Ben Geldiiiiimmmm!!!!Upuzuuun bir aradan sonra hem de... Biliyorum çok beklettim sizi ama gerçekten gerçekten kendime göre haklı sebeplerim vardı :(
2016 yılına başlangıcım bol hastalıklı gerçekleşti. Birkaç gün hastane maceralarım da eklenince derken derken geçen hafta anca ayağa kalktım diyebilirim.
Çok sükur şuan iyiyim. Fakat size biraz üzücü haberim var ama birazcık üzücü çok değil. Şöyle ki ben şubat ayı sonunda gerçekleşecek bir sınava gireceğim ( ve hayır Öss sınavı değil ;) ) tahmin edersiniz ki bu hastalık süreci tüm çalışma düzenimi bozdu. Normalde haftada bir buçuk gün ayırıp Formulaşk yazıyordum ama şu aralar kaybettiğim zamanın acısını çıkartmak için yazmaya haftada bir buçuk gün falan ayıramıyorum o yüzden Şubat sonunda kadar beni bir süre idare etmenizi rica ediyorum sizden. Yazmayı bırakmıyorum benden öyle kolay kurtulamazsınız ama Bölümler aralıklı gelecek haftada bir yazmam şuaralar çok çok zor gibi duruyor :(
O sınavı başarılı bir şekilde geçeyim dileyin benden ne dilerseniz! isterseniz gün aşırı bölüm bile yazarım size o derece yani..Geçemezsem depresyon arası bir şeyler yazarım sanırım :( O yüzden hep beraber sınavı geçmem için bana dua edin ne olurr, ne olurr :)
Neyse sanırım şuanlık diyeceklerim bu kadar... Bu süreç dahilinde beni merak eden arayıp soran herkese çok teşekkür ederim, sormayanların da canı sağolsun ;)
Hee bir de bu bölümü yeni tanıştığım ama sanki yıllardır tanıyormuşum gibi sohbetine doyamadığım anlamadimbozuklugu ve gıyabında beyaz balinalı prensime gelsin ;)
Ah bir de Multi. deki müziği Alp'in dinlediği yerde kesin kes dinleyin üşenmeyin bak zevki çıkmaz sonra! Vee şarkıyı bu hale soktuğum için Volkan Konak'tan en içten özürlerimi dilerim :))
Efendimm kemerleri taktıysak buyrun 25.bölümü okumaya...
Bol kahkahalı, keyifli okumalarınız olsun...
**************
"Bıraksana be!!!""Bana bak pabucumun basını buraya nasıl girdin bilmiyorum ama senin burada olman ya-sak!"
"Kimsin sen, kimsiiiinnn!! Ne hakla beni dışarı sürüklüyorsun! Bırak dedim kolumu bırak, bak çok fena olacak! Hem bir bayana nasıl davranılması gerektiğini sana kimse öğretmedi mi? "
"Aaa bayan mı hani nerede? Ben ortada bi' bayan göremiyorum, bu biirr. İkincisine gelirsek, hepimiz buraya yarış sonrası kutlamaya yapmaya geldik. Rahat rahat kafamızı dağıtacağız..."
"Dağıtın sizi engelleyen mi var?"
"Yapma yeaaa! Sen beni salak mı sandın? Etrafta gözlerini feldir feldir haber bürümüş bir basın varken nasıl rahatça dağıtacağız acaba?"
"Ayyy ayyy kıyamam canım yaa... Sana çok önemli bir şey söyleyeceğim, inan bana kendi resmini çekip bana ellerinle getirsen bile seni haber yapmam ben sen kimsin ki seni haber yapayım? O yüzden rahat olabilirsin gerçekten bak çekinme lütfen git içeri dağıt dağıtabildiğin kadar seni haber yaparsam hatta yapanı bile görürsem engellerim. Hiiiç endişe etme sen. He bir de ben spor muhabiriyim, magazinci değilim. Altı üstü pilotlar yarış sonrası partide bir iki dağıttı yazabileceğim şeyler için oradaydım. "diyerek hala ayakları yerden kesilmiş bir halde çıkışa doğru götürülen Ahu, Sercan'dan tepki alamayınca konuşmasına devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Formulaşk1
General FictionHayalleriniz uğruna nelere katlanmayı göze alırsınız? Mesela pembe kimliğinizi bir kenara bırakıp, mavi kimliğe bürünmeye cesaret eder misiniz? Olmaz mı? Ben böyle birisinin hikayesini biliyorum ya da hayal edebiliyorum diyelim. Ve size anlatmaktan...