmadan bile yarışın son dakikalarında olduklarının farkına varabilirdi.
"Sakin ol Ece. Alp'in seni buradan duymasını bekleyemezsin değil mi?"
"Hı?" diyerek Esma'ya dönen Ece bir an Esma'nın dediklerini algılaması üzere beyninin bekledi. Algıladığını anlayınca konuşmasına devam etti.
"Ne diyorsun Esma ya? Ben burada ne haldeyim sen neler söylüyorsun!"
"Sen burada kendini parçalasan da bir şey değişmeyecek Ece biliyorsun değil mi?"
"He Esma he! Dikkatimi dağıtıyorsun senin yapacak işin yok mu git başımdan."
"Bende dışarı çıkıyordum zaten. Sana kendi kendine iyi konuşmalar!"
"Hı hı..."
"Ne yapmaya çalışıyorsun Alp ben bir anlasam. Yani İstanbul trafiğinde araç kullanan bir sürücüsün sen Monaco caddeleri mi Rosber'i geçmene engel ? Hadiiii amaa!"
************
"Ah hayır hayır hayır! Cenk telsize benim sesimi ver."
"Tamamdır abi hemen."
Cenk, Alp ile gerekli durumlarda yarış boyunca iletişim kurmalarını sağlayan takımdaki her kişinin konuşulanları duyabildiği telsiz hattına, diğerlerini kısa süreli diskalifiye edip sadece Alp ile Sercan'ın iletişim kurmasını sağlayarak Sercan'a konuşması için onay verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Formulaşk1
General FictionHayalleriniz uğruna nelere katlanmayı göze alırsınız? Mesela pembe kimliğinizi bir kenara bırakıp, mavi kimliğe bürünmeye cesaret eder misiniz? Olmaz mı? Ben böyle birisinin hikayesini biliyorum ya da hayal edebiliyorum diyelim. Ve size anlatmaktan...