Merhaba :))
Uzun bir ara oldu. Sizi bu kadar beklettiğim için üzgünüm. Şimdi burada uzun uzadıya gerekçemi yazamayayım ama merak eden olursa özelden sorabilir bende ayrıntılı bir şekilde açıklamamı yapabilirim :)
Ufacık tefecik twitter grubumuza da beklerim. Oldukça eğlenceli paylaşımlarımız ve sohbetlerimiz oluyor. Gelmek isteyene kapımız açık ;)
Grubumuzun Adı: BüşSokağıSakinleri - https://twitter.com/bussokag
Keyifli okumalar...
Tüm aksiliklere rağmen multi.teki gif'i bana bir şekilde ulaştıran Aybüke'ye (elifediz)teşekkürlerimi bir borç bilir bölümü ona ithaf ederim. Sağolasın kuzu ;)
Gif'in önemini bölümün en en sonunda anlayacaksınız ;)
************
Ece'nin arabaya binip Alp'e çenesini kapatmasını söylemesinden birkaç dakika öncesi
Alp'i arabanın sürücü tarafına oturtup kapıyı kapattıktan sonra kalabalık olan gruba doğru hareket etmeye başlayan Ece'nin amacı çocuklarla konuşup sarhoştur ne yapsa yeridir lafını kullanarak ayık olmayan kafayla yapılan yarış restleşmesini geri çekmekti.
Zaten patronuyla yaşayacağı izin sorunu yüzünden iyice gergin olan genç kız, karşısındaki grubu gördükçe daha da gerilmeye başladı. Fakat elden gelen başka bir şey de yoktu.
Alp'in ayık olmayan kafasının cezasını Ece'nin ayık olan kafası çekecekti.
Tüm uzlaşmacılığıyla birlikte omuzlarını dikleştirip sarhoşuz ama genç, zengin ve havalı biziz topluluğunun içine dalış yaptı.
"Kim bu grubun oymak beyi?" Ece sorduğu sorunun mantık çerçevesinde olmayan içeriğini beyninde irdeleme işine girişince otomatikman kaşlarını çattı ama iş işten geçmişti. Soru ağızdan çıkmıştı bir kere...
Kendime sorular 2564654: Hadi Alp'in saçmalarken sarhoşluk gibi bir bahanesi var da benim böylesine bir giriş yapmak için acaba ne gibi bir bahanem olabilir? Cidden merak ettim kendim. Müsait olduğun bir ara bana bunu açıklarsan çok sevineceğim. Saygılar... İçinde eser miktarda mantığı unutmamak kaydıyla elbette!
Sekiz kişilik bir gruptan Ece'nin tam olarak ne sorduğunu anlayacak zihin açıklığına sahip tek bir kişi Ece'nin mantık çerçevesinde olmayan sorusuna mantık çerçevesine sokulabilecek değerde bir cevap verdi.
"Benim."
Sesin geldiği tarafa bakmasına rağmen konuşan kişinin kim olduğunu göremeyen genç kız merakla bakındı gruba. Tam bu esnada genç kızın boyunun iki katı sayılabilecek uzunluktaki boyu, gecenin karanlığından bile daha siyah olduğuna Ece'nin yemin etse çarpılmayacağı siyahlıktaki saçları ve sanki siyah saçlarıyla uyumlu olsun diye hususi olarak giydiği siyah deri ceketi ile taban tabana zıt beyaz teni olan heykelvari niteliklere sahip bir erkek, grubun içinden çıkarak kendini Ece'ye gösterdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Formulaşk1
General FictionHayalleriniz uğruna nelere katlanmayı göze alırsınız? Mesela pembe kimliğinizi bir kenara bırakıp, mavi kimliğe bürünmeye cesaret eder misiniz? Olmaz mı? Ben böyle birisinin hikayesini biliyorum ya da hayal edebiliyorum diyelim. Ve size anlatmaktan...