Herkese iyi geceler :)
Pazar gecesine bölümü yetistirmeyi başardim ama yazim hatalari ve anlamsal bozukluklar icin simdiden Özür diliyorum. Çünkü artik yazdiklarimi kontrol etmeye mecalim kalmadi :(
Umarım beklediğinize değecek bir bölüm olmuştur.
Aa bu arada şu satirlarda en az benim kadar emeği olduğuna inandiğım, benim tüm nazımı niyazımı çeken(cidden whatsapp konusmalarimizi okusaniz bu iki insana acırsiniz resmen :) ) wattynin bana kazandırdığı guzel dostlarim haneulbyz ve mama-knows-best çoooook teşekkür ederim iyi ki varsınız :)
"Güneşli bir Kanada'dan herkese iyi günler sayın seyirciler! Ben spikeriniz Burak Üveyçivit. Sezonun ilk yarışı olan Kanada Grand Prix'inden merhaba! Arkamdaki manzaradan da anlayacağınız üzere Kanada Pistinde puslu bir atmosfer var sayın seyirciler. Ufak bir Kanada ve Kanada pisti tanıtımının ardından yarışı hakkında ayrıntılı bilgiler ve röportajlarla birlikte karşınızda olacağız sakın bir yere ayrılmayın."
KESTİK!!
"Ali, röportaj ayarlabildik mi?"
"Maalesef abi ya!"
"Bari şu Barlas'ın yeni takım arkadaşı hakkında bilgi toplayabilseydik. Twitterdan fazlasıyla soru alıyorum. Siz bilirsiniz kesin; kim bu Queen diye."
"Abi o konuya hiç girme. Sır gibi saklanıyor. Yarış sonunda yüzünü gösterecekmiş."
"Neyse artık yarış sonrasında Queen üzerinden gideriz. Alp ile bir röportaj ayarlayabildin mi? Onunla da konuşsak fena olmaz. Kazadan sonra katılacağı ilk yarış olacak. Kokuyu alıyor musun Ali? Bu yarış bambaşka olacak. Çook başka!"
Henüz mesleğe yeni başlayan Ali, Burak'ın söyledikleri karşısında etrafına baktı. Yılların F1 spikeri Burak Üveyçivit'in burnuna gelen koku ne olabilirdi ki? Mesleğe henüz yeni adım atan Ali, bir elini ensesine götürerek her zamanki yarış öncesi etrafta koşuşturan, gülen fotoğraf çeken insanların varlığından bu yarışısın nesinin başka olacağını tahmin eden Burak'a şaşırmadan edemedi.
***************
(Bellerphon Takımı Padok Alanı)"Hazır mısın sevgili takım arkadaşım?"
Tulumunu yarım giymiş Ece, Barlas'ın kendisine takım arkadaşım diye seslendiğini duymasıyla arkasına hızla döndü. Dönerken de tulumunun giyilmemiş kol kısmı Ece'nin sinirini göstermek ister gibi hızla havalandı.
"Şu takım arkadaşı kelimelerini sürekli tekrarlayarak beni sinir etmekten haz alıyorsun di mi, Barbars! Ah pardon Barlas dı di mi?"
Barlas, damarına bastıkça artan sinirine bu yüzden seviyordu işt
Ece'nin Barlas'a Barlas'ın da Ece'ye karşı nefretleri gözlerinden okunabiliyordu. Nikolas ise birbirlerine nefretle bakan bu iki gencin üzerindeki planları ise bambaşkaydı.
"
************
"Evet, sayın seyirciler! Sezonun ilk yarışı için Kanada'da, Kanada Grand Prix'nde , spiker arkadaşım ile birlikte müthiş bir heyecanla başlama işaretinin verilip, yarışın bir an önce start vermesini beklemekteyiz."
"Arabalar şuanda dün gerçekleşen sıralama turlarına göre yerlerini almaya başladı."
"Sırlama turu demişken dünkü sıralama turlarına değinmeden geçemeyeceğim. Sence de harika bir sıralama turu değil miydi, Bülent?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Formulaşk1
General FictionHayalleriniz uğruna nelere katlanmayı göze alırsınız? Mesela pembe kimliğinizi bir kenara bırakıp, mavi kimliğe bürünmeye cesaret eder misiniz? Olmaz mı? Ben böyle birisinin hikayesini biliyorum ya da hayal edebiliyorum diyelim. Ve size anlatmaktan...