Herkese Merhaba!!
Umarım keyifler yerindedir, havalarda mis ohh vaktiniz varsa gezin, tozun eğlenin bol bol ;) [yapamayanlar çatlasın, ilk başta da ben :) ]
Efendimmm gelelim sebebi ziyaretimize... uzun zamandır bölüm paylaşmayınca, bir iki mesaj aldım özelden 26.bölüm hakkında (ben bölümü hala yazamadığım için malum sınavım yüzünden) bari bize fragman falan gibi bir güzellik yapsan dediler bende "du bi düşüneyim" dedim ve sonuç bugün birkaç karalama yaptım. Eğer beğenirseniz böyle bundan sonraki bölümlerde de bu fragman sistemini kullanabiliriz ;)
Bir de yine talep üzerine instagram hesabını da açtım. Twitter var, facebook var, instagram da kusur kalmasin dedim onu da açtım. Mart itibariyle daha aktif olmakla birlikte şimdiye kadar ki en sevdiginiz formulask cümlelerini orada paylasabiliriz. Aa bir de orada gerek wattpad'den gerekse kitap kokusuna bulanmış ve benim okumaktan zevk aldığım kitapların tanıtımlarını yapmayi düşünüyorum. Bekleriz efendim... instagram'ın arama kısmına "büşsokağısakinleri" yazarsaniz beni bulabilirsiniz bence ;)
Ve son olarak, değinmeden geçemeyeceğim. Bu aralar okunma ve yıldız sayımızda bana göre bayağı bir artışımız var, nasıl mutlu ediyorsunuz beni anlatamam. Son bölümde yıldız sayımız şimdiye kadar ki en yüksek rakama ulaştı 56olmuş! [dıt! gülmeyin sakın! ben mutluyum halimden kendi rekorumu kırdım :) ]
Neyse uzun zamandır buralarda olmayınca çenem düştü. Hazırsanız buyrun 26. Bölümden kesitler...
************
"Ne!! Ben... Ben Alp ile aynı odada kalamam!"
"Velede bak ya! Sanki ben sana bayılıyorum. Kalmazsan kalma! Git Sercanların kıç kadar odalarında onlarla ve ayak kokularıyla koyun koyuna uyu! Bende iki yüz metrekarelik suitimde rahat rahat takılırım. "
"Ohaa!!! İki yüz metrekare mi? Yazık günah değil mi bize? Biz niye daha küçük odalarda kalırken Tevfik Bey, Alp'e torpil yapıyor? Hani bizim takım ruhumuz, hani dostluğumuz?"
" Kahrolsun kapitalist sistem!"
"Sınıf ayrımcılığına son!"
"Egemen, İlke bir sakin olun arkadaşlar inanın iki yüz metrekarelik suitin derdi de kendine göre büyük oluyor."
"Tabii canım o koca egoyu iki yüz metrekarelik odaya sığdırmak kolay değildir, inanırız."diyerek kafasını aşağı yukarı sallayan Ecevit'e bakan Alp, sahte bir şaşkınla konuşmaya başladı.
"Bak sen bizim çaylağa! Fransa sana yaramış, pek bi' dillenmişsin."
"Evet, Micheal'den Fransa'ya gitmeden önce eğitim pistinde yaptığım altmış beş saniyelik tur zamanlamamın benim gibi bir çaylak için harika bir süre olduğunu ve Fransa'daki okula kabul olmamda bu tur süresinin öneminin büyük olduğunu öğrendiğimden beri kendime olan güvenim geldi."
Upss...!
************
"Sen çıldırdın mı?"
"Sana dediklerimi sorgulama hakkı tanımıyorum fare! Sadece dediklerimi yapmakla yükümlüsün!"
"Bunu yapamam. Bu çok tehlikeli olur. Böyle bir durumda sadece araba hasar almaz, bilmem anlatabildim mi? "
" Sana Alp'in korumalığını yapman için para ödemiyorum. Şimdi dediklerimi yap ve bir sonraki yarıştan sonra Alp Öztekin isminin gazetelere büyük kaza manşetleriyle yansımasını sağla!"
***********
Ve pistlerin tozunu dumana katan Alp Öztekin, içindeki kum fırtınasında boğulup Doktor Gamze Aytür'ü arar.
"Alp! Tatlım ne haber, nasılsın?"
"Konuşmamız lazım Gamze."
*************
"Esmamı ihmal etme Ömer. Yanında değilim zaten sende onu ihmal edersen..."
"Merak etme, her gün onu görmeye çalışıyorum. Arkadaşın gayet sağlam."
"Tamam o zaman şöyle yapalım. Bundan sonra Esma'nın da seni görmesini sağlamaya ne dersin ?"
"İmkansız Ece, imkansız..."
"Ömer sen adamı..."
Doktor Ferid Adanur! Doktor Ferid Adanur! Acilen ameliyathaneden bekleniyorsunuz!
"ÖMER! Sen... Sen hastanede misin?"
Aaa 26.bölümde neler oluyormuş
neler, tahminleri alabilirim :)Ablalarım, abilerim, kardeşlerim, yaşıtlarım hadi o zaman pamuk ellerinizi korkak alıştırmayın kelimelerinizin gücüne inanın ve yorum yapınn olmadı yıldızlara da basın, ama yorum daha mı iyi ne? Neyse sessiz olmaktan iyidir :p
Büş kaçar!! :)
Sağlıcakla kalın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Formulaşk1
General FictionHayalleriniz uğruna nelere katlanmayı göze alırsınız? Mesela pembe kimliğinizi bir kenara bırakıp, mavi kimliğe bürünmeye cesaret eder misiniz? Olmaz mı? Ben böyle birisinin hikayesini biliyorum ya da hayal edebiliyorum diyelim. Ve size anlatmaktan...