Fragman Tadında 28.Bölüm Alıntısı

2.8K 207 77
                                    

Herkese Merhabaaa!!!

Evet, evet yaşıyorum :) Ne kadar kızsanız, küsseniz haklısınız. Ama hayat işte... Bahaneler sıralamak istemiyorum . herkesin kendi çapında sıkıntısı, koşturmacası, yorgunlukları, yoğunlukları oluyordur bende öyle bir dönemeçten geçtim. Bu süre zarfında sizinle iletişim kuramadım yazamadım kusuruma bakmayın. Bundan sonra kaldığımız yerden devam gibi olacak eskisi gibi yorumlara tek tek cevap vermeye çalışacağım

Bana kızıp küsen okumayı bırakan arkadaşlarımız illa olmuştur. Canları sağolsun yapılacak bir şey yok. netice de ben burada okuyucu sayısı okuyucu sayısı diye dolanmıyorum. Acemice birkaç satır yazıyorum siz de değer verip okuyorsunuz. Yani bu zamana kadar öyleydi de bundan sonra da öyle olur mu bilmem :))

Neyse daha fazla kafanızı ütelemiyorum. Şimdi ben bölüm yazmaya başladım diyeceğim ama siz daha önce de dedin bunları ama icraat olmadı diyeceksiniz(Çünkü bende olsam aynısını derim :) ). o yüzden bende dedim ki: "en iyisi kanıt sun Büş! " 

Veee işte kanıtım! 

öhöm! öhöm!

Karşınızda FormulAşk'ın uzuuun zaman sonra yazılmaya başlanan 28.bölümden bir kesiti, Fragman tadında ;)

Varsa eğer kaderde yazılmış satırlar, bir gün gelir okunurlar...

 "Hazığ mığsın?"

Michelle'in büyük bir heyecanla sorduğu bu soru karşısında kafasını eğdiği yerden kaldırıp üstünde QUEEN yazan kaskı okşadı. Hemen ardından derince bir nefes alarak kaskı kafasına geçirdi.

" Korkuyorum ama hazırım galiba."

"Merak etme ben heğ zaman senin yanındayım. Hem antrenmanlağımızda dedikleğimi yapağsan o pistte tozu dumana katmaman imkğansız."diyen Michel'e gülümsemekle yetindi genç kız.

Aslında Ece'nin korktuğu ne yarışta geride kalmak ne de aşırı hızla yaptığı tehlikeli manevralardı. Ece'yi tedirgin eden tek bir şey vardı ki o da uzun zaman sonra Alp Öztekin ile aynı pistte onun rakibi olarak karşısına çıkmaktı.

Karanlık koridor boyunca ışığa doğru ilerlerken tam bir sene öncesini düşündü genç kız. Her sonun ayrı bir başlangıç olduğunu öğrendiği o günü...


Devamı Gelecek...

En yakın zamanda ;)

Formulaşk1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin